شما نظر بدهید/ تحریم پذیرش مهاجر و صدور ویزا برای ایرانیان از سوی ترامپ!

دونالد ترامپ اولین قانون ضد ایرانی خود را که پذیرش هرگونه مهاجر و صدور ویزا برای ایرانیان را ممنوع می کند امضاء کرد.

به گزارش خبرآنلاین براساس «فرمان اجرایی» که دونالد ترامپ امضاء کرد صدور ویزا برای شهروندان ایرانی و شش کشور دیگر دنیا از جمله سوریه، عراق، یمن، سومالی، سودان، لیبی بطور موقت محدود می شود.

نظر شما درباره این تصمیم و فرمان اجرایی ضد ایرانی دونالد ترامپ چیست؟

شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت در انتهای همین مطلب ارائه کنید.

 

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 264
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حجت A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    با لحاظ انواع و اقسام مرگ بر و فحش به ترامپ به خاطر این کارش باید عرض کنم این موضوع نشانه ضعف دیپلماسی عمومی کشور و نظام هست که بعد از 37 سال هارت و پورت نتونسته به دنیا بفهمونه که دست کم یک کشور غیر عرب هست. به بقیه شش کشور نگاه کنید. همه عربن جز ایران. اما ایران رو هم در کنار بدبخت ترین و درب و داغون ترین کشورهای عربی منطقه گذاشته اند. این کار بسیار هوشمندانه انجام شده و در بیش از ده بمب اتم خسارت روحی و روانی به ایرانی های اونم مغرور که دایم از یک امپراطوری بزرگ صحبت می کنند وارد می کنه. واقعا باید برای کشور متاسف بود که در همه حوزه ها اسیر سیاست های غلط برخی انسانهای بی خرد شده. دل هر ایران دوستی و حتی هر دلواپسی از دیده شدن نامش در کنار این کشورهای درب و داغون به درد می اد.
    • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      خب فکر کردی پس برای چی دلواپسا از روی کار اومدن ترامپ خوشحالن و بشکن می زنن؟
    • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      ما مردم بیچاره که امریکا برو نبودیم قربونت . شما برو یه تحقیق کن عمده فرزندای خود مسئولین که بعضا مرگ برامریکا گویی شون از همه بیشتره یا امریکان یا کانادا یا اروپا. این موضوع بیشتر برای اونا ناراحت کننده خواهد بود . برای ما همون یارانه چهل و پنج تومنی رو بریزن بقیه اش رو هم با هماهنگی و بدون جنگ و دعوا و زد و خورد با همدیگر کنار بیاین یه جوری
    • نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      اون ساده لوح های زیر 18 سال که برای آمریکا هورا می کشن همیشه و تا اوباما رو می بینن انگار به بچه آبنبات داده باشی قیافه شون اون شکلی می شه بازم بیان برای آمریکا هورا بکشن که خودش اصلی ترین کشور حامی تروریزم و پرورش دهنده تروریست است دوستانش همه از عاملین اصلی انتحار و کشتار در دنیا هستند از جمله عربستان بعد میاد برای مردم ایران محدودیت می ذاره که به آمریکا و آمریکایی یاد دادن تمدن چیه و باید لباس تنش کنه و با قاشق غذا بخوره.آمریکا یعنی بربریت از وقتی به وجود آمد سرخ پوست ها رو کشت بعدش سیاه ها رو به بردگی گرفت الان هم که دنیا را به جنگ کشیده و مردم دنیا را به بردگی گرفته بعد یه سری بچه دوتا عکس از اوباما میبین داره یه با دختر بچه بازی می کنن می گنن ووااااااااااااااااااااای دموکراسی
    • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      می دونید اوضاع الان ایران چطوریه؟یه عده تو داخل چون با یه سری لج هستن و مخالف هستن از هرچیزی که این این جناح بگه و بدش بیاد مثل عقده ای ها فقط برای همون شخص و یا چیز و گروه هورا می کشن الان اینهایی که برای آمریکا هورا می کشن همین افراد هستن که دنیا رو با عرصه عقده گشایی اشتباه گرفتن من خودم نه اصولگراها رو قبول دارم نه اصلاح طلب ها رو اما متنفرم از اینهایی که به خاطر مخالفت با یه سری چیزهای دیگه برای یه مشت جانی آمریکایی هورا می کشن و به و به و چه چه می کنن عاقبت این افراد سوریه و عراق و افغانستان است.
    • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      انسان های بی خرد؟ .... به طرف گفتند خوابیدنی آب نخور عقلت کم میشود گفت عقل چیه؟ گفتند هیچ تو همانطوری آب بخور طرف اصلا نمی فهمد خرد چیست وگرنه حال و روز ملت ایران بهتر بود
    • رضا ف IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      در این خصوص حساسیتی نباید به خرج داد یک بازیه سیاسیه با همکاری اسراییل همانطور کهقبل از انتخابات هم مشهود بود عامل به قدرت رسیدن ترامپ یهودیان امریکا و اسراییل بودند و این یک حرکت نمادین جهت نشان دادن حسن نیت ترامپ به اسراییل هست قطعا بعد از سی روز بدون هیچگونه موضع خاصی صدور روادید مجددا انجام خواهد شد
    • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      اونهایی که به این نظر پنجشنبه 7 بهمن 1395 12:22:04 منفی دادید خوشحالم که حقیقت وجودتون رو به رختون کشیدم و باعث شد تا این حد عصبی بشید.حالا الانم بیایید توهم بزنید که من یا اصولگرام یا به قول شما ساندیس خورم.بچه اید و سواد سیاسی هم ندارید وقتی بزرگ می شید که دیگه خیلی دیر شده فعلا برید برای یه مشت قاتل و دزد آمریکایی هورا بکشید و شاد باشید که عقده هاتون این شکلی خالی میشه.
    • امید A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      حالا اونقدرام لازم نیست یه سری از دوستان دلواپس خوشحال باشنا.... این محدودیت فقط یک ماهس و چیز خاصی نیست...
    • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      به نظر من ترامپ یک هدیه به نتانیاهو داد وگرنه جای ایران در این لیست نبود
    • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      "" 37 سال هارت و پورت"" یعنی اب طلا لازمه بنویسی بزنی سردر هال پذیرایی همه خونه های ایرانی روزی 24 بار ببینیم و درس عبرت بگیریم تا ایندگان خردمندتر از ما بشن
    • محمدرض A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      امریکا به کسی الاف وعلوف میده که هم نر نباشه هم شیر بتونه بده
    • مهدی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      باهررنگ وهرنژادی که باشیم دراین مواردیکدل هستیم.آدمی که درکشورخودش به لحاظ رای دومه چه انتظاری ازش داریم؟آدمی که کارش سیاست نیست وپوپولیسمه بایدهم ازینکاراکنه.من حوصله تحلیل واین صحبتهاروندارم فقط این رومیدونم تاوقتی باهم یکی باشیم هیچ کس هیچ کاری نمی تونه کنه.اینومیدونم که اگه وضعیت مااینه ازخودی خوردیم نه ازترامپ وامثالهم.مسول عزیزی هم که توله هاروفرستاده اون ورلطف کنه قرارملاقات روپشت دیوارتازه سازآمریکامکزیک بذاره.اگه آتش نشان بینوای مادرزیرآوارموندوجان دادآقازاده های محترم هم درآمریکابمونن وازندیدن پدرومادرافسردگی بگبرند.هرچنداسکایپ هست
    • بی نام A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      عوضش امنیت دارید نگاه کن عراق و افغانستان و یمنو خودتون که همیشه ایران رو با این کشورها مقایسه میکنید الان هم همون کارو بکنید خخخ
    • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      خداوکیلی حق داره نگاه کن وضع مملکت رو فردوسی پور تذکر گرفت و ازش شکایت شده ممکنه زندان هم بره
    • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      نه اصول گرا و نه اصلاح طلب و بی نام 131516 سما برید سنگ روسه را به سینه بزنید ما مثل شما نوکر رفیق پو تین نیستیم
    • دلواپسا سر پل صراط جلوتونو میگیرم A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      حتی زیمباوه و کره شمالی هم تو این لیست نیستن 40سال پیش کجا بودیم الان کجاییم
    • جمشید IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      من کاملا با جناب حجت موافقم. رفتار امروز ترامپ نتیجه 38 سال بی کفایتی و هارت و پورت مسئولین کشوره. اگر دقت کنیم ما در حد یک دشمن هم رفتار باتدبیر و هوشمندانه ای در قبال امریکا نکریدم . 38 سال هست مسئولین کشور با حرفهای پوچ و توخالی فقط کشور و مردم را در معرض تهدیدها و تحریم ها و ضرر قرار دادند ولی در نهایت امریکا تقریبا هر بلایی رو میخواست سر ما آورد و نکته جالبش اینه که همین مسئولین خودشان یا بستگان درجه یکشان حداقل بخشی از سرمایه و زندگیشان را در همین امریکا یا کشورهای هم پیمان آن تجمیع کرده اند برای روز مبادا. من موافق سر خم کردن جلوی استکبار نیستم ولی اگر قرار بود امروز اینجایی که الان هستیم باشیم واقعا برای چی انقلاب کردیم؟؟؟؟؟
    • بی نام RO ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      24 81
      پنجشنبه 7 بهمن 1395 14:16:12 شما نوکر پوتین نیستی نوکر بی جیره مواجب آمریکایی من هیچ اعتقادی به پوتین ندارم محض اطلاع تو و سایر عشق آمریکایی ها که در این مواقع فقط همین رو دارند که بگن
    • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      115 8
      دلیل این سیاست اقای ترامپ سیاستهای اشتباه خود مسئولین در 38 سال گذشته است...هر روز پرچم ملیت امریکا را اتش می زنند و شعار مرگ می دهند انتظار ندارید ترامپ همچین دستوری بدهد ؟؟ چرا خانم علیدوستی که گفته اند در اسکار شرکت نمی کنند به مسولین خودمان اعتراض نمی کنید و نمی گوید این نتیجه سیاستهای 38 سال غلط انهاست ؟؟ چرا علیه مردم 200 کشور دیگه دنیا این دستور داده نمی شود ؟؟؟؟
    • بی نام RO ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      سلام همون طور که آقا فرمودن ولی کسی گوش نداد آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و پشت دستکش مخملیش دستی آهنین پنهان کرده نظر من اینه مرگ بر شیطان اکبر آمریکا وشیطانک های اصغر اسراییل و انگلیس و روسیه....
    • بی نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      90 5
      میگن اگه ایران نبود دمشق و بغداد سقوط میکرد خیلی هم خوبه ولی اگه دوتا پله بلند و تجهیزات و مدیریت بحران بود هم ساختمان پلاسکو سقوط نمی کرد و این فاجعه پیش نمیومد،فاجعه متوجه باشید
    • تاريخ RO ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      63 5
      اينكه ايراني ها در رده كشورهاي در پيت عربي قرار داده شدند با محاسبات بوده و صحيح نيز هست، اينكه به غرور بعضي ها بر خورده هم درست هست چون متاسفانه هنوز تعداد قليلي در ايران لقمه حلال تحصيل مي كنند و از را ه دلالي و شيربحرامي و پدر سوختگي و ... امرار معاش نمي كنند، واقعيت اين است كه ايران مسيري كه رفته شايسته بهتر از اين نيست اذا براي كشوري كه در سراشيب اخلاق با دست اندازي به بيت المال و توسعه دروغ و ... لايق بهتر از اين نيست....
    • احمد رشیدی مطلق CA ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      95 9
      بوی گل سوسن و یاسمن آید...خلایق هر چه لایق...از ماست که بر ماست...ضمنا چآردیواری اختیآری.
    • بهنام DE ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      18 9
      بنظر بنده، ما داريم جهاني متفاوت با گذشته را تجربه ميكنيم، پوپوليسم داره رشد ميكنه، اول از انگليس شروع شد، الان امريكا واردش شده و نَفَر بعدي فرانسه هست و شايد آلمان، البته آلمان با توجه به تاريخش بعيد بنظر ميرسه، ولي وارد جهاني خطرناك ميشيم، كه يك عده عوام فريب و بي اخلاق ميخوان دنيا را اراده كنند،البته ما تو ايران نمونه اش يعني اقاي احمدي نژاد را داشتيم و البته نتيجه آش را ميبينيد البته حالا ان را تو أشل بزرگتر تو دنيا ميبينيم، همان چيزي كه تو مملكت ما بين مردم خودمون گذاشتند بعنوان خودي و غير خودي، حالا تو امريكا داره يواش يواش قانون ميشه، مسلمان و غير مسلمان،البته چون عربهاي حاشيه خليج فارس خوب اونجا خوب پول خرج ميكنه هنوز وارد اين خط كشي ها نشد.البته الان مفهوم گفتگوي تمدن ها را ميفهميم
    • بی نام DE ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      23 6
      شایدم ی دلیل این سیختگیری ها همین شعار مرگ بر...باشه ک اونا رو ناراحت و ترسونده
    • محمد قاسمی DE ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      8 6
      آقای کم سوادی که گفتی یه عده از اومدن ترامپ خوشحال اولا نیومدن کلینتون مانع از یک جنگ جهانی شد. ثانیا اومدن و نیودن شخص برای کسانی مهمه که سیاست خارجیشون پایه و جهت مناسبی نداره و بر شخصیت و گرایش افراد در کشورهای دیگه بنا گذاشته شده نه بر اساس قدرت ملی ایران/ ثالثا اینکه ترامپ با ایران دشمنی داره واضح و مبرهنه ولی هیچ کس نمیتونه بگه دشمنی کلینتون کمتر از ترامپه و یا اوباما با ایران خوب بوده. مراقب خودمون باشیم سرمون رو با اخبار دروغین کلاه نذارن
    • بی نام GB ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      31 4
      بی نام 8 بهمن 1395 13:46:13 اگه برجام نبود مردم الان مثل مردم ونزوئلا باید برای یک کیلو آرد و گندم دم شهرهای مرزی صف وایمیستادن شماها که زندگیتون از شعارهای پوچه و از این راه ارتزاق میکنید قطعا شکمتون سیره . حمله به سفارت و گروگانگیری و دزدی اموال سفارت و اتش زدن پرچم و فحش دادن اگر توحش نیست چیه ؟
    • بی نام AE ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      2 0
      همگی خسته نباشید ؛ همه به دنبال معلولها هستند و پیامد توجه منحصر به معلولها فقط ما را وادار به گلایه می کند .
    • ناشناس IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
      3 0
      به عنوان کسی که طرفدار اوباما و اصلاحات هستم . این اتفاق به خاطر تصمیمات اشتباهی هست که مردم ایران گرفتند . مردم ایران باعث شدن که این لمپن ها برای ما شاخ بشن . کار بجایی رسیده که کشور بزرگ و با تمدن ایران رو کنار بدبخت ترین کشورها گذاشته و نمی تونیم به این مردک زردالو یا کدو حرفی بزنیم . چون تو دنیا کسی حرف ما رو قبول نداره و این مردک کدو و امثال اون هم استفاده می کنند . حرف زیاده ....
  • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    یازده سپتامبر رو عربستانی ها انجام دادن تحریم ویزاش مال ماست واقعا که
    • مانی IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      یعنی الان تو میخواستی بری آمریکا؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      225 8
      بدبخت شدید این همه بچه های دانشگاه های دولتی که داشتند پذیرش از دانشگاه های امریکا میگرفتند دیگه نمیتونند برند. 4050 هزار نفر به بیکاران اینجا اضافه شد
    • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      عربستانی بودن اما حاکمیت عربستان اون حملات رو محکوم کرد و با امریکا همکاری کرد نه اینکه تو نماز جمعه فلان امام جمعه ذوق بکنه و خوشحالی بکنه
    • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      یکم جلوتر از بینی تون رو ببینید بد نیست. من امریکام. دانشجویی اومدم. فرزند مسوولین و اقا زاده هم نیستم با تلاش خودم تونستم بیام. حالا نه من میتونم برگردم نه پدر مادرمو بیارم اینجا ببینم.
    • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      البته دولت عربستان با امریکا درگیر نیست اما ما هم سفارتش رو گرفتیم هم گروگان گیری کردیم و هم شعار علیهش میدیم و هم پرجمش رو می سوزونیم و هم لگدمالش می کنیم خب اونم حق داره دشمنی کنه اشتباه هم نکنید دشمنی یک چیز دو طرفه است شما نمیتونید بگید من فقط میتونم دشمنی کنم و تو نباید کاری بکنی.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    مرتیکه بی شعود هنوز نمی فهمه تروریسم در کشورهای عربی و این افراطیون مذهبی عرب هست
    • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      اره ما و شریکمون بشار اسد هم از برگ گل پاکتریم
    • شمس تبریزی A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      81 28
      دوست عزیز بشار اسد هر چی که باشه یک سکولاره و مثل بعضی ها که در آنکارا،استانبول، موصل، و ریاض هم عرق میخورن و هم لچک سر زن و بچه میکنن و میخوان خلافت کذایی اسلامی تشکیل بدن نیست. لا اقل بین دوغ و دوشاب فرق بذارین
    • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      23 53
      ما از بشار اسد،حزب الله و مقاومت فلسطین حمایت می کنیم نه عربستان.
    • شمس تبریزی A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      21 1
      مشاور عربش ولید فارس است و از آن پدر سوخته هایی است که دومی نداره. پیش از مشاور شدن، هم زیاد با فاکس نیوز لاس میزده. کلا کسی که در فاکس نیوز دعوت میشه چندان قاطی آدمها به حساب نمیاد. پس خیالتان راحت که او جلب است
  • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    کسی که مردم کشورش رو و رفاه اونها رو به مردم دیگر کشورها ترجیح بده مسئول بدی نیست . چیزی که در ایران عکس این رو می بینیم .
