ایسنا نوشت: مدیرعامل متروی تهران در مورد آخرین وضعیت درهای پی اس تی جداکننده توضیحاتی را ارائه کرد.

هابیل درویش در مورد سرانجام نصب درهای جداکننده در ایستگاه های مترو با بیان اینکه به دلیل قیمت بالای درهای حائل و جداکننده تنها می‌توان در برخی ایستگاه‌های خاص این درها را نصب کرد گفت: در ایستگاه های مترو این درهای حائل به دلایل مختلف نصب می‌شود، بگونه‌ای که در دوبی این درها برای جلوگیری از اتلاف انرژی نصب شده و کارکردهای دیگر هم دارند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر مصوب کردند که این درهای حائل به طور آزمایشی در خط فرودگاه مهرآباد نصب شود که برهمین اساس جلسات مشترکی با شرکت های تامین کننده این درها برگزار کردیم گفت: بررسی‌ها نشان داد که هزینه نصب درهای جداکننده در هر ایستگاه 10میلیارد تومان است که به اعتبار سنگینی نیازمند است.

درویش با بیان اینکه نصب درهای حائل با توجه به شرایط مالی فعلی، اقتصادی نیست اما لازم است گفت: با این حال مقرر شده در فاز اول در تعدادی از ایستگاه های شلوغ و پرازدحام که حجم مسافران زیاد است این درها نصب شوند که برهمین اساس 11 ایستگاه خاص که دارای شرایط فوق الذکر هستند شناسایی و در صورت انعقاد قرار داد در فاز اول این درها نصب می شوند.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    3 9
    همین هزینه رو صرف کارهای زیربنایی تر از قبیل آموزش عمومی نحوه استفاده از مترو، خدمات مشاوره اورژانسی، گرمخانه، کاریابی، ایجاد کارگاه و غرفه ارزان قیمت برای تولید و توزیع و ... بکنند به مراتب بیشتر توجیه داره.