به گزارش ایسنا: زنی که 17 میلیون تومان طلا را از منزل صاحبکارش سرقت کرده بود با تلاش ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ احمد طاهری فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اعلام این خبر، گفت: پنج روز قبل ماموران کلانتری 11 به دنبال اطلاع از وقوع یک فقره سرقت در خیابان فلسطین شهرستان زاهدان بلافاصله تیم تجسس کلانتری مذکور جهت بررسی موضوع و جمع آوری آثار و مدارک برجای مانده از سارقان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات ماموران و اظهارات مالباخته مشخص شد که سارق یا سارقان پس از اینکه وارد منزل شده اند مقدار 600 گرم طلا و زیورآلات به ارزش 17 میلیون تومان را سرقت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام تحقیقات و بررسی‌های ماموران کلانتری پرونده به همراه مدارک و ادله کشف شده در صحنه جرم به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان دلالت داده شد و تحقیقات در این خصوص به صورت تخصصی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ طاهری اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود به زنی به نام «صابره. ب» که مدت شش ماه در منزل مذکور به عنوان خدمتکار مشغول کار بوده است مشکوک شدند.

وی گفت: تنها مظنون این پرونده در بازجویی‌های پلیس منکر هر گونه دخالتی در این سرقت شد و با گفته های خود که ادعا می کرد در شب حادثه وی با دو فرزند خردسال مالباخته در منزل تنها بوده و سارقان با بستن دست و پای او اقدام به سرقت طلاجات نموده اند قصد منحرف کردن تحقیقات پلیس را داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی مدارک و شواهد بدست آمده از صحنه سرقت و اظهارات تنها مظنون این پرونده متوجه گفته های ضد و نقیض وی شدند.

وی ادامه داد: ماموران به دنبال این موضوع و پس از احضار نامبردخ به پلیس آگاهی در بازجویی های تخصصی خود و ارائه مدارک و شواهد محکم موفق شدند راز این سرقت را کشف کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در اعترافات این سارق مشخص شد وی هنگامی که کسی در منزل حضور نداشته است اقدام به سرقت کرده و با این داستان سرقت قصد فریب پلیس را داشته است.

سرهنگ طاهری در ادامه از شهروندان خواست مراقب افرادی که برای ارائه خدمات و انجام کار وارد منازلشان می شوند بوده و برای انجام کارهای خود از افراد مطمئن و قابل اعتماد استفاده کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 72903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =