تسنیم نوشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند آدم‌ربایی که با عنوان وزارت اطلاعات دست به اقدامات مجرمانه می‌زدند، متلاشی کرد.

اعضای این باند 11 نفره که از اشرار سابقه‌دار هستند با تجهیزات نظامی غیرمجاز اقدام به ربایش شهروندان و با ایجاد رعب و وحشت از طعمه‌های‌شان اخاذی می‌کردند که با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و همه اعضای این باند در شهرهای تهران، ورامین، قم و الیگودرز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وزارت اطلاعات از هموطنان عزیز می‌خواهد تا در صورت مشاهده افرادی که از نام بیت مقام معظم رهبری و این وزارتخانه سوءاستفاده می‌نمایند، مراتب را به ستاد خبری 113 اطلاع دهند.

انهدام ۲ شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر در استان کرمان

دو شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر در استان کرمان منهدام شدند. اعضای این شبکه از مرزهای سیستان و بلوچستان و مناطق کویری وارد کشور شده بودند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و در دو عملیات، باندهای سازمان یافته و مسلح قاچاق منهدم شدند.

در این عملیات ها بیش از ۲ تن مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و چهار قبضه سلاح جنگی از سوداگران مرگ کشف و ضبط و ۴ نفر دستگیر شدند.

براساس این گزارش، قاچاقچیان با خودروهای اسکورت و مجهز به سیستم دودزا محموله ی مواد مخدر را جابجا می کردند که در دام اطلاعاتی گرفتار شدند و از آنان ۵ دستگاه خودرو با ۲ فقره پلاک جعلی توقیف شد.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722858

برچسب‌ها