مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد: در شش ماهه اول سال 1396 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری در جلسات ملاقاتهای مردمی به درخواست بیش از 180 نفر از مشترکین خود رسیدگی نموده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهدی بابایی پور ادامه داد: یکی از اهداف شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان رضایتمندی مشترکین از خدمات این شرکت است به همین منظور در جلسات ملاقاتهای مردمی، مدیرعامل به صورت رو در رو با مشترکین ارتباط داشته و شخصا به درخواست های آنها رسیدگی می نماید.

بابایی پور گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 180 درخواست مردمی از جلسات ملاقاتهای مردمی پیگیری شد که موضوع آنها در مورد مبلغ آب بها، اصلاح شبکه آب و فاضلاب، اقساط خرید انشعاب، استخدامی، انشعابات غیر مجاز،مطالبات پیمانکاران و...بوده است.

لازم به ذکر است: جلسات ملاقاتهای مردمی این شرکت دوشنبه هر هفته برگزار می شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =