تقدیر از نقاشی که بدون دست آثار ماندگار خلق کرد

سمانه احسانی‌نیا از سوی کمیته تخصصی خوشنویسی شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور هنرمند معلول و خوش آتیه کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در مراسم تقدیر از سمانه احسانی نیا از سوی کمیته خوشنویسی شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور و با همراهی سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، نصرالله افجه‌ای و حسن مهرجردی مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لوح تقدیری را که به امضای علی شیرازی، مجتبی ملک زاده، نصرالله افجه‌ای و سید جعفر کشفی، و به خط مجتبی ملک زاده نوشته شده بود را به این بانوی هنرمند و با استعداد اهدا کرد

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است: برگزاری نمایشگاه آثار هنری سرکار عالی در فرهنگسرای نیاوران و دیدار با شخصیت‌های ممتاز فرهنگی و هنری کشور قابل تبریک و تقدیر است بی‌گمان تلاش بی‌وقفه و خلق آثار گرانقدر الگوی ارزشمندی برای هنرجویان جوان این مرز و بوم خواهد بود. از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را مسئلت داریم.

افجه‌ای هنرمند خطاط، عضو کمیته تخصصی خوشنویسی شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان و از چهره های ماندگار کشور همچنین در در خصوص نمایشگاه سمانه احسانی نیا گفت: «تکنیک و خلاقیت این هنرمند در خلق آثار خیلی خوب و جالب بود. کوچک یا بزرگی یک کار ملاک و معیارنیست بلکه موضوع و سوژه است که می‌تواند در همه اعصار مورد توجه باشد. به عنوان مثال در بعضی از آثار خانم احسانی نیا کبوتر وجود دارد، کبوتر نشانه صلح و دوستی و معصومیت است. از دیدن این نمایشگاه بسیار لذت بردم و امیدوارم در آینده از این هنرمند خوب کشور آثار بیشتری ببینیم.»

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
    1 0
    بد نبود اگر كمي دست به جيب هم مي شديد تا اين تشويق ها موثرتر واقع شود.