غرویان هم به وزارت کشور آمد /کاندیداتوری مدعی طراحی شعار «سه سید فاطمی»/به نفع روحانی کنار نمی‌روم

حجت الاسلام محسن غرویان در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرد اما به دلیل کامل نبودن مدارک نتوانست در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند.

او در گفت و گو با خبرآنلاين در پاسخ به اينكه به نفع روحاني كنار خواهد كشيد يا خير گفت: بله ان شاالله. این روحانی ساکن قم، درباره پیش بینی ميزان راي خود در انتخابات آتی گفت: این بستگي به شرايط دارد و تخمين دقيقي نمي‌توانم بزنم. 

غرویان هنگام ثبت نام در این دوره از انتخابات گفت: «با شعار علم اخلاق و عقلانیت آمده ام.»

غرویان پیش از این هم اعلام کرده بود که در مقابل روحانی نمی‌ایستد و در مناظره‌ها از روحانی حمایت خواهد کرد. 

او از روحانیون معتدلی است که پیش از این صلاحیتش برای انتخابات مجلس خبرگان پنجم هم رد شد.

محمد فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات برای نام‌نويسی در انتخابات رياست جمهوری در ستاد انتخابات كشور حضور يافت.


وی گفت: نامزد پوششی نیستم. فکر نمی‌کنم به نفع روحانی کنار بروم. تایید صلاحیت نشوم دست همه را می بوسم و تا مرحله اخر در انتخابات می مانم.

فومنی در نشست خبری هم گفت: اولین برنامه ام این است که مدیریت اجرایی کشور را تغییر دهم و مدیریت ها را از نسل اول بگیرم و به نسل جوان تحویل بدهم. آمدم به جوانان ایرانی بگویم ما باید برای خودمان تصمیم بگیریم. باید دولت جوان تشکیل دهیم نه پیرمردها. برنامه های من مدون است. اگر وارد انتخابات شوم اولین رئیس جمهوری خواهم بود که مدیریت را به نسل دوم و سوم انقلاب منتقل خواهم کرد.

وی درباره حمایت جریان اصلاحات از روحانی افزود: روحانی اصلاح طلب نیست. سال 92 از بین بد و بدتر انتخاب کردند. من با رفقای اصلاح طلبم هماهنگم. شورای هماهنگی اصلاح طلبان را مرجع تصمیم گیری نمی دانم.

فومنی یادآور شد: می خواهم اصلاحات را در کشور نهادینه کنم کاری که خاتمی نتوانست انجام دهد. کسی می تواند معنی اصلاحات را به من بگوید؟ اصلاحات یعنی براندازی؟ با رهبری مخالفت کنی؟ با ساختار کشور مخالفت کنی؟ خیر اصلاحات هیچ کدام از این معنانی نیست.

وی افزود: اصلاحات از اول سر نداشت. اصلاحات موقعی که وارد شد مشکلات زیادی داشت. شعار سه سید فاطمی را من ساختم و گفتم. الان نمایندگان لیست امید چند درصدشان اصلاح طلب هسنتد طرف با لیست اصلاح طلبی رفت شورای شهر شد اصولگرا. ما نباید رحم اجاره ای را کاندیدای ریاست جمهوری کنیم.

27213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    18 2
    لطفا نگین فومنی اصلاح طلبه
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    0 0
    غرویان وزیر ارشاد دولت بعدی میخواد بشه شاید بابت اینکارش