ساماندهی حریم امامزاده زیدبن علی(ع) خرم آباد نیازمند 25 میلیارد اعتبار است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از نیاز این اداره کل به 25 میلیارد ریال جهت ساماندهی حریم امام زاده زیدبن علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز افزود: یک میلیارد و 500 میلیون تومان از این اعتبار از طرف دولت محقق خواهد شد، گفت: حكم قضايى عليه تعدادى از كسبه اطراف حريم امامزاده زيدبن على(ع) صادر شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به آزادسازی حریم امامزاده زیدبن علی (ع ) خرم‌آباد، گفت: حكم قضايى عليه تعدادى از كسبه اطراف حريم امامزاده زيدبن على(ع) صادر شده است.

وی اظهار داشت: مصالحه با کاسبان مغازه های حریم امامزاده زیدبن علی(ع) جواب نداد و مجبور شدیم با حکم قضائی به حل این مسأله ورود پیدا کنیم.

خاکباز اضافه کرد: در فاز اول 15 پرونده درخصوص چند باب مغازه که در حریم امامزاده قرار دارند، در مراجع قضایی تشکیل داده‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به این‌که تاکنون چند رأی به نفع طرح آزادسازی حریم امامزاده زید بن علی(ع) صادر شده است، گفت: 96 باب مغازه در اطراف حریم این امامزاده هستند که باید تخلیه شوند

وی یادآور شد: تا زمانی که دادگاه حکم علیه تعداد مغازه‌های مشخص شده در حریم این امامزاده صادر نکند، اقدامی انجام نخواهیم كرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =