ری وینستون و جود لاو در فیلم سه‌بعدی «اختراع هوگو کاباره» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، ساشا بارون کوهن و بن کینگزلی دیگر بازیگرانی هستند که حضور آنها در پروژه جدید فیلمساز برنده اسکار تایید شده است.

داستان «اختراع هوگو کاباره» در پاریس دهه 1930 روی می‌دهد و درباره یک پسر بچه 12 ساله یتیم به نام هوگو کاباره است که در یک ایستگاه قطار زندگی می‌کند و باید با حل معمای یک روبات خراب آنچه را که پدر فقیدش آغاز کرد به پایان برساند.

آسا باترفیلد نقش اصلی «اختراع هوگو کاباره» را دارد و کلویی مورتز دیگر بازیگر این فیلم است که فیلمبرداری آن از سه‌شنبه در لندن آغاز شد. استودیو سونی این فیلم را از 9 دسامبر 2011 اکران می‌کند.

هلن مک‌کروری، ریچارد گریفیث و فرانسس دو لا تور دیگر بازیگران این فیلم هستند. اختراع هوگو کاباره»» اولین فیلم سه‌بعدی اسکورسیزی همین طور اولین فیلم کودکانه او خواهد بود. 

جان لوگان که قبلا در فیلم «هوانورد» با اسکورسیزی همکاری کرده، فیلمنامه «اختراع هوگو کاباره» را نوشته است. این فیلم بر مبنای کتابی کودکانه و پرفروش به همین نام نوشته برایان سلزنیک ساخته می‌شود که سال 2007 منتشر شد.

جود لاو اخیرا فیلم‌های «تخیلات دکتر پارناسوس» و «شرلوک هلمز» را روی پرده سینماها داشت. این بازیگر 38 ساله بریتانیایی دو بار برای فیلم‌های «آقای ریپلی بااستعداد» و «کلد مانتین» نامزد اسکار بوده است.

مارتین اسکورسیزی در «اختراع هوگو کاباره» بار دیگر در کنار تعدادی از همکاران قدیمی خود قرار می‌گیرد، از جمله رابرت ریچاردسن مدیر فیلمبرداری، دانته فرتی طراح صحنه، سندی پاول طراح لباس و تلما شونمیکر تدوین‌گر که همگی آنها در تریلر «شاتر آیلند» فیلم قبلی اسکورسیزی هم با او همکاری کردند.

اسکورسیزی 68 ساله در سال 2007 برای فیلم «مردگان» برنده اسکار بهترین کارگردانی شد و برای فیلم‌های «گاو خشمگین»، «آخرین وسوسه مسیح»، «رفقای خوب»، «عصر معصومیت»، «دار و دسته نیویورکی» و هوانورد» هم نامزد اسکار بوده است.

ورایتی / 29 ژوئن

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 72148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =