۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور پیگیری حادثه تروریستی میرجاوه به پاکستان سفر کرده است، با مقام های این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ظریف پس از دیدار با وزیر کشور پاکستان،  با " سردار ایاز صادق " رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار گفتگو کرد.

ظریف در دیدار با "اياز صادق" رئيس مجلس ملي پاكستان اظهار داشت: روابط دو كشور در سطح خوبی قرار دارد و ابراز اميدواری كرد كه با توجه به تاكيد سران دو دولت مناسبات دو كشور در زمينه های مختلف توسعه يابد. اياز صادق رئيس مجلس ملي پاكستان ضمن ابراز تاسف و تسليت به مناسبت شهادت جمعی از مرزبانان كشورمان گفت: ايران يكی از مهمترين كشورها برای پاكستان است و ما به عنوان دو كشور همسايه، مسلمان و دوست مي توانيم بهترين و بيشترين همكاری ها را داشته باشيم. اياز صادق در پاسخ به طرح موضوعات مرزی توسط دكتر ظريف اظهار داشت: در اين زمينه آمادگی كامل برای همكاری و هماهنگی برای پيشگيری از اين حوادث تلخ و مبارزه با تروريست ها از طرف پاكستان وجود دارد.

مقرر گرديد كه مقامات نظامی و انتظامی دو کشور در خصوص راهكارهای پيشگيرانه و مبارزه با تروريست همكاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

همچنین در ادامه ظریف با نواز شريف نخست وزير پاكستان ديدار و گفتگو كرد.

در ادامه نیز وزیر امور خارجه کشورمان با "ناصرخان جنجوعه" مشاور امنیت ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

52311

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =