۰ نفر
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۸
پاسخ قاسمی به اظهارات نبویان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات نبویان، عضو جبهه پایداری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قاسمی در واکنش به اظهارات جدید آقای نبویان در نشست خبری دیروز خود گفت: متاسفانه باب اتهامات کذب و دروغ گویی های بی پروا هر روز گسترده تر می شود و عده ای عامدانه و با هدف تشویش افکار عمومی و دامن زدن به شکاف و خشونت، مطالب کاملا کذب و بی پایه ای را مطرح می نمایند که از یک سو موجبات سوءاستفاده دشمنان را فراهم می آورد و از سوی دیگر بستر فعالیت های سالم اقتصادی در کشور را تخریب می کند و از همه بدتر وهن ملت شریف و بزرگ ایران است.

بهرام قاسمی تصریح کرد: اصرار آقای نبویان بر دروغ های خیال پردازنه و به خطر انداختن منافع ملی بر اساس توهمات و افتراها از این دست است، که نه تنها تمامی مرزهای شرع و انصاف و اخلاق را پشت سر گذارده، بلکه قبل از هر چیز توهین به شعور میلیون ها ایرانی به شمار می رود.

سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص گروه ویژه اقدام مالی و نحوه تعامل با آن نیز گفت: بر خلاف آنچه آقای نبویان به دروغ - اما با قسم جلاله در سخنرانی خود در خانه خدا - ادعا کرده بودند، اولا طرف تعامل کشورها در گروه ویژه اقدام مالی یا همان FATF، یک نهاد بین المللی است و نه دولت آمریکا؛ ثانیا گروه ویژه اقدام مالی هیچگونه سازوکاری در رابطه با افراد ندارد. اصولا در گروه ویژه اقدام مالی در مورد نظام های مالی و بانکی صحبت می شود نه افراد، چه رسد به اینکه از کسی نام برده شده باشد.

وی افزود: البته ایشان در نشست خبری دیروز شان، از ادعای خود که با قسم جلاله گفته بودند که: "به خدا قسم! رفتن تعهد دادن به FATF ، سروران عزیز، درFATF وزیر مملکت رفته به آمریکا تعهد داده حاج قاسم سلیمانی رو کت بسته تحویل بده، اسم حاج قاسم تو FATF اومده"، یک پله عقب نشینی کرده و قبول می کنند که نام سردار سلیمانی در FATF نیست. اما بجای پذیرش اشتباه، ادعای کذب جدیدی مطرح می کند مبنی بر اینکه نتیجه اجرای تعهدات FATF تحویل دادن امثال سردار سلیمانی است. البته بر ایشان که در بخش دیگری از سخنان خود مرکز غنی سازی فردو را «نیروگاه» فردو نامیده است (!) حرجی نیست، اما کسانی که از حداقلی از فهم صادقانه حقوقی و بین المللی برخوردار باشند، متوجه هستند که FATF یک سازوکار مالی بین المللی است که هیچ ارتباطی با استرداد اتباع بین کشورها ندارد و استرداد اتباع تنها در قالب معاهده های دوجانبه صورت می پذیرد که صد البته جمهوری اسلامی ایران چنین توافقی هیچگاه با آمریکا نداشته و نخواهد داشت.

قاسمی در پایان گفت: حال که انتخابات ریاست جمهوری با حضور حماسی و پرشکوه مردم به سرانجام رسیده است انتظار می رود همه جناح های سیاسی در کشور به سمت برادری و اخوت اسلامی روی آورده و تخریب گری ها را با تلاش برای سازندگی کشور جایگزین نمایند.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 78
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    467 7
    اگر شورای امنیت ملی قدرتمند نیاد تو میدون و وادار نکنه مسئولان رو که با فوریت به این مسایل تهمت زنی و نشر اکاذیب که جدیدا باب شده ورود نکنن باید منتظر ادبیات زشت سیاسی جدیدی در کشور باشیم که امنیت ملی رو میتونه با خطر روبرو کنه.
    • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      108 6
      دلت خوشه ها
    • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      135 1
      بزارید این حرفها بیشتر بشه تفرقه بیانداز و حکومت کن ترفند انگلیسی هاست عده ای دارن از این راه نون می خوردند اگه غیر این بود ک همان سال 84 باید این بساط جمع می شد.
    • عمار A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      107 3
      این سخنان یک بحث است اما یک واقعیت خیلی بزرگی در این بین قربانی هم می شود الان فرزند جوان من از من می پرسد مگر پیامبر اکرم نفرموده است دروغگو دشمن خداست؟ این آقا در لباس روحانیت الان چه حکمی دارد؟ اینها مگر اشاعه دهندگان دین نیستند؟ به کدامشان باور کنیم؟ به نظر می آید برخی ها ماموریت دارند با رفتار و گفتارشان مردم را از دین رویگردان کنند
    • شمس تبریزی IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      6 70
      خود نبویان میگه من چنین چیزی را نگفتم و صحبتهای من را با شیطنت تغییر دادند. من اصل صحبتهاش را خواندم. دیدم خبرنگار برداشت خودش از صحبتهای نبویان را به او نسبت داده. خبرآنلاین، شما چرا اصل صحبتهایش را دقیقا موبه مو و از روی فایل صوتی اینجا پیاده نمی کنی؟ فایل صوتی اش را در سایت بذار تا ما هم بشنویم و بتوانیم درست قضاوت کنیم.فی المثل دیدم که زاکانی به نقل از عبدالله النفیسی نقل کرده که ایران 4 پایتخت عربی را در اختیار گرفته و رسانه ها نوشتن که زاکانی گفت ایران 4 پایتخت عربی را اشغال کرده. جالبه که بر اساس همین موضوع هم وزارت خارجه عربستان اومد و بیانیه صادر کرد و حتی وابسته مطبوعاتی سفارتش این زحمت را به خود نداد که اصل صحبتها را گوش بدهد و به وزارت متبوعش منتقل کند. من با چنین خبررسانی مخالفم
    • بی نام IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      66 3
      آقای نبوی نا آگاه، کم سواد و پپولیست است درد او این است
    • سیدمحمد حاتمی IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
      24 2
      تا حالا بیشتر در مورد قضیه سال88 و فتنه قاطعیت وجود داره اونم بیشتر از طرف دستگاه قضا
    • ایلیا GB ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
      31 2
      جناب تبریزی من خودم گوش کردم دقیقا ایشون میگه، آمریکا گفته به شرطی رابطی بانکی برقرار میکنم که شما حاج قاسم سلیمانی کت بسته تحویل دهید رفتند تعهدش رو به آمریکا دادند... به نظرم بهتر یک سرچی بزنید و گوش کنید چی میگه ، گوش کردید امیدوارم این دفعه قبول کنید
    • بی نام RO ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
      38 2
      اقای شمس تبریزی شما را قبلا به انصاف می شناختم. اولا که شما با یه جستجوی بسیار سردستی تو تلگرام و حتی گوگل می تونی صدای اقای نبویان رو که با قسم جلاله این خزعبلات رو گفته پیدا کنی و گوش کنی ثانیا میشه بفرمایید خود نبویان کجا گفته من این حرفا رو نزدم که ما بریم پیدا کنیم گوش کنیم؟ ثالثا اقای الیاس نادران که هم حزبی و هم فکری اقای نبویان هست به ایشان خرده گرفته و از او خواسته که از این حرف زشتش و توهین به فرزند انقلاب عذرخواهی کند که به صواب نزدیک تراست رابعا شما هم به خاطر کینه ای که به اعتدالیون و اصلاح طلب ها داری چشم روی حقایق نبند و از زشتی برائت بجوی از هرطرف که باشد ما طرفداران روحانی و خاتمی هم اگر روز خطا کنند از خطایشان برائت می جوئیم.
  • علی IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    295 3
    قسم جلاله این آقا را برای اثبات دروغش دیدم و لذا به طور قطع وی از عدالت خارج است.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    263 2
    چرا سردار سلیمانی جواب نمیده ؟
    • بدون نام ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      116 2
      ايشون ديروز با دكتر ظريف در كنار هم عكس گرفتند و مواضع خودشون رو روشن كردند
    • بی نام A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      11 30
      اون فرای سیاسته. هیچ وقت خودش رو در حد سیاست پایین نیاورده. ایران همیشه یک عده انسان فوق العاده داشته که بار نادانی بقیه رو به دوش کشیده اند. قاسم سلیمانی هم جدا از همه کارهاش واسه امنیت ایران، داره جور اصولگرایان رو با سکوت اش می کشه.
  • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    124 1
    بابا تقصیر شماست که عرضه شکایت ندارید.حالا یه حرف اینوری صدتا مدعی العموم داره
  • حکمت IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    101 1
    دروغ گو دشمن خداست
    • مختار A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      110 4
      کلینتون نه به خاطر ارتباط با مونیکا لوینسکی بلکه به خاظر شهادت دروغ تا پای استیضاح رفت آنهم در کشوری که شیطان می خوانیمش اما اینجا در لباس ترویج دین با نام خدا قسم دروغ می خورند و انگار نه انگار... براستی به کجا می رویم؟
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    120 3
    امثال این فرد مشکوک اند و احتمالا عامل بیگانه.این فرد باید پشتش به جایی گرم باشد که هر از گاهی از این خزعبلات میگوید و قوه قضاییه هم یا جرات برخورد با او را ندارد یا غیر مستقیم حمایت اش میکند.اینگونه افراد که با آبروی نظام و اقتدار ملی کشور بازی میکنند باید بازداشت و محاکمه علنی شوند.
  • بي نام ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    95 2
    الان از اقايی که درباره درز دیوار همه اعضای دولت اظهار نظر می کنه بپرسيد ميگه من اطلاع ندارم باید بررسی بشود کلا چيزي كه به نفعشون نباشه نه شنيدن نه اطلاع دارن و نه اهمیت می دن
  • بی نام RO ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    103 2
    چرا برخورد نمیکنید چرا ازادانه هر تهمتی که بخوان میزنند . اگه این رو یه اصلاح طلب گفته بود از همه جای کشور و همه تریبون ها طرف می شد فتنه گر برانداز ضد امنیت ملی جاسوس اسرائیل و صدتا انگ دیه اما چون مجرم و تهمت زن از جناح خودشونه هیچ کس چیزی نمیگه بلکه تشویق هم میشه
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    94 1
    اين كار جرم هست. چرا كسي كاري نميكنه؟ ايشون هم فراقانون هستن؟
  • بی نام US ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    80 1
    بیچاره جناب قاسمی که باید بصورت رسمی چه پاسخ هایی به چه افرادی بدهند
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    54 2
    من معنی این کارا رو نمی فهمم واقعا
    • بی نام A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      39 2
      یکی از چیزهایی که اون نهاد بین المللی به ایران گفته اینه که باید با تغییر در سیستمهای بانکی جلوی پولشویی تو ایران گرفته بشه. اگه این اتفاق بیفته نون خیلیها آجر میشه. برای همینه که با ترفندهای گوناگون میخوان جلوشو بگیرن.
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    104 3
    این کارا یعنی گل به خودی
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    102 2
    بعد از دشمن انتظار نداشته باشید....
    • احمدرضا US ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      81 2
      ما با این آقایان احتیاجی به دشمن نداریم. اینها از هرگونه شفافیت مالی هراس دارند چون خیلی از جا به جایی پولها و اختلاسها و پولشویی ها ردگیری میشه. برای همین هم میخوان با حربه اینکه آمریکا پشت قضیه است اجازه ندن مقررات اف ای تی اف که بر مبنای شفافیت هر چه بیشتره در ایران به اجرا در بیاد. همین چند وقت پیش بود که وزیر کشور گفت پول تجارت مواد مخدر وارد سیستم مالی کشور میشه و حتی برای انتخاب نامزدهای مورد نظر افراد فاسد هزینه میشه. اینها همه در سیستم بانکی و مالی غیر شفاف امکان پذیره.
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    93 1
    تبعات این اتهام زنی ها هزینه های زیادی برای انقلاب خواهد داشت
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    72 1
    متاسفانه ما هنوز شرایط حساس منطقه و بحرانها رو درک نکردیم. این کار به جز بها دادن به دشمن چه امتیازی می تونه داشته باشه
  • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    109 1
    آقای نبویان، شما چطور اجازه می دید به دکتر ظریف، دلسوزترین فرزند انقلاب همچین اتهامی بزنید؟ آیا شمایی که فکر می کنید انقلاب برای شماست و اونو انحصاری کردید، این ادعاهای خلاف واقع نمی تونه برای همه هزینه داشته باشه؟
  • بی نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    77 2
    دکتر ظریف و حاج قاسم سلیمانی دو دوست و دو چهره اثرگذار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هستند. این اتهامات نارواست
  • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    73 2
    آقای نبویان بیش از این منافع ملی رو به خطر ننداز خواهشا
  • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    90 2
    دوستان نمی خوان بپذیرن که در انتخابات شکست خوردند و با بهانه جویی و نق زدن می خوان زهرشون رو یه جورایی بریزن
    • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      21 2
      البته اما آنچه که از فحاشی و تهمت و افترا زدن های بی پروای این آقایون حاصل می شود آنهم در شرایطی که ظاهرا هیچ نهادی حتی برای حفظ منافع ملی جلودارشان نیست حاصل می شود ذهن آشفته و بی اعتمادی مردم ، سست شدن مواضع ایران در سیاست خارجی و سرانجام با آگاه تر شدن بیشتر مردم انزوای بیشتر صاحبان این ادبیات است همانگونه که تا حالا این اتفاق افتاده و حمایت همه جانبه و سکوت نهادهای مسئول داخلی بر اینگونه تفرقه افکنی و گزافه گویی هم دیگر به کمکشان نخواهد آمد
  • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    54 2
    امیدوارم هر چه سریعتر این بحث و جدلها خاتمه پیدا کنه، چون به صلاح نیست و قطعا اثرات بدی خواهد گذاشت
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    74 3
    دوستان اصولگرا خواهشا نتایج انتخابات رو قبول کنید. بعضی وقت ها در عصبانیت چیزهایی رو عنوان نکنید که به منافع کشور آسیب برسونه
    • سید روح اله DE ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      5 73
      کاش همونطور که آقای رئیسی به قانون تمکین کرد؛ ساله 88 هم به قانون تمکین می کردن. نظر یه فرد رو به کل یه جریان نسبت ندید.
    • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      24 6
      مشوش کردن ذهن مردم و جامعه هیچ تفاوتی با عدم تمکین نداره هیچ تفاوتی با ریختن تو خیابونا نداره
  • سمندون A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    64 2
    حالا باید هم لباسشان بدونند که چرا مردم اکثریت به اینها پشت کرده اند بخاطر هدفشان دروغ افترا وقسم جلاله می خورند
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    22 5
    جو ایران هم داره میشه عین آمریکا . فضای درگیری ولفاظی
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    43 2
    بس کنید خواهشا این حرفارو
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    50 3
    آقای نبویان شما نمی خواد از طرف حاج قاسم صحبت کنی. ایشون خوشون به همه امور واقف هستن
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    75 2
    اگر سیستم قضایی در ایران محکمتر برخورد می کرد. الان ما شاهد چنین پدیده هایی نبودیم
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    48 2
    ام پی تی رو که یادتونه اینم یکی از قماش همونه
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    63 1
    این چه فضایی که همه میان بدون اطلاعات و از روی کینه اتهام زنی می کنند. واقعا فکر می کنید مردم نمی فهمن؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    42 1
    بعد از انتخابات به جای اینکه همه دست به دست هم بدیم و در جهت پیشبرد اهداف گام برداریم، بعضی ها متاسفانه دارن سنگ اندازی می کنن
  • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    45 1
    امیدواریم خود حاج قاسم هم بیاد واکنش نشون بده و بهمونه به این آقایون که اینگونه نیست
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    39 2
    نبویان بسیار کوچکتر از آن است که بتواند چنین ادعاهای کذب بزرگی را مطرح کند . نه سواد سیاسی دارد و نه سواد حقوقی و ایضا متعهد به اخلاق اسلامی هم نیست. چنین افراد کوچکی که برای حرفهایش نباید تره هم خورد کرد نباید تریبون داشته باشند چون دروغگو هستند .
  • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    69 3
    اف ای تی اف می تونه فرصتهای مناسبی رو برای ایران فراهم کنه. آقای نبویان خواهشا برو بخون ببین مبارزه با پولشویی و قدرتمند کردن اقتصاد چقدر می تونه به کشور کمک کنه. همین شماها هستید که نمیزارید ایران در مسیر درست قدم برداره. کدوم مفاد اف ای تی اف با آرمان های انقلاب در تعارضه . لطفا بیایید این ها رو مطرح کنید
    • بی نام A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      23 2
      در مورد چی صحبت میکنی ؟ مگه متوجه میشه . آقا ایشان متوجه نیست و نمیخواد همه امور اقتصادی شفاف باشه .
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    69 2
    متاسفانه اف ای تی اف و یا سند 2030 که میتونن راهگشای مشکلات باشند الان به ابزاریی برای جنگ داخلی تبدیل شده
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    47 2
    خدا رو شاهد میگیرم اگه یک اصلاح طلب این تهمت ها رو زده بود، روزگارشو سیاه میکردن
  • بی نام RO ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    44 2
    کثیف ترین حرفی که میشد بزنی رو نبویان زده،آدم باید بره خودشو حلق آویز کنه،کار از افترا و دروغ گذشته،کار به بی ,,, کشیده .وای بر شما.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    73 4
    آقای نبویان لطفا بروید گم شوید. حالمان از امثال شما به هم می خورد. لطفا بروید گم شوید تا نه صدایتان را بشنویم نه چهرتان را ببینیم. بروید...
  • رها IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    47 2
    اظهارات آقای نبویان اصلا عجیب و دور از شان ایشان نیست اتفاقا شان ایشان همین سخنان و سوگندهای دروغ است
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    37 2
    آقا بالاخره چه کسی یا چه کسانی باید جلوی این افراد رو بگیرن؟بخاطر خدا نذارین اینها اینقدر بی محابا آبروی ما رو بازیچه قرار بدن
  • احمد IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    28 2
    چرا سردار سلیمانی که به قهرمانی و جوانمردی معروفه خودش نمیاد بزنه تو دهن این شارلاتانیی که هر روز با اسمش نون می خورن و تنورشون رو داغ می کنن. اگه واقعا رفیقه اقای ظریف هست خود اون بیاد دفاع کنه ازش.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    40 2
    در دولت دوم دکتر روحانی اینها حجم عظیمی از تهمت رو به دولت خواهند زد تا در نزد افکار عمومی جایگاه دولت دوازدهم را پایین بیاورند و دقیقا همان کاری که در دولت دوم اصلاحات انجام دادند. چه روزهایی بود و کار به جایی رسید که وقتی خاتمی اومد توی دانشگاه دانشجوها علیه ش شعار میدادن و از کنار همین تخریب ها و تهمت ها احمدی نژاد در صحنه سیاسی ایران ظهور کرد. چرا که خیلی از جوان ها از جمله خودم رو از اصلاحات ناامید کردن. دوستان مواظب باشید که این حیله رو بار دیگر بر مردم نزنند. از وزارت خارجه خواستار برخورد محکم و قاطع داریم. باید از همین ابتدا جلوی اینها گرفته بشه. هر بار این تهمت زنها رو نزد ملت رسوا کنید. ان شالله که ماکیاولیسم مذهبی بار دیگه نتونه بر امورات اجرایی کشور و مردم حاکم بشه
    • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
      8 2
      من اون موقع دانشجوی دانشگاه تهران بودم واقعا که اون سال ها چقدر دولت اصلاحات رو توی فشار گذاشته بودند. چه اتفاق های که نیفتاد.
  • سروش A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    39 3
    اينها همون چماق بدستهاى اول انقلاب هستند كه بمرو جايشان را به اونهايكه سفارت انگليس را تخريب و كنسولگرى عربستان را به آتش كشيدند و حالا هم جايشان را دادند به اين آقايان و اينا همشون ادا انقلابى دارند اما در عمل تيشه به انقلاب و مردم و امنيت سياسي اجتماعى ميزنند
    • بی نام IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      4 17
      فعلا که تو داری تیشه به ریشه ادبیات فارسی میزنی با این همه غلط املایی.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    32 2
    چرا قوه قضائیه یا شورای امنیت ملی با چنین اشخاصی برخورد نمی کند؟اینها ادعای مسلمانی هم می کنند؟ آنهم در ماه مبارکرمضان که ماه توبه است؟ تهمت و افترا تا چه حد؟
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    25 4
    شما ها دلتون خوشه.اصلا کاری بهش ندارن.تازه تشویق هم میشه.ماها برای چی سرمونو درد بیاریم.فقط تحریم.20 سال سی سال تحریم کنیم تا بلکه فرزندانمون راحتتر باشن.
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    22 3
    مدعی العموم وقتی به دولت توهین بشه ورود نمیکنه اما وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی باید ورود کنن ایشون به تنهایی یک فتنس از نوع اکبرش دارن امنیت ملی کشورو با حرفاشون به خطر میندازن مگر به هر شخصی باید اجازه صحبت داد. باید ممنوع الکلام شن یه بام و دو هوا ممنوع به عنوان یک ایرانی از زدن تهمتهای دشمن شاد کن این اشخاص خسته شدم. دشمن وزارت خارجه کم چیزی نیست ایشون الان نماینده هم نیستن تازه نماینده حال حاضر دستبند خورد به دستش بالاتر از وزیر خارجه بعد از رئیس جمهور در دولت کیست؟ اینها کی هستند که به خودشون اجازه ورود میدن و توهماتشونو تو تریبون اعلام می کنن تا رئیس شورای عالی امنیت ملی با اقتدار نشون نده چیکارست اینها نمیفهمند.
  • عجبا IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    26 2
    دوستانی که فقط این فرد رو میگن حتما می دونند که این یه جریانه پیوسته هستش که از روی کار اومدن روحانی شروع شده و هر کدوم هم هماهنگ لیست کردند که چه چیزهایی رو مطرح کنند و مطمئن هم بودند که در انتخابات برنده نخواهند بود و برنامه ی هماهنگ برای اینکه در روز رای گیری و روزهای بعدش چی بگند و چکار کنند رو هم ریخته بودند از مواضع علم الهدی و صدیقی و احمد خاتمی و موحدی کرمانی و بعضی بزرگان بگیر تا صدا و سیما و بعضی نهادها تا همون اولین هجوم به روحانی با کفش در بازگشت از اولین سفر خارجی ... کلا برنامه این بوده و خواهد بود که این دولت هیچ کار درستی انجام نداده و فاسده و وابستش و نباید حتا یک بار مردم بتونن به خاطر کارهایی که روحانی کرده لبخند بزنند چون ......
  • بی نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    22 4
    آقای نبویان آیا می دانید با این رفتارها باعث می شوید که قشر جوان اعتقاد و اعتمادشان را به روحانیت از دست بدهند؟؟؟ و هر روحانی دیگری را که ببینند فکر کنند مانند شما هستند؟ و بنده سرکلاس باید با هزار تفسیر و تعبیر حساب شما را از افرادی مانند آیت الله بهجت جدا کنم تا مانع از ویران شدن اعتقادات آنان به روحانیت شوم؟؟ واژه روحانی یعنی بی اعتنا به مادیت اما این رفتار شما چه معنایی می تواند داشته باشد؟؟؟
  • رضا IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    12 2
    اگه دروغ گفته غلط کرده هزار بار اگر راست گفته اونا غلط کردن ده هزار بار باید دروغگو ادب شود تا هر کسی نتونه راحت تهمت بزنه
  • سجاد IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    34 3
    یه لحظه به حرف نبویان فکر کنید درستی و غلطی به کنار خیلی احمقانه است حرفش خیلی
    • بی نام A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      16 3
      احسنت
  • بی نام A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    17 3
    بعضی میگویند جهنم وبهشت دراین دنیاست البته طبق فرمایش قران بهشت وجهنم اصلی دردنیا دیگری است ولی نمونه اش هم دراین دنیا وجود دارد . اگر کل آب دریای خزرراهم بریزند فایده ای ندارد نمی توانند محل سوزشرا خنک کنند این همان عذاب وآتش جهنم دراین دنیاست که گریبان افرادی میشود که وجه خداوندرا نزد بندگانش خراب کنند ومردم را ازدین برنجانند ونمازگزاران وروزه بگیران را بااعمال وحرکات نسنجیده خود کاهش دهند .
  • بی نام ES ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    17 4
    آقای نبویان چقدر پول می گیری برای خوش آمد اربابان ثروت این حرفها رو بزنی؟؟؟خدا وکیلی من از اون لباسی که تن شماست خجالت می کشم..حتی بچه های کوچک هم از حرف شما خنده شون می گیره...هزار برابر اینی که داری می گی رو موقعِ انتخابات گفتن ، دیدین که جواب نداد
  • میثم US ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    18 4
    نبویان فکر کرده الان عهد دقیانوس است و مردم از هیچی خبر ندارند. موضوع همانطور که برخی از دوستان در همینجا توضیح دادند پول شویی است. طبق برجام اگر ایران بخواهد با جهان داد و ستد اقتصادی داشته باشند بانک هایش باید فعالیت هایشان شفاف باشد و پول شویی نداشته باشند. این آقا فریاد برآورده چون که منافع خود و افراد هم جناحش به هم میریزد. واقغا این گروه چه خیانتی به اسلام و مذهب شیعه میکند. دین و ایمان مردم و مخصوصا جوانان را به باد داده است.
    • بی نام IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      4 27
      شما که از همه چی مطلعی و در عهد پسادقیانوسی بسر میبری، بگو راجع به کرسنت و امثال آن چه مقدار اطلاعات صحیح منتشر میشود؟ راجع به بنگاه های اقتصادی بستگان برخی چطور؟
  • علی US ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    20 2
    واقعا معلوم شد که دم از اسلام زدن برای بعضی ها دکان و کاسبی است. آنچه برایشان مهم است مادیات این دنیاست و آخرت هم برایشان معنایی ندارد. اما خدا را شکر که خودشان رسوا کننده نیات شومشان هستند.
  • بی نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    7 7
    میدونم منتشر نمیشه ولی توصیه میکنم مستند فروشنده را ببینید.
  • بی نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    4 24
    حتی یک نظر مخالف هم ندیدم. امیدوارم دلیلش سانسور نباشه. چه کسی این جمله رو گفته؟ "فکر کردید امریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد از سیستم دفاعی ما می‌ترسد؟" وقتی آدم این جمله رو در کنار جمله گهرباری که راجع به اجازه آب خوردن آمریکا به ایران از شما شنیدیم باید هم شک کنه.
  • احمد A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
    19 2
    فعلا دوستان در حال مقدمه چینی برای برخورد محکم با صحبت های تقطیع شده کرباسچی هستند. این نبویان خودیه بابا
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    5 22
    قبل از اینکه کورکورانه منفی بزنید چند نفر رفتن اسناد مورد ادعا و البته صحبتهای آقای نبویان را با دقت خوانده اند و به اخبار شبکه های اجتماعی و سایتها بسنده نکرده اند؟
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
    2 2
    قابل توجه آقاي نبويان : آيا اصطلاح "الیمین الغموس" به گوش مبارك خورده ... قسم دروغ از گناهان كبيره به شمار مي ايد ... حضرت امام صادق ع مى‌فرماید:هرگاه بنده اي خداى را بر دروغ خود شاهد و گواه قرار دهد و بگوید خدا مى‌داند که راست مى‌گویم و مطلب این‌طور است که گفتم درحالیکه دروغ مى‌گوید خداوند مى‌فرماید آیا جز من نیافتى کسى را که بر او دروغ‌بندى و فرمود هرگاه کسى خداى را بر دروغ خود گواه گیرد و بگوید خدا مى‌داند که راست مى‌گویم عرش الهى براى عظمت حق بلرزه مى‌آید.......