امشب و فردا صبح دمای هوای همدان به ۲۰ درجه زیر صفر خواهد رسید

کارشناس سازمان هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای امشب و فردا صبح همدان با کاهش 6 تا 12 درجه به 20 درجه زیر صفر خواهد رسید.

نادر پیرتاج همدانی، کارشناس ارشد سازمان هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: بعد از بارش های خوب چندروز گذشته از صبح امروز دمای هوا در استان همدان به شدت کاهش و به 11 درجه زیر صفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوا در طی امشب و فردا صبح با کاهش 6 تا 12 درجه ای به حداقل 20 درجه زیر صفر خواهد رسید.

پیرتاج همدانی، تصریح کرد: هوای آفتابی و سرد تا چهارشنبه در استان حاکم بود و بعد از دوشنبه هر روز به میزان 2 درجه از سرمای هوا کاسته می شود.

وی ضمن درخواست از مردم برای پیشگیری از یخ زدگی کنتورهای آب، گفت: از چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد آغاز بارش در استان خواهیم بود.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان نیز به خبرآنلاین گفت: بر اثر دو فقره تصادف در 24 ساعت گذشته در گردنه های اسدآباد و آوج، 4 نفر از هموطنانمان به شدت مجروح و به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند.

وی افزود: در حادثه اول به علت کولاک و یخ زدگی گردنه آوج یک دستگاه پژو 405 پس از انحراف با اتوبوس مسافربری برخورد که دو نفر از سرنشینان خودرو سواری به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: در سانحه دوم یک دستگاه سواری پراید به علت لغزندگی گردنه اسدآباد واژگون و دو نفر از سرنشینان آن مجروح شدند.

وی یادآور شد: هم اکنون به علت بارش برف سنگین چند روزه در گردنه های اسدآباد و آوج گزارش کولاک داریم ولی تردد در آنها در حال انجام است.

رئیس پلیس راه استان از تمامی هموطنان درخواست کرد در صورت امکان از سفرهای غیرضرور خوداری و در صورت نیاز، وسیله نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی و لوازم گرمایشی مجهز و با سرعت مطمئنه در راه های استان تردد نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =