«غروب پاییزی همچو الاغ می‌آمد»‌ رونمایی می‌شود

«غروب پاییزی همچو الاغ می‌آمد» شامل شعرهایی است که سهند آدم عارف از سال ٨٨ تا ٩٤ سروده. این مجموعه امروز جمعه پانزدهم اردیبهشت در نمایشگاه کتاب رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  رونمایی و مراسم امضای مجموعه شعر «غروب پاییزی همچو الاغ می‌آمد» اثر سهند آدم‌عارف امروز جمعه پانزدهم اردیبهشت از ساعت ١٧ تا ١٩ با حضور شاعر، در غرفه انتشارات نصیرا در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

«غروب پاییزی همچو الاغ می‌آمد»‌ دومین مجموعه شعر سهند آدم‌عارف است. این کتاب ١٣٠ صفحه دارد و شعرهای او از سال‌ ٨٨ تا ٩٤ را دربرمی‌گیرد.

سهند آدم‌عارف درباره انتشار دومین کتاب خود، گفت: «این کتاب ابتدا قرار بود سال ١٣٩١ با نامی دیگر و توسط ناشری دیگر منتشر شود که بنا به دلایلی نشد تا دی‌ ماه سال گذشته که قرار شد انتشارات نصیرا آن را منتشر کند. پس چند شعر از سال‌های ٩١ تا ٩٤ هم به آن اضافه شد.»

آدم‌عارف درباره اسم این مجموعه هم گفت: «این نام برگرفته از یکی از شعرهای کتاب است: «غروب پاییزی همچو الاغ می‌آید/ بی‌ضربه و تماشا/ عشق نزدیک‌تر از این بیست‌سالگی و هفت‌سالگی و پنجاه‌سالگی‌هاست.»

«غروب پاییزی همچو الاغ می‌آمد»‌ در ۱۰۰۰ نسخه منتشر شده و با قیمت ۹ هزار تومان در غرفه نشر نصیرا در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل تهیه است.

پیش از این از سهند آدم‌عارف مجموعه شعر «پا» در سال ١٣٨٦ توسط نشر الکترونیک عروض منتشر شده بود.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

57242

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =