بی‌احترامی "اسپانسر کنسرت‌ها" به اصحاب رسانه در حضور سرپرست ارشاد البرز

تسنیم نوشت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که شب گذشته توسط فرش وزرا در کرج برگزار شد به محلی برای بی‌احترامی به اصحاب رسانه تبدیل شد.

 مراسم گرامیداشت روز خبرنگار توسط "فرش وزرا" شب گذشته در حالی برگزار شد که خبرنگاران این مراسم را ترک کردند.
نحوه برگزاری این مراسم به شکلی بود که فقط در نام، عنوان گرامیداشت "روز خبرنگار" را یدک می‌کشید اما در عمل سبب ناراحتی اصحاب رسانه حاضر و نهایتا ترک مجلس از طرف آن‌ها شد.
در این مراسم که سرپرست ارشاد استان البرز, رئیس اتاق اصناف البرز, تعداد زیادی از اصناف, برخی از هنرمندان و مجریان تلویزیون حضور داشتند، مراسم عملا تبدیل به تعریف و تمجید از برخی چهره‌های غیرخبری و بی‌احترامی به خبرنگاران شد، طوری که اصحاب رسانه می‌پرسیدند "علت حضور ما در این مراسم چیست؟"
در همین ارتباط یکی از خبرنگاران مدعو با انتقاد از این مراسم به خبرنگار ما گفت: " علت این رفتار مسئولان فرش وزرا را نمی‌فهمم چرا که بعد از تماس‌های متعدد و پیامک‌های مختلف برای دعوت به مراسم، این نحوه برخورد بسیار زننده و زشت است."
خبرنگار دیگری نیز اظهار داشت: " نحوه برخورد عوامل مراسم در اواسط برنامه و شکل تجلیل از خبرنگاران به قدری زشت و همراه با زیرپا گذاشتن شان خبرنگاران بود که تصمیم گرفتیم جلسه را ترک کنیم."
نکته مهم این مراسم این بود که این اتفاقات با حضور خیلدار سرپرست ارشاد البرز و همینطور عباسزاده رئیس خانه مطبوعات البرز اتفاق افتاد و این افراد کوچکترین اعتراضی نکردند.
سرپرست ارشاد البرز: از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم
در همین ارتباط علی خیلدار سرپرست ارشاد البرز با اشاره به برنامه شب گذشته در فرش وزرا به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: "در هنگام شروع مراسم، بنده از مراسم با خبر شدم و به احترام همکاران خبرنگار در مراسم حاضر شدم".
سرپرست ارشاد استان البرز با بیان "بنده بعد از تقدیر از تعدادی خبرنگاران سالن را ترک کردم"، ادامه داد: "اگر در این مراسم به تعدادی از خبرنگاران توهین و بی‌احترامی شده، بنده از آنها عذرخواهی می‌کنم و به مجری تذکر می‌دهم که اگر مراسمی برای اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه‌ برگزار می‌کند، به گونه‌ای باشد که در شان آنها باشد."
سخنان خیلدار در حالی است که در هنگام ترک سالن توسط خبرنگاران، وی در مراسم حضور داشت. همچنین کرمی مدیر فرش وزرا در تماس خبرنگار ما با وی اظهار داشت امکان صحبت ندارد و مصاحبه در این رابطه را به زمان دیگری موکول کرد.
"فرش وزرا" که اخیرا در حوزه حمایت از کنسرت‌ها و برنامه‌های این‌چنینی فعال شده باید توضیح دهد که چرا خبرنگاران را به چنین مجلسی دعوت کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =