سولهایم: در تلاشیم با همکاری کشورها مشکل گردوغبار در کانون‌های داخلی ایران را حل کنیم

ایرنا نوشت: رییس برنامه محیط زیست سازمان ملل با بیان اینکه خوزستان امیدوار باشد که سازمان ملل می‌تواند به حل معضل گرد وغبار کمک کند گفت: ما تمرکز زیادی برای حل این مشکل داریم.

اریک سولهایم (ERIK SOLHIM) روز سه شنبه پس از بازدید هوایی از تالاب هور العظیم در جمع خبرنگاران اهواز گفت: با همکاری ایران و دیگر کشورها از جمله ترکیه تلاش‌مان بر این است تا بر مشکلات کانون‌های گردو غبار به ویژه کانون های داخلی در ایران تمرکز کنیم و به یک برنامه جامع برسیم.

وی افزود: امروز با همکاری دولت ایران به خوزستان آمده‌ایم و امیدواریم در این سفر بتوانیم برنامه‌ای جامع برای حل مشکلات گردو غبار در خوزستان تهیه کنیم.

رییس برنامه محیط زیست سازمان ملل ادامه داد: از توفان گرد و غبار بهمن پارسال در خوزستان، ایمیل‌ها و پیام‌های زیادی از طریق شبکه های اجتماعی از سوی مردم ایران دریافت کردم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رئیس جمهوری صبح امروز سه شنبه به همراه معاون دبیرکل سازمان ملل و نماینده مقیم سازمان ملل در ایران و نیز برخی میهمانان شرکت کننده در همایش بین اللملی گردو غبار که از دیروز در تهران گشایش یافت، با سفر به خوزستان از کانون های گردو غبار و نیز عملیات نهالکاری و اقدامات مهار این پدیده دیدن کردند.

۴۲۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =