کارگاه نمایشنامه‌نویسی نویسنده «شهرزاد» برگزار می‌شود

موسسه مطالعات سیاسی-اقتصادی «پرسش» در راستای برنامه های بلند مدت خود در جهت بهبود فضای هنر و نقد هنری در ایران در نظر دارد اقدام به برگزاری دوره نمایشنامه نویسی با حضور نغمه ثمینی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این دوره از نمایشنامه نویسی از جهت فرم و محتوا با دوره های برگزار شده دیگر در ایران متفاوت است. این کارگاه در طی 12 جلسه و در قالب سه دوره 4 جلسه ای برگزار می شود.

مخاطبین این کارگاه، کسانی هستند که دارای تجربه نویسندگی و کار در حیطه نمایشنامه نویسی و تاتر هستند. این مخاطبین به عنوان دانشجویان این دوره موظف به ارائه کار با متد مورد نظر مدرس و در زمان مشخص شده می باشند.

در این کارگاه دانشجویان طی چهار جلسه با بنیان ها واصول نظری و تکنیکی نمایشنامه نویسی آشنا خواهند شد و مدرس مولفه های مورد نظر در راستای نگارش نمایشنامه ای استداندارد را به آنها اموزش خواهد داد. سپس در چهار جلسه دوم که به صورت غیر حضوری خواهد بود متن های نوشته شده مخاطبین توسط مدرس مورد ارزیابی واقع شده و مشکلات احتمالی و نظرات او توسط مخاطبین در روند کار اعمال خواهد شد.

در نهایت و در دوره سوم دانشجویان اقدام به ارائه کارهای خود در کلاس خواهند کرد و نمایشنامه های به نگارش در آمده در طول دوره مورد ارزیابی نهایی واقع می شوند.

علاقمندان برای شرکت در این دوره باید تا تاریخ 25 خردادماه 1396 رزومه کاری خود را برای بررسی به آدرس ایمیل موسسه «پرسش» porsesh.institute@gmail.com ارسال کنند.

موسسه پرسش با همکاری دکتر نغمه ثمینی از میان رزومه های ارسال شده اقدام به انتخاب تعداد محدودی دانشجو برای شرکت در این کارگاه خواهد نمود و نتیجه را تا تاریخ 1 تیرماه 1396به صورت عمومی اعلام می کنند.

 برخي از متقاضياني كه به دليل رزومه ي خود امكان شركت در اين كارگاه را به صورت هنرجو نمي يابند، مي توانند به عنوان ناظر در جلسات شركت كنند. ناظرين امكان انجام كار عملي و شركت در برنامه هاي كارگاهي را ندارند ولي مي توانند در تمام مدت كارگاه حضور داشته باشند و در جريان چگونگي پيشرفت دوره قرار گيرند.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =