مدیرعامل شرکت سپاهان دانه پارسیان نگاه دانش بنیان و ایجاد زیرساخت های مدرن را از الزامات برای توسعه یک واحد اقتصادی دانست و گفت: بر اساس مولفه های اقتصاد مقاومتی یک واحد اقتصادی باید درون زا و برون‌گر باشد و از مفاهیمی همچون سود محوری، سرمایه سالاری و تکاثر گرایی دوری کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا قلمکاری مغز افزارها را سرمایه های والای انسانی در یک واحد اقتصادی توصیف و اظهار داشت: در عرصه جهانی نیازمند یک سیستم مدیریت فناوری اطلاعات مقتدر هستیم که این نیاز تنها با توجه به دانش افزارها ،سخت افزار ها و نرم افزارها محقق می شود.

وی نگاه دانش بنیان و ایجاد زیرساخت های مدرن را از دیگر الزامات برای توسعه ی یک واحد اقتصادی دانست و ابراز داشت: بر اساس مولفه های اقتصاد مقاومتی یک واحد اقتصادی باید درون زا و برون‌گر باشد و از مفاهیمی همچون سود محوری، سرمایه سالاری و تکاثر گرایی دوری کند.

مدیرعامل شرکت سپاهان دانه پارسیان با اشاره به اینکه این همان نکته ای است که ما در شرکت سپاهان دانه پارسیان آن را مد نظر قرار داده ایم،بیان داشت: چهار موضوع مغز افزار ، دانش افزار ، سخت افزار و نرم افزار از مهمترین دلایل پیشرفت شرکت سپاهان دانه پارسیان است.

وی دانش و کارتیمی را از بارزترین ویژگی های شرکت سپاهان دانه پارسیان برشمرد و گفت: دنیای حاضر، دنیای دانش و فناوری است و پیشرفت هر کشوری مستلزم همسویی و همراهی با این پیچیدگی ها و فناوری ها است و رسیدن به توسعه پایدار نیازمند آگاهی هوشمندانه هر جامعه ای از توانایی ها، محدودیتها و فرصتهای خود است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =