گوگل اظهار امیدواری کرده ناشران کشورهای مختلف نیز همکاری مناسبی در این زمینه با مقامات گوگل نشان بدهند با این حال، هنوز مسئولان گوگل دسترسی به این سرویس در اروپا و سایر کشورها را اعلام نکرده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از تلگراف، موتور جستجوی گوگل اعلام کرده تابستان امسال قصد دارد سرویس جدیدی راه اندازی کند که کاربران این سایت بوانند به صورت آنلاین کتابهای جدید منتشر شده را خریداری کنند و به صورت آنلاین نیز آن را مطالعه کنند.

در سرویس های کتاب الکترونیکی دیگر سایت ها مثل کتابخوان کیندل آمازون و اپل، کاربر باید ابتدا کتاب را خریده و فایل آن را به دستگاههای کتابخوان منتقل کند ولی مسئولان گوگل گفته اند سرویس جدیدشان این دو مرحله را حذف کرده و کاربران می توانند به طور مستقیم بعد از خرید کتاب آن را مطالعه کنند.

«کریس پالما» مدیر اجرایی گوگل در توسعه سرویس های این شرکت با اعلام این خبر می گوید با کتابخوان گوگل آینده این صنعت در حال تحول است به طوری که سایت های دیگر می توانند از این فرآیند سود ببرند و در آن مشارکت داشته باشند.

یکی از افرادی که به سختی از این خبر شگفت زده شده است «ایوان شیتمن»، نایب رئیس بخش فروش خارجی انتشارات دانشگاه آکسفورد است که این سرویس را در نوع خود بی نظیر خطاب کرده است.

وی می گوید استفاده از ابزارها و تجهیزات کتابخوان بسیار مفید است ولی همیشه در دسترس نیستند ولی با داشتن تنها کاربری سایت گوگل می توان بلافاصله به مطالعه کتاب پرداخت. گوگل اظهار امیدواری کرده ناشران کشورهای مختلف نیز همکاری مناسبی در این زمینه با مقامات گوگل نشان بدهند با این حال، هنوز مسئولان گوگل دسترسی به این سرویس در اروپا و سایر کشورها را اعلام نکرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 64999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۸
    0 0
    درست مثل ایران