۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹

در پروژه ای که به بررسی مراکز خرید و مال ها در استان البرز می پردازد هریک از این مراکز دارای ویژگی های مختص به خود هستند مانند سبک های خاص معماری، نورپردازی ، تبلیغات ، نوع چیدمان اصناف در این مراکز . اما این خصیصه مشترک تمامی آنها حفظ امنیت و آرامش شهروندان عزیز است .

به خبر گزاری خبر انلاین ،در نیکامال، با داشتن پارکینگ مناسب شهروندان دیگر دغدغه پارک اتومبیل را نداشته و فود کورتی که در نیکامال در نظر گرفته شده نیز یکی دیگر از امکانات خوب در این مجموعهاست که با بازدید از آنها می توان استاندارد های جهانی را لمس کرد.
از آنجا که این مرکز خرید کاملا مقاوم و زیبا و در منطقه خوب جغرافیایی شهر قرار گرفته ، امیدوارم با مطالعه این گزارش به شناخت بهتری از نیکا مال دست پیدا کنیم.
ایمنی و آرامش ساختمان به نحو احسن رعایت شده است
مدیرعامل مجموعه گروه مشارکت ساخت در گفت‌وگو با دنیای اقتصاد گفت : معماری و ساختمان نیکامال به‌گونه‌ای زیبا و بر اساس اصول طراحی‌شده است که علاوه بر ایمنی که در ساختمان وجود دارد در جهت ایمنی و جلب رضایت مشتریان تلاش بسیاری شده است.
مهندس اسماعیل عباسپور ثانی گفت: بیش از 330 نفر در این ساختمان با بنده شریک هستند و سرمایه‌ی 330 خانواده‌ی بزرگ را در اینجا داریم و با سرمایه مشارکتی موجود شروع به ساختن ساختمان شهرداری نیز کرده ایم که نشان دهنده تفکر توسعه ای این مجموعه در حوزه عمران شهری است.
وی با بیان اینکه نیکامال عمیق‌ترین و مرتفع‌ترین ساختمان شهر می‌باشد ، ادامه داد : این در حالی است که با عمقی به میزان 31 متر ، 16 طبقه در بالا و 9 طبقه پایین قرار گرفته و بسیار خرسند هستم که بیش از هزار نفر در این مجموعه در حال فعالیت می‌باشند و این مسئله نشان می دهد که نیکامال در اشتغال‌زایی بسیار مؤثر عمل کرده و این آمار مطمئناً در 6 ماه آینده به 1500 نفر خواهد رسید.
عباسپور ثانی با اشاره به اینکه ساختمان جهانشهر ، پروژه زاگرس و شهرداری از نمونه کارهای صورت گرفته این مجموعه بوده است افزود : صنف‌های زیادی در نیکامال فعالیت خواهند کرد و خانواده‌ها با خیال آسوده می‌توانند از نیکامال خرید کنند.
وی عنوان کرد: با طراحی و اجرای صحیحی که در این مجموعه داشته ایم ، تلفات کارگری رخ نداده و هیچ‌گونه آسیب‌ به کسی وارد نشده و با این رویکرد تمام ایمنی ساختمان به نحو احسن رعایت شده است. پارکینگ در چندطبقه و به‌گونه‌ای طراحی‌شده است تا مشتریانی که به این مرکز برای خرید مراجعه می‌کنند دغدغه پارک ماشین را نداشته باشند و مزاحمتی هم برای شهروندان و ترافیک نخواهد داشت. در تمام طبقات شغل‌ها مشخص شده است. و مهتر از همه مجموعه هایپرمی است که 20 اسفند راه‌اندازی خواهد شد. در بخش دیگر به کسانی که از این مرکز خرید خواهند کرد، یک کارت پارکینگ به فروشنده داده می‌شود و درنتیجه دیگر هزینه پارکینگ نخواهند داد.
عباسپور در ادامه گفت: تمام تلاش کسب روزی و درآمد شفاف است لذا در امر ساخت‌وساز با کارهای بسیار خوبی که انجام شده تجربه زیادی کسب کرده ایم تا بتوان بهترین بهره را به خود ، جامعه و شرکا داد . یقین داریم که در 6 ماه تا یک سال آینده و بعد از راه‌اندازی هایپر مارکت و فود کورت ، این مجموعه تفاوت و توانایی خود را نشان خواهد داد .
در پایان، عباسپور اضافه کرد: تمام واحدهای اداری به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که برای تغییر در ساختار و معماری داخلی لازم نیست تخریبی در آن صورت گیرد.
چرخش و گردش مالی مداوم، ضرایب مثبتی را به سرمایه سپرده‌شده اعمال کرده است
بسترهای مناسب در جهت جلب رضایت سرمایه‌گذاران استان البرز فراهم شده تا با داشتن قابلیت اقتصادی فراوان در خصوص چرخش و گردش مالی ضرایب مثبتی را به سرمایه اختصاص دهد و بتواند به یکی از قطب‌های اقتصادی کشور تبدیل شود.
مرتضی خان محمدی با بیان این مطلب گفت: گروه مشارکت ساخت که هسته شکل‌گیری آن به حدود 31 سال قبل برمی‌گردد، از جهات مختلف دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاصی است که اشاره به برخی از آن‌ها می‌تواند الگویی برای شکل‌گیری نهاد‌های مدنی، تعاونی‌های مردمی و گروه‌های مشتاق در امر تولید و غیره باشد.
وی با توجه به موفقیت‌های مجموعه متبوع خود ادامه داد: موفقیت این گروه نقش برجسته مدیریت عالی این مجموعه را که با درایت و شکیبایی و پشتکار مثال‌زدنی توانسته‌ در فاصله زمانی نسبتاً طولانی گروه‌های کثیری از دوستان، اقوام، متصدیان ساختمانی و سرمایه‌گذاران را در این مجموعه جلب و جذب کند برجسته می‌نماید.
مرتضی خان محمدی اذعان داشت: در این راستا ضمن تأکید مجدد بر شخصیت ایشان، شیوه و روش تدوین‌شده برای جلب سرمایه‌ها و نحوه احتساب سهم هر سرمایه‌گذار از منافع حاصله به‌گونه‌ای است که اطمینان خاطر مضاعفی را در طول مدت هر پروژه برای آنان فراهم می کند و این امکان را به وجود می‌آورد که در پایان هر پروژه بتوانند بلافاصله در پروژه بعدی با برخورداری از ارزش‌افزوده مطلوب مجدداً مشارکت نموده یا سهم خود را کاهش، افزایش و یا برداشت نمایند.
وی عنوان کرد: این چرخش و گردش مالی مداوم، ضرایب مثبتی را به سرمایه سپرده‌شده اختصاص می‌دهد که این روند، رضایت سرمایه‌گذار را در پی داشته و مشخصاً می‌توان به این نقطه قوت اشاره کرد که اکثریت قریب به‌اتفاق سرمایه‌گذاران و همکارانی به این مجموعه پیوسته‌اند کماکان ارتباط خود را حفظ نموده و تعدادی از آنان نیز در جریان کارهای اجرائی سهیم هستند.
در پایان مدیریت مجموعه نیکامال خاطرنشان کرد: گروه مشارکت ساخت پس از سالیان متمادی تولید ساختمان‌های مسکونی، تجاری و ویلائی در 15 سال اخیر با انتقال بخش عمده‌ای از سرمایه‌ها به شهرستان کرج و اجرای پروژه‌های بزرگ و شاخص مسکونی، تجاری، اداری به سهم خود، در توسعه و رشد شهری و ایجاد بسترهای مناسب جهت جلب سرمایه تأثیرگذار بوده است و امروز شاهد آن هستیم که استان البرز با داشتن قابلیت‌های فراوان اقتصادی توانایی آن را دارد که به یکی از قطب‌های بزرگ اقتصادی کشور تبدیل شود و این ظرفیت نهفته می‌طلبد که فضاهای عرضه محصولات تولیدی با داشتن قابلیت رقابت با مراکز تجاری کشورهای پیشرفته هم‌جوار ایجاد شود که ساخت مجموعه ارزشمند تجاری، اداری نیکامال در فلکه اول گوهردشت می‌تواند در زمره چنین مراکزی باشد که ضمن پاسخگویی به این نیاز شهری موجبات افتخار و غرور ملی منطقه‌ای را به دنبال داشته است.
بیشترین توجه مجموعه نیکامال به کیفیت و فرهنگ‌سازی مجموعه است
اهمیت توجه به کیفیت مجموعه بیشتر از کمیت است تا علاوه بر رضایتمندی مشتریان از مجموعه در بخش‌های تجاری و اداری، فرهنگ‌ درستی را بنیان‌گذاری کرده تا بتوانیم انتظار بازخورد فرهنگی درستی از شهروندان داشته باشیم.
جاودانی ضمن بیان این مطلب گفت: مجموعه‌ی نیکامال به سه بخش فود کورت، هایپر می، قسمت بازی و سرگرمی که خود در دو رده‌ی بیبی لند و گیم، در طبقه‌ی دوم و سوم تجاری تقسیم می‌شود و از 18 بهمن‌ماه به بعد سه جشنواره در این مجموعه برگزار خواهد شد که اولین آن مشترک میان هایپر می و نیکامال خواهد بود. جشنواره‌ی دیگر در 22 بهمن‌ماه توسط فود کورت و سومین جشنواره هم در شب عید برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: فود کورت مجموعه‌ای هیجان‌انگیز است که دارای فضای باز در فصل گرما و سرما می‌باشد. یکی از بهترین و استانداردترین برندهایی که با مجموعه همکاری خواهند کرد که شامل کافه ویوفا، رستوران‌های ایتالو، سالسا، رومانا، خانه برگر، آناتولیا، چیکن باکس و سالاد بار می‌شود دارای که غذای سالم و رژیمی است و کسانی که مایل به استفاده از غذاهای سالم هستند؛ می‌توانند به‌راحتی این کیفیت غذایی را در مجموعه بیابند و این اولین بار است که تمامی این برندها در کنار هم همکاری می‌کنند.
وی عنوان کرد: فود کورت در 22 بهمن‌ماه و هایپر می، که در طبقه‌ی همکف از ضلع غربی قرار دارد، در 15 اسفندماه افتتاح خواهند شد. برنامه‌های خاص و ویژه‌ای برای این افتتاحیه در نظر گرفته‌شده است.
جاودانی با تاکید بر اینکه در بخش اداری و تجاری، قوی‌ترین افراد به مجموعه اضافه‌شده‌اند متذکر شد : در نیکامال کیفیت بر کمیت غالب است و با توجه به بخش تجاری برندهایی نظیر هیوا، پاندورا، اسکیچرز، جیوانی، پیانوکر ،که یکی از معروف‌ترین برندهای لباس بچه‌گانه هست، نقطه تمایز و مزیت رقابتی ما با دیگر مجموعه های مشابه در سطح شهر قابل درک است.
وی با اشاره به اینکه عجله‌ای برای پر کردن واحدهای تجاری-اداری نیست ، گفت: ترجیح می‌دهیم که بهترین‌ها و قوی‌ترین‌ها در مجموعه حضور پیداکرده و همکاری کنند تا با این کار ضریب خطاهای جزئی که در مجموعه وجود دارد به‌مرورزمان برطرف شود.
قائم‌مقام نیکامال در ادامه افزود: در مجموعه نیکامال به حدی کیفیت سطوح همکاری مهم است که آماده‌سازی قسمت فود کورت تقریباً 8 ماه زمان برده تا افراد و برندهای معتبر انتخاب شوند. تراس مجموعه نیکامال علاوه بر دید زیبا، دارای قسمت معمولی و VIP بوده و همچنین دارای فضایی است که در زمستان و تابستان قابل‌استفاده می‌باشد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =