خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    2 0
    با سلام و وقت بخیر خواهشمند است در مورد تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کارگری در دستگاههای دولتی را از مراجع مربوطه پیگیری کنید و نتیجه را اعلام نمایید . تفاوت بسیار زیادی در دریافت حقوق بین کارکنان رسمی و پیمانی یا قرارداد کارمعین با قرارداد کارگری وجود دارد و دستگاههای مربوطه خودشان هیچ علاقه ای به تبدیل وضعیت آنان ندارند. با سپاس فراوان
  • حامد A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    5 0
    من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و برای ادامه تحصیل میخواهم به خارج از کشور بروم. با توجه به اینکه هم مدرک کارشناسی و هم ارشد را از دانشگاه های دولتی میگیرم باید مبلغ 35 تا 40 میلیون پول بدهم. چون هر دو دانشگاه از دانشگاه های خوب بودند و الان هم در یکی از دانشگاه های تهران مشغول به تحصیل هستم. در مدرک آمده است که شما به ازای مدرک کارشناسی 4 سال در ایران تعهد خدمت دارید. من الان آماده هستم که خدمت کنم ولی هیچ ارگانی اجازه خدمت به من نمیدهم. خوب این تقصیر کیست؟ من که تا اینجا دانشچو بوده ام 40 میلیون از کجا فراهم کنم؟ اگر سازمانها نمیتوانند امکان خدمت به کشور را به ازای تحصیل در دانشگاه دولتی ایجاد کنند این کوتاهی آنهاست ولی امثال من باید هزینه آن را بدهیم.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    4 0
    سلام. سوالی داشتم از مسولین نظام وظیفه. بنده حدود 11 ماه با مدرک پیش دانشگاهی در سپاه خدمت کردم و پس از قبولی در دانشگاه از خدمت ترخیص شدم. الان بعد از پایان دوران دانشگاه با مدرک لیسانس اعزام مجدد شدم تا باقی مانده خدمتم رو طی کنم.. سوالم اینه که وضعیت مرخصی استحقاقی و تشویقی های بنده که از دوران خدمت قبلی در پرونده ام باقی مانده چی میشه؟ نیروی انسانی ناحیه ای که در آن مشغول خدمتم نتونسته جواب درستی به سوالم بدن. خواهش میکنم منو راهنمایی کنید
  • sjaddaraie A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    0 0
    با سلام یک مصوبه در سال25/05/94 در وزارت راه وشهرسازی تصویب شد که کارشناسان ناپیوسته را با یک مشکل بزرگ روبرو کرد.یعنی کسی که کارشناسی ناپیوسته دارد نمی تواند عضو نظام مهندسی شود .کارشناسانی که رشته های متغیر دارند خواهشمندیم اطلاع رسانی کنید تا این مصوبه اصلاح شود واین گره کور را باز کنند
  • شیما A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    1 0
    من یک تولید کننده مانتو هستم و 20 سال در تجریش مغازه دار هستم. اگر دولت می خواهد به تولید داخلی کمک کند چرا چند سالی است که برند هایی مثل السی وایکیکی و یا کوتون به راحتی جنس از خارج کشور میاورند و بعضا هم قیمت اجناس ایرانی به مردم جنس ارائه می کنند به طوریکه در جلوی صندوق پول مردم صف کشیده اند.واقعا اینجوری می خواهند از تولید ملی حمایت کنند؟ در حالیکه من تولید کننده باید پارچه ایرانی و یا خارجی رو به قیمت گران بخرم چگونه می توانم با قیمت پایین تر از اینگونه برند ها کار تولید کنم؟ این است که همکاران من برشکستگی میرسند.پیشنهاد می کنم دولت این برند ها را جمع آوری کند تا مشکل تولید داخل وبیکاری در صنعت پوشاک کمی حل شود.
  • محمود ارجمندی کیا A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
    0 0
    در حال حاضر چنانچه یک واحد کوچک بخش خصوصی قراردادی خدماتی داشته باشد می بایست طبق قانون فعلی قبل از آنکه فاکتور ی صادر شود و از کارفرما مبلغی دریافت کند ، در پایان هر دوره سه ماهه ، مبلغ حدودی مالیات برارزش افزوده را به سازمان مالیاتی اعلام و پرداخت نماید و در شرایط فعلی این مسئله فشار مضاعفی را به این بخش که فعالیتشان باعث اشتغال زایی و کمک به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت می باشد وارد می کند . لطفا پیگیری نمایید پرداخت مالیات پرارزش افزوده ، جهت تقویت شرکت ها وکارگاههای کوچک ، در هر شرایطی 3 ماه پس از صدور فاکتور نهایی از این بخش فعالان اقتصادی کوچک جامعه دریافت گردد.
  • لطیفی IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
    1 0
    ما مردم مدت‌هاست از آلودگی هوا رنج می‌بریم و انصاف نیست به خاطر کمکاری و سود عده‌ای تولید کننده سلامتمون که باارزش‌ترین سرمایمون هست از دست بدیم. سال ۹۵ خبردار شدیم که با دستور هیئت دولت تولید و شماره گذاری این نوع موتورسیکلت‌ها متوقف شده است. امّا اخیراً به دستور وزیر این تبصره لغو شده و مجدداً شاهد ورود موتورسیلکت‌های کاربراتوری خواهیم بود. لطفاً از مسئولین پی‌گیر توقف تولید موتورسیلکت‌های کاربراتوری باشید و به عنوان پیشنهاد، اینجانب توصیه می‌کنم همانند موتورسیکلت‌ها با موتور دو زمانه، تردد کاربراتوری ها هم در شهرهای آلوده محدود شود. سالهاست که از آلایندگی موتورسیکلت‌های کاربراتوری می‌شنویم که هر موتورسیکلت کاربراتوری چندین برابر یک خودرو آلایندگی دارد.