خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.


46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    0 0
    من همیشه از اتوبان قم یا ساوه رد میشم واقعا نمیشه واسه گرفتن عوارض یه فکری کرد ؟ نمیشه با چند تا دوربین عبور و مرور ماشینها رو کنترل کرد؟ بعد روی عوارض ماشین ها این رقم رو اضافه کرد. چطور میشه جرایم رو سریعا اعلام کنی ولی عوارض رو نمیتونن. کلی بنزین پشت این گیت ها سوخت میشه. کلی باید دنبال پول خرد بگردی و در ایام شلوغ همیشه یکی دو گیت رو باز میزارن که ازدحام نشه. تورو خدا یه فکری کنید
  • معلم بازنشسته IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    0 0
    باسلام و عرض ادب ... متأسفانه با وجود این طرح پسندیده خبرآنلاین جهت بیان مشکلات ، سالهاست هرچه از مشکلات میگوییم و می نویسیم این ها گویی به سرنوشت و زندگی ما چسبیده ووابسته شده اند هیچ اراده ای در مسئولان برای حل آنهانیست ؛ زیرا مدیران و مسئولان را یا از طیف خودی و قوم و خویشی انتخاب می کنند یا آن که در سخنرانی و فرافکنی توانا باشد نمونه اش دیروز اینجانب در بیمارستان مرکز قلب تهران عمل آنژیو انجام دادم . از هم اتاقی بنده با دفترچه تأمین اجتماعی 125هزار تومان گرفتند واز بنده با دفترچه خدمات درمانی 440هزار تومان ؟ واین درحالی بود که به حسابداری گفتم من بیمه تکمیلی هم هستم ... اما افسوس از درک مشکل بازنشسته ؟
  • حامد IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    0 0
    من دیروز هم در همین صفحه یادداشت گذاشتم لطفا در مورد قلع و قمع درختان سیب باغ سیب مهرشهر کرج که در ایام عید اتفاق افتاده است پیگیری انجام شود. با تشکر
  • محسني ES ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    3 0
    با سلام ؛ در هفته جاري شركت واحد اتوبوسراني تهران با استناد به مصوبه كميته حمل و نقل عمومي خط اتوبوسراني ميدان قدس تجريش به پايانه امام خميني را جمع آوري و علت آنرا موازي بودن با مترو اعلام نموده در اين خصوص چند نكته بعرض مي رسدتامسئولان ذيربط در شهرداري تهران پاسخگو باشند : 1 اين خط به درخواست اتوبوسراني جمع شده و شركت واحد نمي تواند با استناد به كميته مذكور از خود سلب مسئوليت نمايد 2 اين روش غلط جمع آوري خطوط با قوانين خودسرانه و من درآوردي در 10 سال اخير عامل اصلي ترافيك و رويكرد مردم به خودروي شخصي در مناطق مختلف بوده است 3 هم اكنون در بزرگراه مدرس كه زماني 6 خط داشت فقط يك خط مانده و با توجه به ازدحام مترو اين خط كمك حال شهروندان بود و در هيچ شهري از دنيا چنين روشي مرسوم نيست .
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    0 0
    قانون پیش فروش ساختمان در تهران اجرا نمی شود . شهرداری برای اجرای این قانون در چه مرحله ای است؟