خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":

- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    0 0
    سلام چرا بخشودگی سود وام های زیر 100 میلیون اجرایی نمی شود؟؟ مگر مجلس تصویب نکرده پس چرا بانک مرکزی قانون را دور می زند؟
  • بی نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    0 0
    باسلام ، اداره برق در خصوص اطلاعيه هايي كه براي هشدار قطع برق قبوض مي فرسته شامل پرينت رنگي و هزينه پست مبلغ 4360 تومان به حساب قبض اضافه مي كنه بطوريكه من در حال حاضر فقط 30،000 تومان بايد هزينه اطلاعيه هاي قطعي رو بدم خواهش ميكنم رسيدگي كنيد . ايميل و اس ام اس و راههاي الكترونيكي هست وقتي قبض به دستم نرسيده اينهمه جريمه كه از جريمه بانكي هم بيشتر شده لطفا رسيدگي كنيد
  • رضا A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    0 0
    با سلام یکی از راههای حل مشکلات مالی اکثریت مردم جامعه به خصوص کارمندان وامهای زیر 100 میلیون می باشد متاسفانه از اول آذرماه تمام بانکها با بستن سیستمهای وام دهی خود با توجه به قولهایی که قبل از آن به مردم داده بودند و الان نمی توانند عملی کنند باعث مشکلات بسیاری برای مردم بخصوص کارمندان شده است ، خواهشمند است پیگیری نمایید.
  • عباس IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    1 0
    مشکلات 3 میلیون سربازان فراری بی پول چی شد کی آقا ما رو معاف میکنه 8 سال دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    3 0
    صفحات مختلف خبری سایت خبرآنلاین اخیرا با کندی باز می شوند. همزمان، سایت های دیگر خبری چنین مشکلی ندارند. لطفا رسیدگی کنید.
    • بی نام DE ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
      1 0
      بله همینطور است، گاهی هم اصلا باز نمی شوند ............
  • محمد قاسمی A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    0 0
    با درود خدمت دوستان و سروران گرامی چند وقتی میشه که یک کارگاه بچینگ بتون در محله خیابان مازندران نزدیک میدان امام حسین تهران راه اندازی شده است که موجب آلودگی شدید هوا به خاطر تخلیه سیمان و آلودگی صوتی بابت شبانه روزی کار کردن این ایستگاه شده است با پیگیری های فراوان با شهرداری و مسئولین مربوطه به هیچ نتیجه ایی دست نیافتیم کما اینکه همسایگان شکایت به دادگاه برده اند و جوابی نگرفته اند حال از شما برزگواران درخواست دارم پیگیر موضوع باشید شاید از سوی شما بتوانیم جواب قانع کننده ایی بگیریم با سپاس فراوان