ایسنا نوشت: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجساد ۷ دانش‌آموز حادثه واژگونی اتوبوس هرمزگان در داراب به بندرعباس منتقل شد .

مهدی فیض در کمیته هماهنگی حادثه دانش‌آموزان هرمزگانی در داراب از انتقال اجساد 7 دانش‌آموز حادثه واژگونی اتوبوس هرمزگان در داراب به بندر عباس خبر داد و اظهار داشت: این اجساد هم اکنون در حال انتقال به پزشکی قانونی بندر عباس است .

به گفته فیض مراسم تشییع پیکر این دانش‌آموزان فردا شنبه در بندرعباس برگزار می‌شود.

استاندار هرمزگان: باید مراقبت بیشتری صورت می‌گرفت

استاندار هرمزگان گفت: پس از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگان، به همراه تعدادی از مسئولان استان به شهرستان داراب عزیمت کردیم و جلسه ویژه شورای مدیریت بحران در این شهرستان تشکیل شد و رسیدگی به مصدومین و حادثه دیدگان با بسیج تمامی امکانات صورت گرفت.

جاسم جادری در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز خلیج فارس ضمن ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیدگان و جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی، عنوان کرد: از این حادثه نمی توان به آسانی گذشت و نیاز است مسئولان مربوطه از جمله سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش نسبت به آن پاسخگو باشند .

وی ادامه داد: پس از بروز این حادثه استاندار فارس و فرماندار داراب تمامی اقدامات و کمک ها را جهت رسیدگی به حادثه دیدگان انجام دادند و سه بالگرد نیز جهت انتقال مصدومان اعزام شد.

استاندار هرمزگان افزود: باید مراقبت بیشتری در این خصوص صورت می گرفت چون دانش آموزان امانتی در دست مسئولان مربوطه بودند و امیدوارم این حادثه درس عبرتی برای کسانی باشد که دانش آموزان را به اردو می فرستند و از این پس دانش آموزان را شبانه اعزام نکنیم .

جادری گفت: پس از وقوع این حادثه بنده به همراه تعدادی از مسئولان استان به شهرستان داراب عزیمت کردیم و جلسه ویژه شورای مدیریت بحران در این شهرستان تشکیل شد و رسیدگی به مصدومین و حادثه دیدگان با بسیج تمامی امکانات صورت گرفت .

وی با بیان اینکه افکار عمومی مردم ایران و به خصوص هرمزگان از این حادثه متاثر شده است، اظهار کرد: در این راستا روز شنبه را در هرمزگان عزای عمومی اعلام کردیم تا در غم داغداران این حادثه شریک باشیم .

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکرهای دانش آموزان جان باخته در این حادثه از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۱ شهریور از گلزار شهدای بندرعباس برگزار می شود و از عموم مردم دعوت می کنم تا جهت ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیده در این مراسم حضور یابند .

جادری همچنین بیان کرد: تمامی خدمات درمانی ارائه شده به مصدومان و حادثه دیدگان رایگان بوده و هیچ هزینه ای به آن تعلق نمی گیرد .

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 702605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =