پیشنهاد رسمی به بارسلونا/ بعد از جدایی کاتالان‌ها از اسپانیا، به لیگ دسته دوم روسیه بیایید!

یک باشگاه در لیگ دسته دوم فوتبال روسیه در نامه‌ای رسمی خواستار این شده که بارسلونا پس از جدایی از لیگ اسپانیا به این لیگ بپیوندد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با برگزاری همه پرسی در کاتالونیا و با وجود اینکه دولت اسپانیا آن را غیر قانونی می داند، احتمال جدایی بارسلونا از لیگ فوتبال اسپانیا وجود دارد .
در همین بین و به نقل از نشریه مارکا برخی از لیگ های اروپایی آمادگی خود را برای اضافه کردن این تیم به لیگ خود نشان داده اند که لیگ برتر انگلیس یکی از جدی ترین گزینه ها برای بارسلونا است.
بعد از لیگ برتر جزیره حالا در اقدامی جالب یک باشگاه روسی به ناک ینسی کراسنویارسک در دسته دوم فوتبال روسیه با انتشار پیامی در توییتر از باشگاه بارسلونا دعوت کرده است که به این لیگ ملحق شود. این باشگاه در پستی در توییتر خود نوشت: می دانیم که ممکن است بارسلونا از اسپانیا و لالیگا جدا شود از همین رو از این باشگاه بزرگ دعوت می کنیم به بهترین لیگ دنیا لیگ ملی روسیه ملحق شود.
در همین حال مسوولین لیگ دسته دوم فوتبال روسیه از اقدام این باشگاه حمایت کردند و عکسی از حضور مسی در روسیه را در توییتر خود منتشر کردند و اعلام آمادگی برای حضور بارسلونا در این لیگ را تایید کردند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    8 8
    احتمالا می ره لیگ فرانسه.
    • به روز A1 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
      15 4
      مطمینا جدا نمیشه