تبریک یک صنف سینمایی به کارگردان فیلم «یه‌وا»

انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما، انتخاب «یه‌وا» ساخته آناهید آباد از سوی کشور ارمنستان برای حضور در نودمین دوره جوایز اسکار را به این کارگردان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی انتخاب فیلم سینمایی «یه وا» به کارگردانی آناهید آباد از سوی کشور ارمنستان برای حضور در نودمین دوره جوایز اسکار، اعضای انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینمای تهران این اتفاق را در پیامی به این کارگردان تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

«سرکار خانم آناهید آباد سلام

می‌دانیم که شما اکنون دیگر پیام‌های شادباش بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر و سیاست دو کشور ایران و ارمنستان دریافت کرده‌اید، اما می‌خواهیم تا پیام ما را نه پیام تبریک بلکه سپاس رفقایتان تلقی کنید. سپاسی سرخوشانه بابت همه سال‌های حضور و تلاش‌های مفید و موثرتان در سپهر سینمای ایران و عرصه طاقت فرسای فعالیت‎های صنفی و سینمایی.

معرفی فیلم نفیس «یه‎وا» اثر ارزشمند شما از طرف کشور متمدن و صاحب هنر ارمنستان به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، بیش از پیش رویای همیشگی همه ما را که دست یافتن به هنر اصیل و بدون مرز بوده است، به واقعیت نزدیک کرد.

سرکار خانم آباد ما شما را رفیق، ثمره و حاصل عمر و فخر سینمای ایران و صنف‎مان و وجودتان را مایه امیدواری اهالی سینمای این مرز و بوم می‌دانیم.

با آرزوی درخشش پی در پی در تمامی عرصه های زندگی.

انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینمای تهران.»

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =