تامین هزینه‌های سفر هیئت دولت به البرز تصویب شد؛ لزوم ساماندهی پل سرحدآباد

لایحه‌ افزایش اعتبار سفر رئیس‌جمهور به استان البرز به تصویب شورای اسلامی شهر کرج رسید

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمود دادگو و با حضور اعضای شورای شهر، شهردار کرج، قائم مقام شهردار، معاونین و رئیس سازمان آتش نشانی کرج برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس سازمان آتش نشانی به تشریح عملکرد این سازمان پرداخت، مصطفی سعیدی سیرایی نیز در این جلسه ضمن اشاره به عملکرد مفید سازمان آتش نشانی کرج بر لزوم تقویت عملکرد این سازمان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه حقوق و مزایای کارکنان آتش‌نشانی کرج نسبت به فعالیت ها و زحمات آنان بسیار اندک است، افزود: این موضوع باید به طور ویژه از سوی مسئولان ذیربط پیگیری شود.

این مسئول افزود: تجهیزات آتش نشانی کرج باید مطابق با روز تجهیز و در ردیف بودجه سال بعد اعتبارمناسبی برای آنها در نظر گرفته شود.

باغستانی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج نیز در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه زمانی که اتفاق رخ می‌دهد همه به فکر مقاوم سازی و تجهیز تجهیزات در حوزه‌های مختلف می‌افتیم که این عمل، کارشناسی نیست و حتما باید قبل از وقوع حادثه آن را پیش‌بینی و نسبت به ایمن‌سازی اقدام کنیم.

در ادامه این جلسه لایحه‌ای در ارتباط با هزینه‌های سفر ریاست جمهوری از سوی شهرداری کرج به شورا ارائه و تصویب شد.

وحیدی سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه سفر ریاست جمهوری یک موضوع فرهنگی اجتماعی است و هزینه فرهنگی با کار فرهنگی متفاوت است، بیان کرد: برخی از انتظارات ما در سفر هیئت دولت به استان بر آورده نشده است و موضوعاتی مانند تعیین و تکلیف قطار شهری که یکی از معضلات مهم شهر در حال حاضر است به سرانجام نرسید.

حجت‌الله غلامرضایی رئیس کمیسیون عمران نیز با دفاع از این مصوبه اظهار امیدواری کرد: این سفر منشاء خیر برای استان البرز مخصوصا شهر کرج شده است.

در این جلسه همچنین مشکلات ایجاد شده در پل سرحد آباد و لزوم بررسی مشکلات این پل توسط شهردار و اعضای شورای شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شهردار کرج در اینباره، اظهار داشت: آسیب‌هایی که به سازه پل وارد شده، سبب نمی‌شود که در 10 سال آینده هم این پل ریزش کند اما به جای مقاوم‌سازی آن که حدود 18 تا 20 میلیارد تومان هزینه در بردارد بهتر است آن را به زیرگذر و 2 دو دور برگردان تبدیل کنیم.

وحیدی عضو شورای شهر کرج در نیز افزود: فضای مجازی این پل سبب مخاطرات روانی برای برخی از شهروندان شده است که توصیه می‌شود مدیریت شهری ظرف 6 ماه آینده برای ایمن سازی این پل اقداماتی انجام دهد.

مریم قهرمانی صارم در مورد لزوم ساماندهی و اتخاذ تصمیم مناسب در مورد پل سرحدآباد بیان کرد: لازم است که تصمیم مناسبی برای ساماندهی این پل گرفته شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =