در ۱۴مرداد، اخبار حواشی مراسم تحلیف رئیس جمهور دوازدهم کشور، پربازدیدتر از همه بود.

در صدر اخبار سیاسی امروز اخبار مربوط به مراسم تحلیف حسن روحانی  قرار داشت. در این میانه باج‌خواهی علنی از روحانی کلید خورد و اصلاح‌طلبان دست به تهدید شدند. همچنین آخرین گمانه‌زنی‌های کابینه‌ای در دقیقه ۹۰ بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی عنوان شد آب و برق مردم در دست ۹ نفر قرار دارد. پس از آن برای مردم مهم بود بدانند چرا کرکوک با خط لوله انتقال نفت عراق به ایران مخالف است؟ همچنین اخباری درباره رونق نفت با ۱۲ قرارداد جدید پربازدید بود.

برای مخاطبان سرویس فرهنگی مهم بود بدانند «دورهمی» ملک شخصی مهران مدیری است؟ همچنین گزارشی از فروش «نهنگ عنبر۲»  و فیلم مدیری که به صدر جدول برگشت پربازدید بود. در این سرویس آخرین وضعیت جسمانی خواننده پاپ هم پربازدید بود.

در سرویس اجتماعی گزارش پربازدیدی درباره رویدادی که هر ۵۷ سال برای کشوری رخ می‌دهد و این‌بار نوبت ایران است چشم همه را خیره کرد. برای مخاطبان این سرویس مهم بود بدانند با 3 توئیت اخیر زهرا احمدی‌پور او از سازمان میراث فرهنگی خداحافظی کرد؟ گزارشی هم که  زنی در دادگاه گفت: ۱۱۰۰سکه مهریه‌ام را می‌خواهم چون شوهرم گاوهایش را بیش از من دوست دارد، بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین‌الملل هم اعلام شد برای حضور در مراسم تحلیف  موگرینی وارد تهران شد. افشای مکالمه ترامپ با نخست‌وزیر استرالیا هم پربازدید بود چون او گفت: برجام من را می‌کشد. در اظهارنظر پربازدیدی هم کره شمالی اعلام کرد: درهای کشور به روی آمریکایی‌ها باز است.

در سرویس طنز هم رئیس جمهوری که سوژه کاریکاتوریست‌ها شد پربازدیدتر از همه بود.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =