اعضای هیات عالی نظارت بر روند اجرای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، اعضای هیات عالی استان‌ ایلام برای نظارت بر روند اجرای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شامل «سلام امینی» رئیس هیات، «شادمهر کاظم‌زاده» و «جلال میرزایی» عضو و «علی تلاشان» دبیر هیات است.

هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هر استان متشکل از سه نفر از نمایندگان مردم در مجلس است که توسط مجمع نمایندگان انتخاب و با حکم رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور منصوب می ‌شوند.

هیات عالی نظارت استان و هیات‌های نظارت شهرستان و بخش در حوزه‌های انتخابیه خود بر کیفیت انتخابات نظارت کامل خواهند داشت و در هر موردی که سوء جریان یا تخلفی مشاهده کنند آن را به بخشداران و فرمانداران اعلام و آنان موظف هستند بنا به نظر این هیات ‌های طبق قانون انتخابات در رفع نواقص اقدام کنند.

پیش از این اعضای هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان ایلام نیز با حکم دبیر شورای نگهبان معرفی شده بودند.

براساس حکم دبیر شورای نگهبان، «یوسف امیدی» به عنوان رئیس و «نادر ملک‌حسینی»، «شهباز محمدیان»، «ملک‌محمد هاشمی» و «فرشید زرگوش» نیز به عنوان اعضای این هیات معرفی و منصوب شده‌اند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت سال 96 همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =