به گزارش مهر:

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور از پذیرش دانشجو در واحدهای بین المللی این دانشگاه در کیش و عسلویه خبر داد و گفت: مجوز تأسیس واحدهای بین المللی کیش و عسلویه اخذ شده و این واحدها در سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش دانشجو می کنند.

عبدالله معتمدی با بیان اینکه با راه اندازی واحدهای بین المللی دانشگاه پیام نور زمینه ادامه تحصیل دانشجویان غیرایرانی ساکن در کشور ایران بهتر فراهم می شود، اظهار داشت: اکنون درحال برنامه ریزی برای جذب و پذیرش دانشجویان غیرایرانی مقیم ایران برای ترم مهرماه هستیم.

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور با بیان اینکه واحدهای برون مرزی این دانشگاه در 60 کشور جهان گسترده است و دانشجو دارد، گفت: این دانشجویان عمدتا ایرانیانی هستند که در خارج از کشورمان زندگی می کنند و در واحدهای برون مرزی دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند.

معتمدی با بیان اینکه در مجموع 2 هزار دانشجوی ایرانی مقیم خارج در واحدهای برون مرزی دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند، اضافه کرد: دانشگاه پیام نور آمادگی این را دارد که برای تمام فارسی زبانان مقیم خارج از کشور خدمات تحصیلی ارائه کند.

وی با اشاره به رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور در واحدهای برون مرزی این دانشگاه اظهار داشت: ما آمادگی داریم در تمامی رشته های تحصیلی دایر در ایران، به دانشجویان ایرانی خارج از کشور نیز خدمات تحصیلی و آموزشی ارائه دهیم.

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور با تأکید بر اینکه در برخی از کشورهای فارسی زبان نیز دانشجویان غیرایرانی فارسی زبان پذیرش می شوند، اظهار داشت: در شهرهای مزارشریف، هرات و کابل از کشور افغانستان دانشجویان افغانی و همچنین در کشور تاجیکستان نیز دانشجویان فارسی زبان تاجیکی در واحدهای برون مرزی دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 69773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =