جلال میرزایی در جلسه شوری اداری هلیلان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت؛ پیروزی ملت ایران در 22 بهمن نشان از اراده جمعی مردم ما برای پیروزی بر استکبار بود،که با رهنمود های رهبری فرزانه به بار نشست و تبدیل به نقطه عطفی در تاریخ ایران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر میرزایی در جلسه شورای اداری که در بخش هلیلان با حضور مسولین استان و شهرستان برگزار گردید اظار داشت:با توجه به خواست عموم مردم و مسولین هلیلان برای ارتقا این بخش به شهرستان این مساله را با وزیر کشور مطرح نموده ام و در حال رایزنی و ارایه طرح های کارشناسی هستیم که با توجه به ظرفیت و موقعیت جغرافیایی و سیاسی و اجتماعی هلیلان می توان این خواسته را به حق دانست.

دکتر میرزایی اضافه کرد:احداث یک واحد پتروشیمی برای هلیلان را در دستور کار داریم و از وزیر محترم نفت قول مساعد برای تامین اعتبار این طرح را گرفته ایم که بر طبق برآوردها برای 1400 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد:با توجه به محرومیت هلیلان نگاه ویژه ای به این بخش داریم و برای رفع محرومیت ها و محدودیت های این بخش تلاش خواهیم کرد.

در این جلسه دکتر میرزایی از اخذ مجوز برای روکش آسفالت شهر توحید به پیازآباد به طول 40 کیلومتر ، ایجاد یک مرکز بهداشتی درمانی در شهر توحید به صورت شبانه روزی و با ظرفیت 20 تخت خواب، ایجاد مرکز درمانی در حوزه دهستان زردلان با مرکزیت پیازآباد، تامین اعتبار احداث جاده ارتباطی شاران به میدر خبر داد.

دکتر میرزایی همچنین از تامین اعتبار و حل مشکلات مالی پمپاژ آب داجیوند کهره خبر داد وبیان کرد: با رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبار این طرح را از طریق قرار دادن هلیلان درطرح منطقه گرمسیری واستفاده ازمنابع صندوق توسعه ملی تامین می کنیم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =