دعوت استاندار برای مشارکت گسترده شوراهای اسلامی شهر و روستا در خلق حماسه‌ای سترگ

استاندار البرز با قدردانی از زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای خدمت به مردم،از این قشر دعوت بعمل اورد تا با خلق حماسه ای سترگ برگ زرین دیگری را به ثبت برسانند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،«سیدحمیدطهائی» ظهر دوشنبه در بخشی از همایش مشترک شوراهای اسلامی و کارآفرینان برتر روستایی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، با مهم خواندن نقش هر برگ رأی گفت: هر برگ رأی دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی است و این مهم مسئولیت همگان را سنگین و خطیر می سازد.
وی با بیان اینکه همه در سرنوشت کشور به یک میزان و با یک رأی تأثیرگذار هستند،گفت: باید قدردان میراث شهدای انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی باشیم و در سایه منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.
استاندار البرز با تأکید بر هشیاری و انتخاب آگاهانه تصریح کرد: رأی خود را با دقت نظر انتخاب کنیم و افرادی را برگزینیم که به واقع شایسته و اصلح باشند.
وی همچنین با تأکید بر لزوم انتخاب افرادی که شایسته خدمت به کشور هستند، افزود: افرادی مورد اعتماد و وثوق که به تعهدات خود پایبندهستند ملاک ما برای گزینش اصلح خواهد بود.
استاندار البرز در ادامه با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز نکاتی را متذکر شد،طهائی گفت: انتخاب افراد در شوراها مبتنی بر ملاک های ذکر شد تنها محدود به پس از انتخاب نشود، افرادی که انتخاب می شوند نیز باید شوراهای خود را تقویت کنند.
وی افزود: شکل گیری هسته های روستایی و شهری و ارزیابی عملکرد خدمت شوراها باید در دستور کار افراد برگزیده قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه شوراهای اسلامی محل تضارب آرا و کلنی تبادل افکار و اندیشه ها باشد،گفت: افراد انتخاب شده، اهالی روستا را پس از برگزیده شدن رها نکنند،اعضای شوراهای اسلامی باید در جریان نظرات مردم نیز قرار گیرند تا بتوانند خدمات بهتری ارائه کنند.
وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تحقق مردم سالاری دینی بوده است و"مردم" هر گاه خواستند، آنچه مد نظر بوده محقق شده است، کشور ما نیز همواره در دوره های مختلف صحنه حضور و نقش آفرینی مردم بوده و این روند مستدام خواهد ماند.
استاندار البرز گفت: تشکیل سمن ها، هیات ها و تشکل های مردمی خود نشانگر بالندگی و رشد یافتگی جوامع قلمداد می شود و این امر می تواند زمینه ساز مشارکت بیش از پیش مردم باشد.
وی در پایان از اعضای شوراهای اسلامی قدردانی کرد که با نیت خدمت به مردم فعالیت می کنند و حضور پرشور شان درانتخابات پیش رو برگ رزینی برای خلق حماسه ای دیگر خواهد بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =