محسن هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با روزنامه آرمان مطالبی را در باره شهرداری تهران و دانشگاه آزاد بیان کرد.

بخشهایی از مصاحبه را می خوانید:

*نگراني‌ها و انتقاداتي از طرف دانشجويان، مديران و رسانه‌ها در  مورد دانشگاه آزاد به بنده منتقل شده، اما هنوز فرصت صحبت كردن با دكتر ولايتي در اين‌باره فراهم نشده است. البته در كشور ما معمولا تصميمات و رويه‌ها، صرفا به‌صورت فردي نيست و با تعامل نهادها و مسئولان مختلف انجام مي‌شود، اما مي‌توان با تدبير بهتري حركت كرد كه در جامعه نگراني و حساسيت نسبت به مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد به وجود نيايد.

*واقعيت آن است كه برادرم ياسر، از دانشگاه آزاد عزل نشد، بلكه طبيعي است فرد جديدي كه به رئيس هيات امنا و موسس دانشگاه شده است، مسئول دفتر خود را انتخاب كند. شايد اگر اين فرايند با مديريت و تدبير بهتري در هر دو طرف صورت مي‌گرفت، اين ميزان حساسيت و نگراني در جامعه و دانشگاه ايجاد نمي‌شد.

*شايد اين تصور که فرمان شورای شهر تهران دست کارگزاران است به‌دليل سوابق مديريتي آقاي كرباسچي در شهرداري تهران و تصدي دبيركلي حزب كارگزاران توسط ايشان و حضور فعال مطبوعاتي آقاي مرعشي و انتظار افكار عمومي از حزب كارگزاران ايجاد شده باشد. به‌هرحال به‌دليل آنكه اعضاي ارشد كارگزاران معمولا از مديران اجرايي و تكنوكرات كشور بوده‌اند و جهتگيري سياسي تندي ندارند، به عنوان گزينه براي تصدي مسئوليت‌هاي اجرايي مطرح مي‌شوند و ساير احزاب و گروه‌ها هم نسبت به آنان موضع منفي نمي‌گيرند.

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =