مینا ساداتی در پستی اینستاگرامی از تمام شدن جشنواره فیلم فجر و سوال‌های بسیاری که دارد و نمی‌پرسد گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مینا ساداتی بازیگر فیلم «تابستان داغ» در صفحه اینستاگرام خود نسبت به تصمیمات داوری جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.

این بازیگر در صفحه خود نوشت: «جشنواره امسال هم با تمام فراز و نشيبهايش تمام شد! تبريك به تمام كانديدا شده‌ها و نشده هايی كه بازيگری و سينما برايشان مهم است. تبريك به تمام دوستانی كه سيمرغ بلورين، نصيبشان شد كه همه از خوبان و سابقه داران و پيشكسوتان بودند و تبريك به عوامل فيلم «تابستان داغ» كه همه از بهترينها بوديد و براي بهتر شدن فيلم همواره جنگيديد و خسته نباشيد به هيات داوران كه همه از بزرگان و نام آوران بوديد و هستيد.

جشنواره تمام شد و باز با سوال‌های بسيار، طبق عادت هميشگی سكوت می‌كنم و نمی‌پرسم چطور در جايی توانايی مهم می‌شود و در جايی ديگر كِسوت؟

در بخشى براى دادن جايزه توانايی‌ها به تساوى تقسيم مى‌شود و در بخشى كِسوت و بزرگي همچون سونامى از روى كميت و كيفيت عبور مى‌كنند و آوار به جا مانده نصيب مى‌شود براى ورود به آينده. ولی من سكوت می‌كنم.»

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
    26 4
    یه جشنواره داری با یه مشت فیلم له هرکی پاشده داخل اینستاگرام تز داده فیلم من ،بازی من،راحت از سال دیگه به اندازه کل مجموع ملت جایزه بدید که خیال همه راحت بشه، خوب که در حد کن و ونیز و اسکار نیستیدـ وگرنه ده تا شکم پاره می کردید
    • بی نام A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
      2 0
      یعنی دم سعید راد گرم. مصاحبه اش رو که خوندم و حرفاش درباره موضع گیری تند بهروز افخمی گفتم دود همچنان از کنده بلند میشه. بیخود نبود که مسعود کیمیایی تو نشست خبری فیلمش که به بگو مگو رسید گفت من یه ساله با سعید راد مشکل روجی دارم اما وقتی می بینم اومده اینجا نشسته کیف می کنم. اینه تفاوت نسل استخوان ترکونده سینما و تازه به دوران رسیده ها. این چند روز کلی آه و ناله خوندم تو اینستاگرام فیلم اولی هایی که همشون دلنوشته خطاب به خدا یا کسی که نمی دونم کی هست نوشته بودن و هم از حق کشی گفته بودن و هم اینکه تحمل میکنن. سعید راد تو مصاحبه اش گفته بود تفاوت اینایی که مقام آوردن و اونایی که نیاوردن اون قدر نیست که این همه جنجال کنن. فیلم ها و بازی ها به هم نزدیک بوده و خارق العاده نبوده که فریاد واسفا سر ب
  • بی نام IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
    8 2
    وای یعنی اینم انتظار جایزه داشت؟ با اون باز ی داغونش تو فیلمی که کپی دست چندم فیلم ملبورن و شکاف بود
  • بی نام A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
    6 1
    بازیت خوبه لطفا وارد حاشیه نشو و خودت رو خراب نکن
  • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
    5 0
    باز آه و ناله
  • بی نام A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
    3 1
    خب راست میگه لیلا حاتمی خوبه با اون بازی و استایل تکراری؟؟؟