عضو فراکسیون اصولگرایان درباره اظهارات رئیس جمهور درباره حجاب گفت: آن کسانی که این گونه اظهار نظر ها را القای نقطه نظرات آقای مشایی می دانند به قرینه اظهار نظر های گذشته ایشان است.

جواد آرین منش در گفت وگو با خبر آنلاین با بیان اینکه  اشتباهت رخ داده در جریان اصولگرایی را نباید لاپوشانی کرد اظهار داشت: گاهی در درون این جریان اتفاقاتی رخ می دهد. ما به جای اینکه اجازه بدهیم این اشتباهات را دیگران در جریان رقیب بزرگ بکند قبل از ان  خود به نقد درون گفتمانی بپردازیم.

 وی با اشاره به اقدام های خودجوش مردمی در چند ماه اخیر در اعتراض به  وضعیت عفاف و حجاب اظهار داشت: در این فضا اظهارات آقای رئیس جمهور هرگز با اقبال جریان اصولگرا و مردم مواجه نشد و شاهد بودید که قاطبه ائمه جمعه و دلسوزان نظام این موضع گیری آقای احمدی نژاد را نپسندیدند و تذکراتی دادند.البته این به معنای  این نیست که مجموعه  اصولگرا دچار تفرقه یا دو دستگی شده است.

وی در پاسخ به اینکه چقدر با این دیدگاه که  اظهارات رئیس جمهور را القای مسئول دفتر وی هست موافقید و آن را می پذیرید اظهار داشت:آن کسانی که می گویند این سخنان القای نقطه نظرات مسئول دفتر رئیس جمهور است به قرینه اظهار نظر های گذشته ایشان  است که چنین اظهار نظری انجام می دهند.

وی گفت:در شرایطی که موضوع عفاف و حجاب به عنوان مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تاکید قرار گرفته و توسط دولت جهت اجرا  ابلاغ شده

این گونه اظهار نظر ها چه جایگاهی دارد. بهتر بود رئیس جمهور ضمن حمایت از نیروی انتظامی اصل حرکت را مورد تشویق قرار می داد و اگر اشکالی  وجود داشت با تذکر ان را مرتفع می کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 70036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
    0 0
    نظرش را گفته بنده خدا يكبار هم نظرش با من يكي بوده حق نداريم نظر بديم
  • زهرا IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
    0 0
    سیاست یک بام و چندین هوا(!) که توی کشور ما چیز تازه ای نیست!
  • بدون نام IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    0 0
    قانونی که تصویب میشه و به دولت میگن اجرا کن اگه به نفع ملت نباشه دولت میتونه بگه این قانون اشکال داره چون فردا اگه مردم ناراضی باشند دولت را مقصر میدونند