به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهدی بابایی پور ادامه داد: یکی از اهداف شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان رضایتمندی مشترکین از خدمات این شرکت است به همین منظور در جلسات ملاقاتهای مردمی، مدیرعامل به صورت رو در رو با مشترکین ارتباط داشته و شخصا به درخواست های آنها رسیدگی می نماید.
بابایی پور گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 180 درخواست مردمی از جلسات ملاقاتهای مردمی پیگیری شد که موضوع آنها در مورد مبلغ آب بها، اصلاح شبکه آب و فاضلاب، اقساط خرید انشعاب، استخدامی، انشعابات غیر مجاز،مطالبات پیمانکاران و...بوده است.
لازم به ذکر است: جلسات ملاقاتهای مردمی این شرکت دوشنبه هر هفته برگزار می شود.
46
نظر شما