در ۱۷فروردین، بیشترین بازدید درباره اخبار انتخابات پیش رو بود. جایی که رئیسی اعلام رسمی کاندیداتوری کرد و طرفداران سعید جلیلی برای رقبای اصولگرای خود، سنگ تمام گذاشتند.

در سرویس سیاسی پس از مدتها انتظار بالاخره کاندیداتوری ابراهیم رئیسی رسما اعلام شد. همچنین انتقاد مجید انصاری از رسانه ملی پربازدید بود. او گفت: این برنامه؛ مناظره است یا تخریب دولت؟ در این روز اولین افشاگری حامیان جلیلی بعد از حذف رسمی صورت گرفت. آنها گفتند: قبیله‌گرایان می خواستند کابینه را خودشان بچینند!

در سرویس اقتصادی مشخص شد چند درصد پروازهای نوروزی توسط ایرباس‌های جدید انجام شده است. در این سرویس پیش بینی شد انجماد بازار خودرو در بهار را پیش رو داشته باشیم. همچنین در این سرویس دلنوشته وزیر راه برای جریانی که تخم ناامیدی می‌افشاند پربازدید بود.

در سرویس فرهنگ و هنر پربازدیدترین خبر به نقل قولی از مهدی هاشمی اختصاص داشت. او گفت:اگر می دانستم سریال"علی البدل"چنین پایانی خواهد داشت،در آن بازی نمی کردم! در این سرویس تبلیغ بانک ایرانی در کنسرت خواننده لس‌آنجلسی هم پربازدید بود. در این سرویس تحلیلی درباره حمله صدا‌وسیما به دولت در سال ۹۶ هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه پربازدیدترین خبر به توئیت‌های منتقد اصلی قالیباف درباره عدم حضور شهردار در انتخابات ۹۶ اختصاص داشت. پس از آن، برای مخاطبان مهم بود بدانند آیا آتشفشان دماوند فعال شده است؟ همچنین خبر عجیبی درباره شکایت پلیس از بازپرس پرونده تصادف زنجیره‌ای در مشهد پربازدید بود. پلیس اعلام کرد: کجای دنیا قبل از تحقیقات، مقصر معرفی می‌شود؟

در سرویس بین الملل واکنش ایران به ادعاهای نخست‌وزیر انگلستان پربازدید بود. در این سرویس ادعای تازه سفیر آمریکا در سازمان ملل علیه ایران هم بازدید زیادی داشت. برکناری مشاور استراتژیک ترامپ هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فناوری اطلاعات جشن یک‌صدمین سال تولد نیکون بازدید زیادی داشت.

دیدن جمال احمدی‌نژاد و بقایی رو به دوربین هم لبخند به لب مخاطبان سرویس طنز و کاریکاتور نشاند.

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =