آشنایی با نحوه ثبت علایم تجاری و نشان جغرافیایی برای کارشناسان مدیران پارک علم و فناوری استان سمنان

کارگاه آموزشی «آشنایی با نحوه ثبت علایم تجاری و نشان جغرافیایی» برای کارشناسان و مدیران پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، کارگاه آموزشی «آشنایی با نحوه ثبت علایم تجاری و نشان جغرافیایی» با حضور مدیران مراکز رشد، معاونان و کارشناسان این پارک در پردیس این پارک برگزار شد.
از آن‌جا که امروزه برند در کسب و کار از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار بوده و یکی از دارایی‌های نامشهود و در عین حال با ارزش هر سازمان محسوب می­گردد، لزوم آگاهی و آشنایی با این مقوله در حال حاضر بیش از پیش احساس شده است.
از این رو پارک علم و فناوری استان سمنان با هدف آشنایی مدیران و کارشناسان شاغل در پارک و مراکز رشد، با اهمیت و مراحل ثبت برند کارگاهی را به مدت 8 ساعت و در محل پردیس پارک برگزار کرده است.
در این دوره که به مدت8 ساعت برگزار شد، نرجس امیری (مدیر اداره موسسات پارک و مدرس دوره) ضمن بیان اهمیت و جایگاه علامت تجاری (برند) در بازار کسب و کار و تجارت داخلی و بین‌المللی به توضیح در خصوص قوانین، مقررات و آيين‌نامه‌های مرتبط با ثبت علایم تجاری و نشان جغرافیایی و همچنین ارایه راه­کارهای مناسب برای استفاده از این قوانین پرداخت.
وی همچنین نحوه­ی طبقه‌بندي بين‌المللي علایم صنعتي و تجاري، نحوه­ی جستجو در علامت تجاری ثبت‌شده، آشنایی با اقسام علایم تجاری، آشنایی با ثبت نشان جغرافیایی در بعد ملی و بین المللی را تشریح کرد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =