ایران را باید به یک کارخانه بزرگ تبدیل کنیم

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: ایران را باید به یک کارخانه بزرگ تبدیل کنیم و سهم ایران را از بازارهای جهانی ارتقا دهیم تا جهان بیش از پیش به تولیدات ما وابسته شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، علی ربیعی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز تولیدی پوشاک نرگس شهرستان خوی گفت: تولید و خیر جمعی هر دو نیاز ایران امروز است و اگر امروز این دو مفهوم در بطن اجتماعی قرار نگیرد فردا دیر است.

وی افزود ۵تا ۱۰ سال بیشتر برای اینکه ایران را به جامعه تولیدگر تبدیل کنیم فرصت نداریم، ضمن اینکه اخلاق و رساندن خیر به دیگران را بیش از پیش امروز نیاز داریم. به عنوان یک کنشگر اجتماعی معتقدم فرصت کمی داریم و باید سریع حرکت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ایران امروز به تولید اندیشه و علم و کالا و خدمات نیاز دارد، جامعه باید بسمت جامعه ای تولیدی پیش برود.

ربیعی گفت: ایران را باید یک کارخانه بزرگ تبدیل کنیم و سهم ایران را از بازارهای جهانی ارتقا دهیم تا جهان بیش از این به تولیدات ما وابسته شود.

وی افزود: به برکت وجود رهبری معظم از سرزمینی امن برخورداریم که فرصت بدل به قدرت اول منطقه را فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: هر ایرانی باید از خودش سوال کند چه سهمی از تولید ملی دارد؟ به جای این پرسش که دیگران برای ما چه کرده اند باید سوال کنیم که ما چه سهمی در تولید ملی داریم؟؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دولت همه تلاش خود را برای تولید و عبور از جامعه رانتی بسمت جامعه تولیدی بکار بسته است.

ربیعی گفت: اقتصاد مقاومتی برای دولت یک اعتقاد ملی و دینی و راه توسعه کشور است.

وی افزود: به خیر جمعی نیاز داریم. مشارکت در کار خیر راهی ساده و شدنی دارد و امر پیچیده ای نیست. هر ایرانی باید به یک خیر بزرگ تبدیل شود.

ربیعی گفت: شهرستان خوی از ظرفیت های خوبی برخوردار است که برای توسعه این شهر برنامه های ویژه ای در نظر داریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =