معاون اول رییس جمهور با اشاره به آمادگی کاملش در مناظره سوم گفت: اگر دوستان در این مناظره بحث‌های توسعه‌ای و اصلی را مطرح کردند سخن می‌گویم و اگر به جاده خاکی زدند نیز پاسخشان را می‌دهیم.

به گزارش خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که در مناظره سوم انتخاباتی چه مطالبی را مطرح خواهد کرد، گفت: اینکه ما چه مسائلی را در آن مناظره مطرح کنیم قرار نیست از الان بگوییم، بلکه در همان جلسه مطرح خواهیم کرد.

اهم اظهارات معاوون اول رییس جمهور را به نقل از خبرگزاری‌ها در ادامه بخوانید؛

*سومین مناظره درباره اقتصاد است و من امیدوار هستم که هم صداوسیما سوال‌هایی مطرح کند که واقعاً سوال‌های اصلی جدی و در رابطه با توسعه کشور باشد و هم اینکه کاندیداها درباره همان سوالات صحبت کنند. به هرحال ما برای هر حالتی در مناظره آمادگی داریم.

* اگر دوستان در بحث‌های اصلی صحبت کنند ما هم در همان زمینه با آنها صحبت می‌کنیم و اگر به جاده خاکی زدند ما هم پاسخشان را می‌دهیم.

*{درباره کمرنگ شدن در مناظره دوم} تغییر استراتژی ندادم، بلکه تغییر تاکتیک دادم که خیلی دوستان یکدفعه موتور نسوزانند. در مناظره سوم آن چیزی که هستم، ظاهر می‌شوم.

* سیاستمدار در این رده هیچ چیز برایش مهمتر از صداقت و راستگویی با مردم نیست، حداقل در منطقه خودمان دیده‌ایم که رئیس‌جمهور اسبق آمریکا یک دروغ به مردم خودش و مردم دنیا گفت که در عراق سلاح کشتار جمعی وجود دارد؛ مبنای آن دروغ شد حمله به عراق و امروز منطقه ما تبدیل شده به محل جولان دهها گروهک‌های تروریستی و رئیس‌جمهور فعلی آمریکا گفته است آن دروغ ۶۰۰۰ میلیارد دلار به مردم آمریکا خسارت زده است. بنابراین در این رده حرف دروغ زدن به مردم خیلی خسارت می‌زند.

* اگر یک نقطه خاکستری در زندگی من پیدا و مطرح کردند، من دستشان را می‌بوسم و اگر مدرکی یافتند، به قوه قضائیه بدهند.

*{در خصوص اظهارات لیلاز مبنی بر انصراف جهانگیری}؛نه چنین تصمیمی مطرح نیست.

*من تا به امروز ۶ بار اموالم را به قوه قضائیه اعلام کرده‌ام؛ هرکسی در زندگی‌اش چیزی دارد. اگر کسی بیاید کاندیدا شود و به مردم جار بزند که من این دارایی را دارم، اینها سنت‌هایی است که گذاشته می‌شود. ما باید ببینیم این سنت اخلاقی درست است بگذاریم یا خیر و بعد نتیجه آن چیست؛ اینکه مردم بدانند خانه من ۲۰۰ یا ۳۰۰ متر است، چه تغییری به وجود می‌آید؟

*اینکه گفته می‌شود اموال به قوه قضائیه اعلام شود، به خاطر این است که بدانند از ابتدا تا انتهای مسئولیت من چه اموالی به دارایی‌هایم اضافه شده است که آیا اموال من به صورت غیرطبیعی افزایش پیدا کرده است یا خیر که اگر تخلفی صورت گرفته، جلوگیری کنم.

*همین آقای شهردار و معاونانش طبق قانونی که مجمع تشخیص دی ماه تصویب کرده است، لیست اموالشان را به قوه قضائیه بدهند؛ حال باید دید از دی ماه تا امروز لیست اموالشان را به قوه قضائیه داده‌اند یا خیر.

29212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    27 1
    یه دونه ای آقای جهانگیری. کلماتی که استفاده می کنید درست نقطه حساسیت رقیب را فشار می دهد.