مشکلاتی که شهر زیبا را زشت کرد/ تجمع فروشندگان مواد مخدر در بوستان کودک

شهر زیبا، یکی از محلات منطقه ۵ تهران است که به خاطر گذرگاه‌های گسترده و هوای تازه‌اش شهرت دارد. با این حال این محله زیبا مشکلاتی دارد که زندگی در آن را سخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمیته نظارت شورای شهر تهران، این هفته به سراغ مشکلات محله شهرزیبا واقع در شمال غرب تهران رفت تا از نزدیک با معضلات شهروندان آشنا شود. در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، شورایاران، گروهی از اهالی و مسئولان مدیریت شهری محلی حضور داشتند.
یکی از عمده ترین مشکلاتی که شهروندان عنوان کردند، تردد پرسرعت خودروها در محله است. آنها می گویند دوردور کردن و رانندگی پرخطر، یکی از مشکلات اصلی محله شهر زیبا شده است.
در همین راستا عنوان شد نصب دوربین های کنترل سرعت خودروها در خیابان اصلی حد فاصل بلوک 4 و 5 محله شهر زیبا در دست بررسی است. همچنین نصب دوربین های کنترل سرعت خودروها در خیابان اصلی حد فاصل بلوک 4 و 5 به دلیل وجود پیچ خطرناک و همچنین مکانیزه نمودن پل عابر پیاده مجاور بوستان کودک به منظور سهولت دسترسی افراد مسن به مسجد الرسول (س) در دست بررسی است.
در این نشست بیان شد که در حوزه خدمات شهری و به منظور تأمین روشنایی معابرعمومی سطح محله به ویژه بوستان کودک و فضای بین بلوک های 1 و 2 شهرزیبا پیگیری هایی با شرکت برق صورت گرفته است.
درخواست دیگر اهالی احداث میدان میوه و تره بار بود که مقرر شد بررسی امکان احداث میدان میوه و تره بار در محدوده اطراف بوستان کودک صورت گیرد.
اهالی از حضور برخی هنجارشکنان در اطراف بوستانهای محله نیز شکایت داشتند. لذا مقرر شد ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی از جمله تجمع معتادان و فروشندگان مواد مخدر در بوستان کودک در دستور کار قرار گیرد و این مسایل از مواردی است که سایر سازمانهای ذیربط مانند نیروی انتظامی و وزارت کشور باید در سامان بخشی به آن، دخیل شوند.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =