۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

یکتا درویش که از شاگردان عباس کیارستمی بوده است، آثار ویدئوآرت - اینستالیشن و عکس‌هایش را در نمایشگاهی با نام «دیلیت» روی دیوار خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه «دیلیت» شامل آثار یکتا درویش ۲۲ اردیبهشت‌ در گالری ژاله افتتاح می‌شود. این هنرمند تا کنون در دو نمایشگاه ویدئوآرت و پنج نمایشگاه گروهی شرکت کرده است.

او حدود هشت سال در ورک‌شاپ‌های عباس کیارستمی شرکت کرده است. در کارنامه درویش، ساخت چند فیلم کوتاه و مشارکت در ساخت چند فیلم مستند و نیز شرکت در کارگاه‌های پرویز تناولی نیز به چشم می‌خورد.

گالری ژاله که سال گذشته با رویکرد توجه به آثار هنرمندان جوان - خلاق و حرفه‌ای افتتاح شد، توان و برنامه خود را برای نمایش آثار این دسته از هنرمندان که با وجود داشتن استعداد و پتانسیل، در ازدحام برنامه‌های شلوغ و پر ترافیک گالری‌های تهران کمتر شانسی برای به‌نمایش درآمدن کارهای‌شان با کیفیتی دلخواه پیدا می‌کنند، گذاشته است.

به نظر می‌رسد رویکرد نمایش آثار این گالری بیشتر به سمت هنر معاصر و نیومدیا باشد که در فضای کنونی گالری‌های تهران بسیار امیدوارکننده است.

نمایشگاه «دیلیت» ۲۲ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۷ تا ۲۱ افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز تا یکم خردادماه از این نمایشگاه بین ساعت ۱۵ تا ۲۱ در خیابان ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک ۳ دیدن کنند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =