۰ نفر
۲۴ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۷

در سال گذشته بیشترین طلاق در بین زنان 20 تا 24 سال بوده است

معاون حقوقی و سجلی ثبت احوال کشور گفت: در سال گذشته 110 هزار و 510 رویداد طلاق در کشور ثبت شده که بیشترین طلاق رخ داده در بین مردان با سن 25 تا 29 سال و بیشترین طلاق در بین زنان 20 تا 24 سال بوده است.

به گزارش فارس، وی درباره میزان وقایع ازدواج در سال 87 نیز گفت: 881 هزار و 592 واقعه ازدواج در سال گذشته به ثبت رسیده است که بیشترین ازدواج در مردان در سن 20تا 24 سالگی و در زنان نیز در همین سن بوده است.

24

مدیر کل فرهنگی تربیتی سازمان زندانهای کشور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد میانگین سنی زندانیان کشور بین 24 تا 32 سال است و مواد مخدر از مهم‌ترین عوامل وقوع جرم در ایران محسوب می‌شود.

منصور مقاره عابد تصریح کرد: هم‌اکنون در حدود 140 هزار نفر به دلیل ارتکاب جرایم مختلف در زندان‌های کشور بسر می‌برند و اغلب جرایم آنان مرتبط با مواد مخدر است.

12

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران گفت: در صورت اختصاص اعتبارات لازم تا پایان سال جاری 12 دستگاه کنترل آلودگی صوتی در بزرگراه‌های پایتخت نصب می‌شود.

یوسف رشیدی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این که در حال حاضر 22 دستگاه کنترل آلودگی صوتی در معابر شهری تهران نصب شده است، در رابطه با قیمت دستگاه‌های سنجش آلودگی صوتی اظهار کرد: قیمت هر ایستگاه آلودگی صوتی تقریباً بین 30 تا 50 میلیون تومان است.

770

معاون محیط زیست استان تهران از معرفی 770 مورد صنایع آلاینده در استان تهران خبر داد.

داریوش گل‌علیزاده در گفت‌وگویی که با فارس داشت با اشاره به شناسایی و معرفی صنایع آلاینده توسط سازمان محیط زیست افزود: با توجه به قانون ارزش افزوده تعداد صنایع آلاینده امسال بیشتر شده است.

به گفته او اگر صنایع معرفی شده اصلاحات مورد نظر را اعمال نکنند و پس از اخطارهای مکرر و تعیین جریمه اقدامی صورت نگیرد، به استناد ماده 688 قانون مجازات اسلامی به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی تحت پیگرد قانونی قرار می‌‌گیرند که در نهایت نیز منجر به پلمب صنایع این‌چنینی می‌شود.

40

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: تردد خودروهای فرسوده بالای 40 سال از اول اردیبهشت ماه در سراسر کشور ممنوع است.

بر اساس گزارش مهر، سردار محمد رویانیان افزود: بر اساس مصوبه دولت، از اول اردیبهشت ماه سال جاری تردد خودروهای سواری و وانت بالای 40 سال، مینی‌بوس، میدی‌بوس، اتوبوس شهری، اتوبوس و کامیون و تریلر با سن 35 سال، موتورسیکلت با سن 20 سال و تاکسی با سن 13 سال به بالا ممنوع بوده و ماموران راهنمایی و رانندگی در شهرها و جاده‌های کشور از تردد این دسته از وسایل نقلیه جلوگیری می‌کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 6447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =