اروپا در انتظار سوپرکاپ‌های جذاب فصل آینده

فصل 2017-2016 فوتبال اروپا دیشب به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فصل 2017-2016 فوتبال اروپا دیشب با قهرمانی تیم رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان به پایان رسید تا تیم های اروپایی وارد تعطیلات تابستانی و استراحت شوند. تعطیلاتی که البته زیاد طول نخواهد کشید و رقابت های باشگاهی مجددا به زودی از سر گرفته خواهد شد.

در این میان اما قهرمانی تیم های بزرگ در تورنمنت های مختلف اروپایی کاری کرده است که رقابت سوپرکاپ که هر فصل و پیش از شروع لیگ های مختلف اروپایی برگزار می شود، از جذابیت و حساسیت خاصی برخوردار باشد.

با قهرمانی منچستریونایتد در لیگ اروپا و رئال مادرید در لیگ قهرمانان، این دو تیم روز 8 اوت(17 مرداد) دیدار سوپر كاپ اروپا را در استادیوم فیلیپ دوم مقدونیه برگزار خواهند کرد. نبردی کلاسیک که تقابل خوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو را با تیم سابقشان رقم خواهد زد.

به فاصله کوتاهی و طی دو روز 12 و 15 اوت(21 و 24 مرداد) قهرمانان لالیگا و جام حذفی اسپانیا در قالب یک الکلاسیکو با هم روبرو خواهند شد. تیم های رئال مادرید و بارسلونا که به ترتیب فاتح جام های مذکور هستند، سوپرکاپ اسپانیا را قرار است پس از سال ها با هم برگزار کنند. رقابتی که آزمونی سخت و تعیین کننده برای ارنستو والورده-سرمربی جدید بارسا- خواهد بود.

ورزشگاه ومبلی شهر لندن اما پیش از همه این بازی ها و در روز 6 اوت(15 مرداد) پذیرای دربی آبی و قرمزهای لندن خواهد بود. دو تیم چلسی و آرسنال که به ترتیب قهرمان لیگ برتر و اف.ای. کاپ هستند، رقابت سوپرجام انگلیس معروف به جام خیریه را پیش از فصل جدید لیگ انگلیس برگزار خواهند کرد.

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =