۰ نفر
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

ایلنا نوشت:مدیرعامل شهر جدید بینالود با بیان اینکه به زودی شهر جدید بینالود به قطار شهری و راه‌آهن سراسری متصل می‌شود، گفت: در حال حاضر از ۳۷۰۰ مسکن مهر بینالود، حدود ۲۲۰۰ مسکن مهر فاقد متقاضی است.

 حمیدرضا یزدانی در جمع خبرنگاران در حاشیه نهمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نمایشگاه اینوک با بیان اینکه شهر جدید بینالود در آینده نزدیک هم به قطار شهری مشهد و هم به راه‌آهن سراسری متصل می‌شود، گفت: اتصال بینالود به راه‌آهن از مصوبات طرح مشهد ۲۰۱۷ است.

وی ادامه داد: از دو هفته گذشته کریدور راه‌آهن بینالود مشخص و به تایید راه‌اهن رسیده است.

مدیر عامل شهر جدید بینالود ادامه داد: نقشه برداری این پروژه شروع شده است و به زودی راه‌آهن به بینالود می‌رسد.

یزدانی با بیان اینکه در طرح مسکن مهر شهر جدید بینالود ساخت ۳۷۰۰ واحد مسکونی تکلیف شده است، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲۰۰ واحد مسکونی، مسکن مهر در بینالود فاقد متقاضی است.

وی ادامه داد: رکود بازار مسکن و بارگذاری نادرست در این منطقه از جمله عواملی است که باعث شده مساکن مهر بینالود متقاضی نداشته باشد.

یزدانی اظهار داشت: در حال حاضر سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی پروژه مسکن مهر در این شهر در حال اجرا ست و خوشبختانه امسال با رشد ۱۰ برابری متقاضیان مسکن مهر مواجه شدیم.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل افزایش تقاضا برای مسکن مهر شهر بینالود افزایش وام مسکن از ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان است.

این مقام مسئول ادامه داد: سال گذشته توانستیم دو مدرسه برای این منطقه احداث کنیم و امسال هم ساخت دو مدرسه دیگر را در دستور کار داریم و معتقد هستیم که باید زیرساخت‌ها در این منطقه افزایش پیدا کند.

مدیر عامل شهر جدید بینالود ادامه داد: سال گذشته تنها ۳۶ نفر متقاضی مسکن مهر بینالود بودند که امسال با رشد ۱۰ برابری مواجه بودیم و ۳۰۰ نفر در انتظار پیش فروش مسکن مهر بینالود هستند.

وی تاکید کرد: شهر بینالود یک شهر صنعتی است و وابستگی به صنعت دارد اگر صنعت رونق پیدا کند در این شهر هم شاهد رونق خواهیم بود.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =