ناوگان اتوبوسرانی کرج به مسافران مترو به صورت ویژه سرویس دهی می‌کند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از سرویس دهی ویژه و فوری ناوگان اتوبوسرانی این سازمان به دلیل خرابی و تعطیلی ناگهانی خط متروی کرج – صادقیه، خط پنج مترو (کرج - تهران) خبر داد و افزود: در ساعات اولیه روز دوشنبه 14 فروردین از پایانه های مسافربری کرج به مقصد تهران خدمات رسانی در حال انجام است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پايگاه خبري مديريت شهري كرج  مهرداد کیانی با اشاره به اینکه خرابی و تعطیلی خط پنج متروی کرج به مقصد صادقیه تهران در ساعات اولیه صبح امروز طی تماسی از سوی مسئولان مترو کرج با سازمان اتوبوسرانی اعلام شد، افزود: بر اساس اعلام مسئولین مترو مشخص شد که خط پنج مترو بدلیل نقص فنی قادر به سرویس دهی نمي باشد.
وی تصریح کرد: بر همین اساس و با هماهنگی فوری که بین عوامل اجرایی سازمان اتوبوسرانی کرج انجام شد، از همان ساعت اولیه اعلام خرابی مترو، سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی از کرج به سمت پایانه صادقیه انجام و همچنان تا زمان اعلام رفع نقص ادامه دارد.
کیانی اضافه کرد: مسافرینی که قصد دسترسی به شهر تهران را دارند می توانند تا زمان بازگشایی این خط از اتوبوس های مستقر در پایانه های مسافربری کرج استفاده نمایند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج در پایان اظهار داشت: هم اکنون سایر اقدامات لازم نیز در حال بررسی و انجام می باشد و خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =