اعتراض به سبک عوامل فیلم «فصل نرگس»/ در شان خود ندیدیم در نشست خبری حاضر شویم

عوامل «فصل نرگس»، در اعتراض به اعلام نامزدهای بخش مسابفه جشنواره فجر، در نشست خبری این فیلم حاضر نشدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر امروز (سه‌شنبه 19 بهمن)، عوامل «فصل نرگس» در اعتراض به اعلام زودهنگام آرای هیئت داوران جشنواره فجر، در نشست خبری این فیلم شرکت نکردند.

سحر صباغ سرشت، تنها عضو گروه سازنده این فیلم بود که باحضور در نشست خبری و ضمن تشکر از اهالی رسانه گفت: «در شرایطی که گروه همواره کنار هم بودند و با هم فیلم‌های دیگر را دیدیم و در سینماهای مردمی نیز با هم حضور داشتیم، امروز به این نتیجه رسیدیم تا ناخوش احوالی امروزمان را با شما تقسیم کنیم.»

این تهیه‌کننده تصریح کرد: «من امروز به تنهایی و به نمایندگی از دوستان اینجا هستم تا میزبان شما باشم چراکه وقتی کاندیدها اعلام می‌شوند، جشن سینما تمام شده است. نمایش همه فیلم‌ها باید در شرایط برابر باشد، اما وقتی فیلم ما بعد از اعلام نامزدها روی پرده برج میلاد می‌آید، معنایش نابرابری است. در این شرایط طبیعی است که تعداد مخاطبان کم شود.»

سپس صباغ‌سرشت از برپایی نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «فصل نرگس» در زمانی بعد از جشنواره فیلم فجر در سینمایی مختص به خبرنگاران و منتقدان خبر داد.

او با تاکید بر اینکه فیلم‌هایی را که در بخش مسابقه هستند، نباید در دو روز آخر جشنواره قرار می‌دادند تا بعد از معرفی نامزدها به نمایش درآیند، گفت: «اصلا غضب، خشم و ناراحتی وجود ندارد. انتخاب و داوری نباید سلیقه‌ای باشد ولی ظاهرا هست. ما به نظر آنها احترام می‌گذاریم و با این حال مفتخریم که در فهرست کاندیداها نیستیم اما علت ما از حضور نداشتن در نشست به نشانه اعتراض نیست، ما در شان خود ندیدیم که در نشست حاضر شویم.»

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشم IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
    0 0
    بهتر