۰ نفر
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

ایرنا نوشت: در اعتراض به حکم اجرایی ترامپ؛ گروه هکری ' انانیموس' شماره تلفن کارکنان کاخ سفید را منتشر کرد.

گروه هکری ' انانیموس' در بیانیه ای اعلام کرد که به عنوان بخشی از درخواست بین المللی علیه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دنبال اجرایی شدن سیاستهای ضد مهاجرتی‌اش، شماره تلفن کارکنان کاخ سفید را منتشر کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: گروه هکری ' انانیموس' اعلام کرد که با انجام این اقدام قصد داشته به مردم جهان یادآوردی کند که ترامپ در وعده های انتخاباتی اش اعلام کرده بود در دولت وی صدای همه شنیده خواهد شد.

این گروه هکری همچنین خواستار ایجاد محدودیدت سفر برای شهروندان آمریکایی، تحریم کالاهای ساخت آمریکا و اعمال تحریم علیه دولت ترامپ و وابستگانش شده است.
دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا جمعه گذشته با امضای فرمانی از ورود اتباع هفت کشور عمده اسلامی به خاک آمریکا جلوگیری کرد.
وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد: برای اتباع کشورهای عراق، سوریه، ایران، سودان، لیبی، سومالی و یمن در سه ماهه آینده روادید صادر نخواهد شد، لذا از ورود اتباع کشورهای هدف به خاک این کشور ممانعت می شود.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    7 3
    ترامپ فکر می کرد هنوز در دوران جنگ دوم جهانی هستیم و می تونه همه کار بکنه. مردم اجازه نخواهند داد تا هیتلر دیگری در حهان به ظهور برسد.