  • حسین A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    یکسری فامیلهای ما که همش پز امریکا رفتنشون رو میدادن امسال باید با خودمون بیان چیتگر سیزده بدر
    • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      77 25
      اگر گرين كارت داشتن امسال هم ميرن شما تنها ميرين چيتگر
    • بی نام A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      سعي كن قد بكشي نه اينكه از شكست ديگران لذت ببري،
  • بی نام DE ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی
    • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      این که عزت نیست... خفته
    • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      عزت اگه بیاد ایران باید نیمکت نشین کامیابی نیا بشه پس نمیاد
    • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      عوضش امنیت دارید : نگاه کن عراق و افغانستان و یمنو خودتون که همیشه ایران رو با این کشورها مقایسه میکنید الان هم همون کارو بکنید خخخ
    • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      تویی که داری امنیت رو مسخره می کنی، قدر امنیت رو نمیدونی، امنیت یعنی اینکه عمرت رو هر چند ساعت یه بار تخمین نزنی، خدا رو شکر امنیت هست آره شاید چیزای دیگه نباشه اما امنیت هست امیدوارم قدر امنیت رو بفهمی اما نه با جنگ و نه بی امنی
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    خدایا به چه روزی افتادیم،ایران بزرگ باید در کنار چه کشور هایی قرار بگیره
    • حامد A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      3 1
      این موضوع که برای بعضی ها دستخوش شوخی و تمسخر شده ، آینده ی علمی خیلی از جوون ها رو زیر علامت سوال گذاشته. بایستی به جای این تعارفات و این دست دست کردن ها مسولین سیاست خارجه به فکر چاره ای باشن. بهرحال چه بخوایم و چه نخوایم خیلی از فارغ التحصیلان دانشگاههای تاپ ایران عزم خروج از کصور برای تحصیلات عالی تر دارن. شاید بشه با تسهیل در روابط و تسهیل در روابط سیاسی با کشورهایی نظیر سوییس ، آلمان، ژاپن و سایر کشورهای صاحب علم بشه رفتن به این کشورها تسهیل بشه. امری که خود اون کشورها سالها آرزوش رو داشتن. هر چند که البته بهترین تصمیم این هست که شرایطی ایجاد بشه که بچه های نخبه توی کشور با رفاه بالای اقتصادی و علمی فعالیت کنن. که البته زمینه ساز رانت های مختلف برای افرادی میشه که لیاقت ندارن.
  • بی نام RO ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    هر وقت ما تو همین سایت ننوشتیم شهرستانی ها تهرانو خراب کردند می تونیم درباره ترامپ و مهاجرین نظر بدیم
    • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      وقتی این جمله گفته میشه، منظور بد بودن شهرستانی ها و تفکیک ایران نیست. آقا جان تهران دیگه جا نداره، نمیشه که 80 میلیون بیان تهران زندگی کنن. منظور اینه که اگر مسئولین گرامی یک فکری به حال کار و رفاه شهرستانها بکنن این وضعیت پیش نمی آمد. باور کنین اگه ما هم کشورمون از لحاظ رفاهی هم تراز آمریکا بود، هیچ کس مهاجرت نمی کرد. فکر کردین چرا ملت به فکر مهاجرت به عراق و پاکستان و هند و .. نیستن؟
    • بی نام A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      تهران رو با امریکا مقایسه میکنی ، به من باید یه پولی هم بدن که پاشم بیام تهران ، وقت و سلامت و اعصاب مفت ندارم پاشم برام تهران
    • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      150 9
      دوستان عزيز يك ايران خراب شده و يك تهران آباد شده. شما ببينين چند شهر محروم و خالي از رفاه داريم. استاناي شرقي و غربي رو ببينين كه چطوري در پايين ترين سطح نگه داشته شدن. خوزستان، ايلام، كردستان، سيستان، كرمانشاه، خراسان به جز مشهد... ايناست كه فرار رو افزايش داده. حاصل اين تمايز و نارضايتي شده مهاجرت و طرد مملكت
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      33 74
      اگر بیست میلیون نفر تهرانی ریخته بودن تو شهرت و نمی تونستی نفس بکشی اونم یه عده که از کوچکترین اصول شهر نشینی و فرهنگ آپارتمان نشینی اطلاع ندارند و صبح تا شب مزاحمت درست می کردن برای کل آپارتمان با بی فرهنگی خودشون تو الان اینجا داشتی زمین و زمان رو به هم می بافتی و هرچی می تونستی به تهران و تهرانی می گفتی چه خبره 14 میلیون پاشدید اومدید تهران طلبکار هم هستن.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      46 57
      قرار نیست حقیقت رو پنهان کنیم تا شما بدت نیاد در این حقیقت که شهرستانی ها تهران رو تبدیل به یک شهر زشت و آلوده و پارکینگ بزرگ کردن هیچ شکی نیست. حالا می خواد خوشت بیاد می خواد بدت بیاد هرجا مزاحم باشی و برای دیگران ایجاد آزاد و اذیت کنی همینه.
    • بی نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      17 6
      پنجشنبه 7 بهمن 1395 12:59:06: صحبتی نیست با این نوع برداشتت. بحث مقایسه نیست. بحث چیز دیگه ای هست که شما نگرفتیش.
    • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      38 1
      بی نام دوم منم که کامنت اول رو نوشتم دنبال فرار از تهرانم.تهران یک سری امکانات داره و کلی هوای آلوده و بزهکاری و خودخواهی و تصادف و بی مسوولیتی به خاطر جمعیت زیاد.من نتونستم از این همه امکاناتش استفاده کنم و الان در به در دنبال اون چیزایی هستم که تهران نداره .هوای پاک و صدای بارون و آسمان ابری افتابی تمیز و صدای وزوز حشره و آواز پرنده ها و دیدن افق یا دوردست
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    427 8
    هیچ دقت کردید هم کافرا راه رو برای ما بستن هم مسلمونا . قبلا مکه نمی تونستیم بریم حالا هالیوود و برادوی هم بسته شد. چند وقت دیگه این عراقی ها هم که از قبل ما قوی بشن راه کربلا رو هم رو ما می بندن . خراسان همه گویا داره مستقل میشه . فکر کنم فقط راه شابدالعظیم برامون باز بمونه
    • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      125 7
      میگن مشهد رفتن هم ممکنه به زودی ویزا بخواد
    • بی نام A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      17 1
      کشوری که سیاستش بجای تعامل سازنده با دنیا ، هر روز با یکی درگیر شدن باشه عاقبتش همینه به تلویزیون نگاه کنید غیر از عزا و ناراحتی و سرودها و موسیقی غمناک چیزی میبینید؟ ما افسردگی ملی گرفته ایم ترامپ حق داره کشورش قدرتمنده و صلاح نمیبینه هر کسی داخل بشه ،
  • آرش A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    اولین رئیس جمهور تاریخ آمریکا که استیضاح و برکنار خواهد شد در کمتر از 3 سال شک نکنید
    • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      44 13
      مطمئنی که پشیمان نمیشی از این طرز فکری که به ترامپ داری؟
    • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      2 50
      کسی نمی تونه ریس جمهور آمریکا استیضاح کنه حتی ریس جمهور می تونه مجلس منحل کنه
    • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      52 5
      برکنار هم بشه طبق قانون معاونش میاد جاش که از ترامپ بسیار بدتره هیچ راهی دیگه وجود نداره ترامپ بدتر از این عمل خواهد کرد تازه اولشه حالا هی برید سفارت بگیرید و شعار بدهید
    • بی نام A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      43 1
      آقای ترامپ قراره سناریوی ناتمام جورج بوش در خاورمیانه را به سرانجام برسونه و متاسفانه هزینه آن هم به پای ملت مظلوم ایران نوشته شده نه دلواپسان.
    • شمس تبریزی A1 ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      9 6
      بی نام آخر، ترامپ نه پول انجام سناریوی بوش را داره و نه افکار عمومی متمایل به دموکراتهای آمریکا چنین اجازه ای را به او میدن. اینجا یک چیز محتمل است و آن هم اینکه اعراب حاضر بشوند هزینه فعالیت های او را بدهند. اما با خبطی که قراره در بیت المقدس انجام بده، افکار عمومی اعراب را هم ضد خودش میکنه و بعیده که بتونه با استفاده از پول اعراب هم حملات نظامی کنه. ترامپ 2017 را با احمدی نژاد 88 مقایسه کنید. حوادث سال 88 احمدی نژاد را تبدیل به شیر بی یال و کوپال کرد. حوادث بعد انتخابات آمریکا هم با ترامپ چنین کرد. او خوب میداند میزان مقبولیتش در میان طبقه نخبه آمریکا چه اندازه است. به نظرم ترامپ با این سطح مقبولیت در جامعه آمریکا، نمی تونه برنامه های نظامی در خاورمیانه داشته باشه.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    یه زمان غیر آمریکا کسی اف 14 نداشت ولی به ایران دادشون حتی به انگلیس و اسراییل هم نداده بود ولی الان.....دریغ از عمر سوخته
    • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      چه دید حقیرانه ای خب عاشق ایران بود؟ پولش رو گرفاه و ایران نوکری اونها رو در خاورمیانه برای آمریکا و اسرائیل انجام میداد
    • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      شمایی که از دید حقیرانه فرد بالایی ناراحتی بدان که نتیجه دید عزت مدارانه شما وضعیت کنونی ماست پس لطفا شعار ندهید
    • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      حاصل نگاه عزت مدارانه شما اینه که مجبور بشی با فوتوشاپ هواپیمای رادار گریز درست کنی
    • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      183 9
      دوستی که میفرمایید آمریکا عاشق چشم و ابروی ایران نبود و بخاطر پول به ایران اف ۱۴ داد آیا همین آمریکا الان حاضره اف ۲۲ رو به کشوری بده یا روسیه حاضره به شما سوخو ۳۵ بده بحث پول و این چیزها نیست این نشون از اعتماد بالایی بود که در آن زمان آمریکا به ایران داشت و ما با حماقت خرابش کردیم..
    • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      144 9
      اون دید غیر حقیرانت منو کشته .نه که الان همه پولهامون داره تو کشور خودمون و واسه مردم خودمون خرج میشه.عزت و اقتدار جهانیمون هم که بر کسی پوشیده نیست.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    تفاوت ما با عربستان اینه که اونا شعار نمیدن مرگ بر آمریکا و با پنبه سر میبرن ما فقط الکی حرف میزنیم و کار خودمون رو خراب تر میکنیم.
    • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      66 18
      آهااااااااااااان..عربستانیها با پنبه سر کی رو بریدن؟آمریکا یا ایران؟ نگو که منظورت امریکا هست..چه بریدنی اصلا مال این حرفا نیست بدبخت نوکر.چقد کمبود بودجه برای نوکری..تازه راهکار ترامپ طبق گفته خودش پول بیشتره.هر کس حمایت امریکا رو میخواد باید بیشتر از اینا پول بده.و اگر منظورت ایرانه اینا که دارن خودشون رو خفه میکنن به هر دری میزنن هر بوقی پیدا میکنن توش فریاد میکشن.هر کی خوشش بیاد هر کی بدش بیاد رفتار قدرتها همینه: باید شکمشون از جایی سیر باشه که کاری بهش نداشته باشن. اروپایی و امریکایی هم نداره.به هر شکلی باید منافع تامین بشه.دنیا روی منافع میچرخه.حداقل تاریخ دو قرن اخیر ایران و خیلی از کشورهای جهان سومی گواه همین مطلبه.
  • بی نام CA ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    جهت روشن كردن قضيه و اطلاع دوستان، درسته كه هيچ شخص ايراني معمولي در ليست هاي تروريستي نيست، ولي ايران به دليل حمايت از حزب ا.. و حماس، به همراه سودان و سوريه، جزو دولت ها، نه مردم عادي، حامي تروريست قرار دارند. ليبي و سومالي و يمن و عراق هم به دليل ناآرامي و حضور داعش و ساير تروريست ها در ليست ديگري قرار دارند كه ليست پرخطري است. منظورم تاييد اين ليست ها نيست فقط خواستم دليل موضوع مشخص بشه.
    • شمس تبریزی A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      23 1
      فرض میکنم نظر شما درست باشه.مگر حزب الله از نظر ایشان یک گروه تروریستی نیست؟ پس چرا لبنان که کشور همین تروریستهاست در این لیست قرار داده نشده؟در لبنان کم داعشی هست؟ طرابلس لبنان پر داعشی هست.ایران را به خاطر حمایت از حماس در لیست قرار دادن؟ یادتون باشه که دفتر مرکزی حماس در قطر هست.پس چرا قطر در این لیست قرار نداره؟عراق را به خاطر حضور داعش در لیست گذاشتن؟پس چرا ترکیه را که به گفته جو بایدن مسیر ترانزیتی اعضای اروپایی داعش به داخل سوریه را فراهم کرده و اعضای داعش در شهرهای ترکیه مثل مور و ملخ پرسه میزنند درون این لیست قرار ندادن.مصر چطور؟ پر سلفی و اخوانی هست. جمعیت مجتمع در رابعة العدویه همینها بودن. اینها پدرخواندگان داعش هستن. پس چرا اسم مصر در این لیست نیست؟ نه قربان موضوع چیز دیگری است.
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    کار خوبی کرد با این اقدام سالانه میلیونها دلار ارز با این سفرها از مملکت ما خارج نمیشه.باور کنیم اقدامات ترامپ به نفع ماست.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      115 2
      آره هموطن من خودم میخواستم سفر کنم امریکا تا با ارز کشورم ساندویچ مک دونالد و کنتاکی چیکن بخرم بخورم حالا با این قانون دیگه نمیرم امریکا و میتونم برم سر کوچمون و ساندویچ فلافل بخرم بخورم با اقتصاد کشورم کمک کنم
    • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      60 4
      خسته نمیشید از این دری وری هاتون
    • بی نام A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      21 4
      نگران دلار ها نباشید راه خارج کردنشو بلدن بعدشم هزار هزار میلیاردی به نوبت میره تو جیب آقازاده ها. چقدر ساده ای که فکر کردی ارز اگه خارج نشه همینجا به دست تو میرسه
    • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      11 2
      بی نام ۱۲:۰۴:۲۷ . کار خوبی کرد؟ اینکه تو اخبار دنیا اعلام شه که هموطنانت و افراد کشورت اجازه ورود به آمریکا ندارن بهت بر نمیخوره؟ من آمریکا هستم و بعد بیشتر از ۳ سال هنوز نتونستم خانوادم رو ببینم و با این وضع قوانین جدید امید چندانی هم ندارم به زودی ببینم. هر لحظه نگرانم برای سلامتیشون مشکلی پیش بیاد. اینجا میبینم خیلی از دوستانم خانوادشون رو هر وقت خواست میبینن یا هر وقت خواستن بر میگردن کشورشون برای سفر ولی دانشجوهای ایرانی باید از هفت خان رستم بگذرن. به نظرت راه جلوگیری از خروج ارز اینه که از دم هیچ کسی رو به آمریکا راه ندن؟
    • بی نام EE ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      6 13
      کسی مجبور نکرده شما رو بری آمریکا درس بخونی که دور از خانواده ات باشی.برگرد همینجا در کنار خانواده ات باش کلی دانشگاه خوب هست.بعدشم اون آقای عقل کل که فکر می کنه خروج ارز برای خوردن مرغ کنتاکی هست بدونن که ایرانیهای امریکا ارز رو وارد می کنند و تو ایران چند برابر می فروشند و ایجاد تورم می شود و از داخل کلی ارز متقابلن خارج میشه و هیچ فایده و توجیهی نداره. با وضعیت کنونی رفت و امد ایرانیان به آمریکا به صلاح نیست.بهترین تصمیمو گرفت ترامپ.
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    258 7
    میشه از یکی دشمنی بزرگ بسازیم وبعد توقع دوستی داشته باشیم؟؟.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    هزینه ماجراجویی بعضیارو ما باید بدیم ، چرا نمیخواید قبول کنید امریکا مهد علم و تکنولوژی هست
    • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      نه اینکه حضرت عالی هر آخر هفته به یکی از ایالتهای آمریکا سفر میکنید ... همچین میگه ما باید هزینه بدیم هرکی ندونه فکر میکنه همش تو راه رفت و برگشت از آمریکاست
    • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      148 9
      بله من و امثال من به نوبه خودم کلی هزینه به خاطر افرادی مثل شما از جیبم پرداخت کردم. هزینه های تحریم یسری کالا و تجهیزات که امثال تو نه میفهمن چیه و به چه کاری میاد فقط بلدن حرف بزنن
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    264 3
    به نظرم اولین کارش این باشه که فرزندای مسئولین که تو آمریکا درس میخونن رو دو سال بندازه زندان بعد دیپورت کنه
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    متاسفانه عده ای وطن فروش از این اقدام ترامپ حمایت کردند چه در حساب های فضاهای مجازی کاخ سفید و چه در فیس بوک و امثالهم از این اقدام ترامپ حمایت کردند اسم چند نفر که توی اون لیست 28 نفره که به ترامپ نامه نوشتند هم بود اخه تو با هر کسی که مشکل داری چرا با مردم خودت هم دشمنی داری چرا اون ها را هم می زنی جالبه عده ای شون هم ساکن امریکا نبودند و بیتشرشون هم ساکن کانادا بودند،من از حرکات اون عده به اصطلاح ایرانی ناراحت شدم که به جای این که از امکانات شان برای حمایت از هم وطنانشان استقاده کنند بر ضد هم وطنانشان شدند البته بگم که خیلی از هم وطنان ما یعنی بیشترشان در امریکا با این اقدام ترامپ مخالفت کردند و در شبکه های اجتماعی به شدت فعالیت کردند انها هوای ما را دارند
    • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      6 17
      جالبه اومدن اینجا و منفی دادن تبریک به خبرآنلاین بابت بین المللی شدن
  • مانستر IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    کارصحیحی کرده... وقتی شب تا صبح شعار مرگ برامریکا و آتش زدن پرچم امریکا و لقبهای حیوانی به کشورش میدادین باید فکر این روزها رو میکردین.. بعدم شما ایرانیها و مسلمین چی از جون امریکا یا به قول خودتون بلاد کفر میخاین؟ در مهد تمدن و اسلام بمونین دیگه.... فرزندتان هم از کشورهای خارجی برگردونین تو مملکت گل و بلبل با مدیریت جهادی زندگی کنین... این نظر من هست امیدوارم منتشر بشه....
    • حرف حساب A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      الهی من فدای نظر دادنت بشم.زدی وسط خال.
    • سجاد A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      78 2
      دمت گرم داداش. در ضمن این اوباما میخواست رابطه برقرار کنه شیطان بزرگ بود این ترامپ میخواد هر گونه رابطه ای رو قطع کنه بازم شیطان بزرگه . این سران نظام بگن امریکای بدبخت چی کار کنه که شیطان بزرگ نباشه. اصلا ذاتا کمدینیم
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    152 4
    یعنی چی مسئولین نگاه کنن ببینن چی به سر کشور دارن در میارن؟ تحمل هم یه حدی داره
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    133 4
    صدا و سیما میگه اقدام ضد ایرانی ترامپ و دشمنی با مردم ایران ولی این اقدام ضد مردم ایران نیست ضد
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    حالا هی ما بگیم آمریکا شیطان بزرگ است هی شما عشق آمریکایی ها بیاید بگید نه
    • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      48 8
      عزیزم اینا نتیجه ی فحش دادن به آمریکاس چرا مغلطه میکنی
    • شمس تبریزی A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      10 22
      دوست عزیز، دکتر محمد جواد لاریجانی در دهه 70 مطلب خوبی را گفت. ایشان گفت اگه منافع کشور ایجاب کنه، باید با شیطان در جهنم هم مذاکره کرد. اصل شیطان بزرگ بودن آمریکا مورد مناقشه نیست. اما یک چیزی مهم است و آن این است که یکی از نتایج مذاکره باید ورود ایرانیان به آمریکا و تماس با مردم آنجا باشه. با مذاکره نکردن فقط امور را به رسانه های ابلیس محول می کنید تا هر خزعبلی را که خواستن سر هم کنند و به خورد مردم کم سواد آمریکا بدن. اسلم الشیطان از آنجا شد پدید. که یزیدی شد زفضلش بایزید. امیدوارم از این بیت منظور مرا متوجه شده باشید
  • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    55 6
    نزدیک یک میلیون نفر ایرانی تو امریکا هستن تکلیف اون ها چی میشه ؟
    • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      3 15
      سیصد وپنجاه هزار نفر طبق سرشماری خود آمریکاییخا
  • بلالمی A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    79 2
    فقط برای منافع .وامنیت مردم خودش فکرمی .کندوعمل می کندپول دارترین وولخرج ترین مردم دنیاامریکایی هستند
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    75 0
    میگویند قرار است ترامپ در پیام نوروزی خود برای مردم ایران بخش دیگری از اشعار سعدی در باره چو عضوی به درد آورد روزگار را بخواند
  • . A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    130 4
    از هرچه بگذریم به نام این کشورها که همراه ایران تحریم هستن توجه کنید .جدا خجالت آوره.
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    تا رابطه با آمریکا درست نشود ایران هم درست نمی شود 40 سال دشمنی با عمو سام 40 سال تحریم و توطئه متاسفانه واقعیتیه وگرنه بلند بگو مرررررگگگگگ بررررر آمریکاااااااااااااااا
    • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      165 3
      یاد زمستونهایی که ناظم تو حیاط به صفمون میکرد و داد میزد تا صدای مرگ بر امریکاتون دیوارهای مدرسه رو به لرزه در نیاره نمیذارم برید سر کلاس بیچاره 450 تا دختر بچه راهنمایی.......
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    ﻣﺎ ﻛﻪ اﻗﺎﻣﺘﻤﻮﻥ و ﮔﺮﻓﺘﻴﻢ ﺭاﺣﺘﻴﻢ,,,ﺷﻤﺎ ﻫﺎ ﺑﺪﻭﻳﺪ ﺣﺎﻻ
    • بی نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      16 60
      دمتون گرم/شما از ما از لحاظ فرهنگی خیلی جلوتر بودین/اگ دید الان منو پدرم اونموقع داشت منم مثه شما بودم
    • امیرحسین RO ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      20 17
      هیچ جا خونه آدم نمی شه
  • سینا A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    82 5
    دستش درد نکنه عده ای از مردم کشورو شاد کرد.الان دلواپسا عروسی دارن
  • عليرضا A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    80 30
    تقريبا واسه ٩٩ درصد مردم تاثيري نداره اون يه درصد هم كار خودشون رو رديف ميكنن موندم دليل حرص خوردن كسايي كه تا حالا از شهر خودشون بيرون نرفتن جيه؟
    • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      97 13
      درست میگی ولی صرف این عمل خودش یک تحقیر بزرگیه میفهمی ؟
    • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      72 2
      چی چی رو تاثیر نداره دانشجوی بدبخت که کلی هزینه کرده 2 تا آزمون زبان داده مدرک آزاد کرده یه سال منتظر مونده تا از یه دانشگاه ادمیشن بگیره الانم تمام برنامه ریزیش واسه زندگی بهم خورده
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    96 2
    اصول سیاست خارجی ایران در آهنگ جدید صدا و سیما مشخص شد روی عکس های مسخره ترامپ تو کارتری و هیلاری؟ فیلی یا که خری؟ گرگی و گله می بری...
    • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      14 0
      تورو خدا راست میگی تلوزیون ضرغامی جدا چنین کیلیپی ساخته ؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    92 2
    شاید این تلنگری باشه برای همه تا کاری بکنند لا اقل از بودن بین این کشورهای دیگه خارج بشیم. گور بابای خود ترامپ. بابا جان نصف مردم آمریکا هم در مورد ما اینجوری فکر می کنند. بزارید وزارت خارجه لااقل به مردم امریکا درست قضیه رو بفهمونه.
  • حرف حساب A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    104 2
    ما مردم عادی که نگرانی نداریم.آخه کی رفتیم امریکا.اون آقازاده هایی باید نگران باشن که با پول همین مردم بدبخت دارن اونجا عشق و حال میکنن.
  • الکس A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    86 9
    نظر من اینه که ما چقدر بدبخت شدیم که جزو 7 کشوری قرار گرفتیم در کنار امثال سومالی و لیبی.. که بهمون ویزا نمیدن...یه زمانی ایران به اونها ویزا نمیداد
  • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    84 3
    ما ایرانیا دلمون به چی خوش باشه ؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    96 5
    ما چوب رییس رووسا رو میخوریم خوب کاری کرد
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    11 59
    نظری ندارم این مرد و اطرافیانش ایرانی ستیزن مسخرست که سفرهای دیپلماتیک مشکل نداره نتانیاهو گفته من خودمو از مردم ایران می دونم حیف که این شامل سفرهای دیپلماتیک نمیشه.به دیپلماسیه ما ربطی نداره کل کنگره منهای سندرز تیم ریاست جمهوری ضد ایرانین. اوباما که اون قانون مزخرفو امضا کرد معلومه این با جان بولتونو و مایکل فلینش این طرحو بده توهینم فرضش نکنید اونا ضد ایرانین همین. ایران باید از بودن ترودو استفاده کنه و روابطش با کانادا رو تقویت کنه. بهتر این بابا فقط با ما مشکل نداره با خودشممشکل داره یه روانی. بتونن کدهای مهمو ازشبگیرن به بشریت خدمت بزرگی کردن.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    32 0
    اگه نجدمی ها و بچه هاشونو راه نمی داد خیلی خوب بود
  • بی نام NZ ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    101 7
    متاسفانه حتی نتونستیم به اندازه افغانستان و پاکستان که سال هاست درگیر القاعده و طالبان و انواع و اقسام موجودات دیگه هستن وجهه برای خودمون کسب کنیم. هر روز هم بدتر از قبل. وقتی انواع کارها رو میکینم تا به مردم ، پرچم و هویت پر قدرت ترین کشور دنیا توهین کنیم چطور باید توقع داشته باشیم که به ما اجازه بدن راحت بریم کشورشون؟ حتمن عاشق بیلبوردهامون شدن یا سخنرانی های قشنگ قشنگمون. افسوس که جوونی و عمر ما داره میره و از بدیهی ترین حقوق انسانی هم محرومیم.
    • شمس تبریزی A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      26 13
      مثل افغانستان و پاکستان اجازه تاسیس پایگاه به آمریکایی ها بدهید و ضمنا با پرواز پهپادهای آمریکایی در خاک ایران مخالفت نکنید، همانطوری که این پهپادها بدون اجازه دولت پاکستان و افغانستان در خاک کشورشان پرواز میکنن، تا ببینید چگونه می توانید وجهه صدتا یک غاز به دست بیارید
    • بی نام NZ ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      27 6
      دکتر جان امریکا توی 70 تا کشور دنیا پایگاه نطامی داره و مطمئنا افغانستان و پاکستان هم وکیل و وصی لازم ندارن و خودشون هیچ اعتراضی ندارن. بعدشم پایگاه نطامی و اجازه عبور هواپیما و موشک حتمن برای پوتین جون خوبه . برو عمو جون برو این حنا دیگه رنگی نداره.
    • شمس تبریزی A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      9 12
      خب عزیز دل من هر هفتاد تا کشور زیر آمریکا هستن.مگه شما در این شک داشتی؟ آلمان یکیش هست.دیگری ژاپن و بعدی هم کره جنوبی. این بندگان خدا چه خوب هم به آمریکا سواری میدن.موشک پوتین از دریای کاسپین شلیک شد برای اهدافی که در راستای خواست ما و بشار بود. قربون شکلت مغالطه نکن.نوژه را هم در اختیار گذاشتیم چون قرار بود چند تن بمب را یکجا خالی کنن.راستش نقل و انتقال این بمبها نه کار ما بود نه کار اسد. اینه که پوتین را به شکل روزمزد استخدام کردیم تا جور ما را بکشه. کارگرهای روسی در ازای پول خوب، قشنگ بلدن زمین را شخم بزنن.راستی این امریکا برای ژاپن ننه مرده چه کرده؟ رفته در مقابل پسر تپله ی کره محافظتشون کنه؟خب بابا یه بمب اتمی بهشون بده و راهت را بکش بیا بیرون. رفته تو اکیناوا عشرتکده راه انداخته که چی
    • شمس تبریزی A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      4 1
      خطاب به بی نام آخری. دوست عزیز ننوشتید که روسیه چگونه از ما سواری گرفته. فقط میدانم که اگر بشار سقوط کرده بود، حلقه ارتباطی بین ما و حزب الله قطع میشد. این برای ما یعنی فاجعه و حتی از دست دادن لبنان، سوریه اش که بماند. من هنوز هم نگران سوریه و قطع شدن این ارتباط هستم.یک روزی فکر میکردم که حتی اگه کار به سمت تجزیه سوریه بره، دمشق به عنوان پل ارتباطی ما با حزب الله باید حفظ بشه. پوتین این اواخر و به درخواست ایران و اسد مستقیما وارد جنگ سوریه شد. البته میدانم او منافع زیادی داره. اما خب او منفعتش را میبره و ما و اسد هم منفعتمان را. بالاخره برای شکار گورخر، چندتا شیر حمله میکنند و هر کسی هم نصیب خودش را داره.او دنبال پایگاه داشتن در سوریه هست و ما هم دنبال حفظ ارتباط با حزب الله.اسد هم که معلومه
    • شمس تبریزی A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      3 2
      روسیه داره از پایگاه ها و حریم هوایی و آب ما هرگونه استفاده ای میکنه؟ نه قربان فقط نوژه آن هم برای پرواز بمب افکن ها و به شکل محدود در اختیارش بود. گرفتن حلب کار راحتی نبود. نیروی زمینی کافی نبود. بمباران های گسترده نیاز بود. ایضا در قسمتهای دیگری که داعش حضور داشت هم بمباران گسترده نیاز بود. از هواپیمای شکاری کارزیادی ساخته نبود. خریدهای ما از روسیه با نظر خودمان بود. اعلیحضرت توسط سناتورهای آمریکایی برای خرید اف14 بریف میشد. وگرنه ما اف15 میخواستیم. قیمت اولی 36 میلیون دلار بود. دومی 9 میلیون. یعنی یک چهارم قیمت.اف 14 حدود 350 مستشار میخواست. اف 15 نه. تیمسار طوفانیان تا همین سال 57 ماهی 8000 دلار به مستشار آمریکایی میداد. اینها را خود ایشان و تیمسار آذربرزین گفتن. بقیه اش بماند.
    • شمس تبریزی به حقیقت A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      4 0
      دوست عزیز ما از علت وجودپایگاه های آمریکا در زمان شوروی صحبت نمی کنیم. علت وجود این همه پایگاه در زمان حاضر چیه؟ پایگاه آمریکا در کایزرسلاترن آلمان برای چیه؟ این شهر حدود 100 هزار نفر جمعیت داره و 40 هزارتای آنها نیروهای آمریکایی و خانواده شان هستن. ددر شهر هم مرتب با خودروهای پلاک آمریکا و نه پیلاک آلمان مانور میدن. روسیه امروز که شوروی سابق نیست که بگیم به خاطر بحث کمونیسم است. او این پایگاه ها را برای تحمیل نظم نوین مد نظرش که جهان تک قطبی به رهبری او هست برپا کرده. دریکی از تحلیل های اینها خواندم که برای دردسر درست کردن در مسیر انرژی چین یک زمانی میخواستن از پایگاه های نظامی شرق آسیا استفاده کنن.
    • شمس تبریزی به حقیقت A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      4 0
      گفته بودن ایران اگه سلاح هسته ای داشته باشه، نمیتوان امید به همراهی اش برای محاصره اقتصادی چین داشت. اینجا بحث امنیت نظامی مطرح نیست. او میخواهد هژمونی اقتصادی اش را با این پایگاه ها حفظ کند و در صورتی که در رقابت با چین کم آورد، متوسل به اقدامات نظامی ایذایی بشه. فلسفه وجود این پایگاه ها در زمان حاضر غیر از موضوع طرح مارشال و غیره هست
  • بدون نام ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    17 85
    كسي به بي تدبيري ترامپ شك نداره ايراني امريكا نره اتفاقي نمي افته
  • صدای ملت IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    68 6
    وقتی ما ایرانی ها با صدای رسا تو شادی ماتم داد می زنییم مرگ بر امریکا پرچم کشور را زیر پا میزاریم دیگه چه اهمیتی داره بریم امریکا یا نریم دیگه ناراحتی نداره از ماست که برماست
  • بی نام A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    یکی از سخنرانیهای داغ امام خمینی درخصوص نحوه ایستادن کارتر کنار شاه بود که معظم له رفتار کارتر را توهین امیز دانسته وبشدت شاه را محکوم میکرد . حال امام عزیز امروز کجائی که ببینی ایران تاحد سومالی وسودان وسوریه ویمن تنزل پیدا کرده وظاهرا هشدارشما درخصوص نگذارید انقلاب بدست نااهلان بیفتد اثر گذار نبوده . ایرانی درالمپیک بین کشورهای برترودرمسابقات علمی همیشه جزوبرترینهاست . دانشمندان ایرانی درهمه جای عالم جزو برترینها وسیاستمدارانمان جزو منفورترینهاهستند . لذا مشخصا شان مردم ایران حکومتی لایق تراز این است .حکومتی که ایران را درجهان سرفرازکند وغرور ملی را به مردم برگرداند . این چیزی بود که امام میخواست وپیروان واقعی راه امام باید بتوانند وگرنه بروند .
    • بی نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      62 2
      خب شما که همیشه امنیت ایران را با سودان و سومالی مقایسه میکنی این رو هم با اونا مقایسه کن ناراحت نباش دلواپس جان
  • کیوان IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    از برکات امتیاز دادن به کدخدا است میدونم منتشر نمیشه ولی میگم نگی نگفتی
    • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      34 5
      ناراحتی دلواپس دیگه امریکا رات نمیدن
    • بی نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      36 4
      سرعت سفارت گیری شما اینقدر زیاده که ترمیم رابطه با کشورها به میلیونها سال زمان نیاز داره ببم جان
    • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      39 3
      داداچ داری اشتباه میزنی این از برکات فحش دادن به آمریکاست
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    41 2
    خوب براداران دلسوز داخلی کاری کنند تا بچه های نخبه مملکت همبن جا بمونند
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    25 81
    به حال ما مردم عادی چه فرقی میکنه؟۹۹/ درصد از ما ایرانیا حتی نمیتونیم امریکا رو نقشه پیدا کنیم،اون ۱/.درصد هم که همه میدونن کی هستنخوب مسؤولین گرامی بچه هاشونو بیارن اروپا با ویزای شنگن رفت وآمدشون راحتتره تازه اروپا نزدیک تر هم هستاین چه بحثیه راه انداختین؟راستی گوشت کیلو چنده؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    12 79
    ترامپ هم نشون داد یک دروغگوی شیاد بیش نیست در سخنرانی ها دم از حمایت از مردم بی بضاعت می زنه ولی پرهزینه ترین مراسم تحلیف رو در بین روسای جمهور داشته است. اکثر تروریستهای دستگیر شده حواذث اروپا و امریکا از عربستان و افغانستان و پاکستان هستند ولی نامی از این کشورها نیست انوقت ایران با داشتن ان همه دانشمند در امریکا تروریست شده
    • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      45 2
      همه قولهاش رو روز اول داره اجرا میکنه دیگه چه درغگویی میتونه باشه؟ اتفاقا ادم با صداقتی هست حالا درسته کاراش برای ما نفرت انگیزه ولی صداقت داره و به قولهاش داره عمل میکنه ضمن اینکه امریکا رو ما دشمن میدانیم و علیهش موضع گرفته ایم کاری که عوض داره گله نداره و شکایت و اعتراض و...در این مورد به نظر من بی معنا است. هم سفارتش رو گرفتیم و هم علیهش شعار میدیم . سربازاش رو هم که چند ماه پیش گرفتیم و ازشون فیلم گرفتیم و...دشمنی متقابل حق مسلم هر کشوری است
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    99 5
    دود دشمنی با آمریکا همیشه به چشم مستضعفین رفته است
  • فرهاد IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    61 3
    بهترین کار و کرد.آفرین .کشور رو کردین مزرعه.
  • بی نام RO ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    99 3
    چرا ما همش یک طرف قضیه رو می بینیم .فقط عدم صدور ویزا از طرف امریکا رو می بینیم .یه نظر هم به این طرف داشته باشیم بد نیست.اینکه هر روز و هر ساعت و هر دقیقه در حال بد و بیرا گفتن به امریکا هستیم و انواع و اقسام فحش ها رو نثارش می کنیم و هرروز درحال رد شدن از روی پرچمش هستیم و اونو اتش میزنیم و برای از هم پاشیدنش لحظه شماری میکنیم طرف مقابل هم لطف میکنه و به همین بسنده میکنه.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    111 5
    كاش انگلستان و كانادا هم به عنوان دو كشوري كه مورد علاقه آقازاده ها هستند محدوديتهاي اينچنيني براي ايرانيان وضع كنند. ديگه بعضي از مديران هم ببينند فرزندان چاره اي جز زندگي در ايران ندارند به جاي اختلاس به آباداني مملكت مشغول ميشوند و اين براي ما مردم عادي خيلي خوبه.
    • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      17 36
      عامل خرابي كشور امثال تو هستن كه از موفقيت ايرانيان خارج ناراحت ميشن و براي همه آرزوي بد بختي دارن. قبول بكني يا نكني خارج نشينها تحصيلكرده تر و پولدار تر از تو ان، به جاي داد و بيداد تلاش كن اگر راحت جهان طلبي
    • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      28 6
      بينامان ١٥:٢٩ و ١٦:٣٨ من از اينكه آقازاده ها تو ممالك غربي راست راست ميگردند و خرجشون از ايران در مياد ناراحتم. صرفنظر از اقازاده ها كه در خارج بهشون خيلي خوش ميگذره، دانشجويان ايراني بايد برند اونجا ٥ سال با حقوق ماهي دو هزار دلار زندگي كنند و با اين حقوق مجبورند ٤ نفري تو يك خونه زندگي كنند و بهترين غذاشون مك دونالد باشه. با اين وضعيت ترامپ هم بايد همتون بعد از تحصيل برگرديد ايران چون عمرا ترامپ ديگه ويزاي كار و گرين كارت به ايرانيها بده. راستي تو امريكا خود امريكاييها دنبال تحصيلات عالي نميرند و اكثرا جذب بازار كار ميشند چون حقوق پايين دانشگاه كفاف زندگيشونو نميده. كلا كار ياد بگيريد مدرك گرايي در تمام دنيا منسوخ شده، و مهارتهاي كاري حرف اول رو ميزنه. دكترا گرفتن ديگه كار شاقي نيست.
    • بی نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      18 12
      ديگه هيچ كجاي دنيا به تحصيلات پول نميدند. خانم مريم ميرزاخاني عمرشو پاي رياضي گذاشت و نوبل رياضي رو برد ١٠ هزار دلار بهش دادند. دنياي امروز دنياي كارافريني و مهارت هاي واقعيه. ترامپ و زاكربرگ و گيتس تحصيلات عالي دارند؟ فكر ميكني رفتي توي يك دانشگاه درس خوندي و عنوان پايان نامتم توليد نيروي برق از جشن عروسي والهاي اقيانوس منجمد شمالي باشه و اتنتگرال سه گانه رو ذهني حل كني كسي بهت پول ميده. پول تو مهارتهاي عمليه نه تئوري پسرجان. تو همون خارج هم براي رشته هايي كه ازشون پول در مياد هيچ اسكولارشيپي نميدند و بايد هزينه سنگين تحصيل رو بدي ولي بخواي دكتراي شيمي و برق و فيزيك و رياضي بخوني خيلي خوبم بهت فاند ميدند.
  • مجید از تهران IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    92 4
    من فکر میکنم ترامپ به فکر مصالح کشورشه وحق داره هر قانونی که به نفع کشورشه وضع کنه نکته اصلی اینجاست که حکومت برای مصالح کشورمون چیکار کرده کاری کردن که ما بدترین اقتصاد تمام دوران را داریم تجربه میکنیم فساد تو تمام ارکان اجتماع ریشه دوونده بخاطر ضعف مدیریت جوونامون دارن پرپر میشن تو تمام وسازمان ها وارگانها ضعف مدیریتی به وضوح مشهوده اختلاس وارتشا بیداد میکنه آلودگی داره میکشتمون محیط زیست داره نابود میشه وهزاران مشکل ریز ودرشت دیگه پولمون از سوریه وعراق ویمن هم بی ارزش تره اینم از پاسپورتمون هیچ جا دیگه راهمون نمیدن نه بلاد کفر وهالیوود ونه سرزمین وحی ومکه ریشه یابی کنید دوستان ببینیدعلت چیه داریم منقرض میشیم بقرآن خبر آنلاین لطفا چاپ کن حداقل شما به داد مردم کمی برس بزار دردشون رو بگن.
  • حسین IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    مرگ بر آمریکا
    • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      76 2
      چرا میگید مرگ بر آمریکا بگید به فلان دلیل من از رفتار و عمل دولت آمریکا در قبال کشورم ناراحتم هستم و امیدوارم تنش های بین دو کشور کمتر بشود که این هم تنها به واسطه مردم هست که با فیلترینگ و حجمی کردن اینترنت و گران کردن اون رژیم جلوش رو گرفته
  • بی نام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    15 41
    دلمون برای رفتن به امریکا لک نزده که الان نگران باشیم ولی بنظر من ترامپ امریکا رو به مرز نیستی می کشونه. این یارو هم ترمز قطارش رو درآورده و باید دید کی با کله می ره ته دره.
  • محمود RO ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    21 11
    آمریکا کجاست؟در کدام قاره است؟
    • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      38 2
      ی جزیره در اونور قطب جنوبه
    • بی نام A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      29 2
      یه جزیره کوچولو در غرب ژاپن
  • ناشناس RO ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    89 10
    جالبه که اتباع افغانستان از لیست سیاه خارج شده اند
    • شمس تبریزی A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      6 77
      حسن جان، همشهری هایت که توی گوانتانامو ریختن. لاف در غریبی نزن داداش جون. آخه کی میاد به این کامنت در ایران 61 رای مثبت میده؟ یه جوری دستکاری کن که تابلو نباشه. هم ولایتی ها را جمع کردی و دست جمعی مثبت و منفی میدین عزیز دل مامان. توی کابل هستی یا کوره پزخونه های دولاب؟
  • بی نام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    106 1
    نمی دونم این مجری های صدا و سیما که میان تو تلویزیون و فریاد مرگ بر امریکا سر میدن چرا بچه هاشون همه امریکان؟ هرچی آقازادست رفته امریکا داره اونجا کار میکنه و به دولت امریکا که کاملا صهیونیستیه مالیات میده. یعنی بچه های مسئولان در امریکا که مظهر فساده زندگی میکنن و مالیات هم میدن اما پدرانشون اینجا میگن مرگ بر امریکا
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    111 6
    ترامپ در ظاهر دیوانه و خل وضع ولی در اصل عاقل و کارش درسته در کشور ما افراد ظاهر فلاسفه و دانشمندان را دارند ولی احمقی بیش نیستند
    • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      38 2
      آفرین واقعا همین طوره.ترامپ بدون دلیل در آمریکا رای نیاورده
  • یاسر A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    53 2
    مسئولین کم فکر ما وقتی فرصت حل مسائل فی مابین رو در دوره اوباما از دست دادن باید فکر این روز هم می کردن . اینا فقط به فکر خودشون هستن . بیچاره مردم عادی که خیلی هاشون اونجا تحصی می کنن چه گناهی کردن .
  • محمدرضا A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    13 41
    واینکه شش کشور قدرتمند پای میز مذاکره نشسته اند وجرات تجاوز به ایران را ندارند جه معنی میدهد
    • مهدی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      31 13
      چون انسانن نه حیوانهیچوقت ی فرد عاقل یه بچه رو نمیزنه
    • بی نام A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      51 12
      پس چرا عراق وسوریه ولیبی رو زدند
    • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      99 8
      مگه تا حالا این آقابزرگ به جایی حمله نکرده وحشیگریهاش رواز حمله اتمی به ژاپن بگیر وبرو.................
  • ابوالفضل IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    122 6
    به نظرم کارش منطقیه.ولی خبر نداره مردم ایران فقط اسم مسلمون رو یدک میکشن. یعنی ایرانی ها از خود ترامپ بیشتر آمریکا رو دوست دارن
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    17 52
    من پیشنهاد میکنم برای مقابله با این تحریم، مسئولان نظام با یک اجماع و با یک صدا همه ایرانیان مقیم آمریکا را دعوت کنند به ایران و یک بار برای همیشه این دو پارگی بین مردم از بین برده بشه و شرایطی تو کشور ایجاد بشه تا فضای مهاجرات از بین بره این بزرگترین خدمتی هستش که میتونن به این کشور بکنن ...
    • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      5 15
      ببخشید اشتباهی منفی دادم
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      54 4
      و یکجا همشون رو بفرستن زندان اوین
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      36 1
      اوه نه همه براندازند تازهدطرفدار فرهنگ غربند و دنبال کنسرت
    • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      47 0
      دعوت کنن به ایران بعد کارشون و حقوقشون چی میشه؟ به نظرت کسی که در امریکا داره راحت زندگی میکنه پا میشه بیاد ایران که در ساختمان پلاسکو از بین بره یا دود تهران رو بخوره یا توی قطار کشته بشه؟ یک نفرشون هم نمیان. شما مثل اینکه خبر نداری که مردم چقدر هزینه میکنن برن امریکا. حالا اصلا فرض کن همه برگردن کجا میخوای براشون کار پیدا کنی؟ از دکتراهای مهندسی خودمون تا رشته های لیسانس بیکار هستند اونها رو میخای بیاری کجا بذاری؟ حقوق یک کارگز عادی در امریکا 2000 دلاره که میشه 8 میلیون ایران و مهندس خوب هم نزدیک 6 هزار دلار میگیره که میشه 24 میلیون ایران. کجا میخای شغل برا اینا پیدا کنی؟
  • علیرضا DE ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    72 7
    میخواستم اسکولارشیپ بگیرم دکترا برم اونجا تفففففففففففففففف. خاک تو سر من که مثلا نخبه م و پنجاه تا مقاله دارم ولی بیکار و کسی نمیگه خرت به چند
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      28 44
      ﻣﻘﺎﻻﺗﺘﻮﻥ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺳﺮﺗﻮﻥ ﺁﺑﺮﻣﻮﻱ ﻣﺎﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﺮﺩﻳﻦ ﺑﺎ ﺩﺯﺩﻱ و ﻛﭙﻲ ﻛﺎﺭﻱ
    • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      51 5
      حوصله داریا برو زیر پل پارک وی گدایی کن روزی یک ملیون درمیاری
    • رر A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      38 5
      چند سالته شما؟کسی که ۵۰تا مقاله داره احتمال قوی مقاله هاش توی ژورنال های درپیت هستند که بدون داوری قبول میکنه اونا رو که از قضا بعضی هاشونم ای اس ای هستن،یاد یکی از استادهای علوم پزشکی تهران افتادم که با وجود شغل دولتی سالانه ۴۰تا مقاله میداد همین طوری هم استاد تمام شده بود
    • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      31 7
      واقعا متاسفم برای مسئولامون که این وضعیت بالاخره از ضعف سیاست خارجی نشأت میگیره. الان خیلی از دانشجوهاای که برای ۲۰۱۷ پذیرش گرفتند و تعدادشون هم خیلی زیاد هست اگر نتونن ویزا بگیرن یه فاجعه ی دیگه رخ میده. چند ده هزار، شاید هم چندبرابر این برای ارشد یا دکتری میرن آمریکا؛ که تازه فقط درس بخونن و از امکاناتشون استفاده کنند که این ذاتا حرکت درستی هست چون بعدا میتونن اگر خواستن برگردن کشور و مفید واقع بشن. تازه در این وضعیتی که هزینه های تحقیق و توسعه در کشور ما خیلی بالاست و کمر دانشجو رو می شکنه و بعلاوه، بی امکاناتی تجهیزات تحقیقاتی و آزمایشگاهی بیداد می کنه. خیلی ها زندگیشون شاید به خاطر یه ویزا داغون بشه. امیدوارم که این مساله یه طوری حل بشه.
    • مجمدرضا A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      6 14
      چی اسکولارشیپ اسکولارشیپتونم دیدم که وقتی بر میگردین بیشتر به پول درآوردنتون در این مملکت وخرج کردن تواون کشورها صرف میشه
    • مصطفی A1 ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      4 1
      رر جان چرا فکر می کنی هر کی دکتری می خونه پزشکه بعدشم مگه همه مثل پزشکا هستند که نهایت افتخارشون زدن چهار تا سوال ادبیات یا زیست حفظی کنکور هستش یا اینکه چار تا کتاب حفظ کنن بعد هم فقط حفظ کردن که مثلا داروی سرما خوردگی اسپرینه بعد هم شما فکر نکن تو همه رشته مثل پزشکی استاد تمام شدن این طوری خاله زنک بازیه مثل پزشک شدن اغور به کام رر جان
    • رر IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      2 0
      مصطفی جون اون ی نمونه مثالی بود که من خودم به عینه میدونستم شما ی سر بزن تقلب های علمی اساتید ایران اتفاقا اکثرشون استاد های غیرپزشکی هستند از رشته های فلسفه برق مکانیک ریاضی و ... در ضمن سوالای ازمون دستیاری رو ببین و از گمراهی دربیا که هیچ وقت نمیپرسن مثلا مریض سرما خورده چ دارویی باید بدیم بهش شما برو توی گوگل اسکولار یا ای ام اس اسم خانم میرزاخانی رو بزن میبینی نهایتا دو تا مقاله توی سال داره واضحه که مقاله جوندار تا ایدش بیاد نوشته بشه و داوری بشه خیلی طول میکشه
    • بی نام A1 ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
      2 0
      دوستانی که پزیرش میگیرید, امریکا نشد کانادا, اروپا, کره, اصلا ناامید نباشید.
  • ناشناس A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    58 15
    امریکا چرا گولن تروریست را تحویل نمی دهد که از داعش حمایت می کند؟
    • بی نام DE ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      37 2
      نگه اش داشته برای کودتاهای بعدی
  • نگار IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    16 85
    برای ما مردم عادی فرقی نداره . اصلا ما رو مجانی هم ببرن آمریکا نمیریم خطرناکن همهشون اسلحه دارن
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    4 32
    از ماست که بر ماست.کار خوبی کرد.لااقل باعث میشه دیگه به آمریکا رفتن فکر نکنیم . حالا یه ذره از فکروخیالاتمان کم میشه . دوستان دیگه لطف کنن فکر آمریکا و برجام نباشند با تشکر.ضمنا آمدن دهه فجر را تبریک میگم
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    29 2
    كى يكى از اين دلواپسان رو ديده كه مثل حضرت على شبا يه كيسه آذوقه بندازه رو دوشش واسه كليه فروشا و بيوها و كودكان خيابانى ... ببره؟ همش نشستن ضد وطن پرستان دلواپس وطن ميبافن و ميگن
  • محمد AU ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    62 1
    367 ساله پرچم امریکا رو آتش میزنند . حالا ناراحت هم شدند هموطنان ؟
    • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      5 23
      خداوکیلی 38 ساله 378 سال پیش فکر کنم دوره نادر شاه یا صفویه بود امریکا وضعش خیلی داغون بود اون زمان
    • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      2 37
      آره ما که زورمون نمیرسه و دلمونم نمیاد هواپیمای مسافر بریشونو بزنیمو جبران کنیم اقلا پرچمش رو که می تونیم اتیش بزنیم
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    69 4
    خدا پدرش را بیامرزه بساط پلاکارد و شعار 22 بهمن مون جور شد
    • بی نام A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
      1 0
      آره ديگه از فردا يه شعار جديد پيدا ميشه، مرگ بر ويزاى آمريكا خخخ
  • ابتین A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    55 2
    خیلی عالی شد حداقل الان اقازاده هایی که پول مردم میخرن راحت نمیتون برن امریکا بعد بیان بگن مرگ بر امریکا . احسنت به ترامپ که عملگراست . مردم معمولی ایران که امریکا نمین
  • بينام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    58 4
    بازم پرچم امريكا رو اتيش بزنيد ، بازم بگيد مرگ بر امريكا اين كار ها رو ميكنيد بعد ميگيد چرا ترامپ اينكار رو كرد، شما صبح تا شب يكي بگه مرگ بر ايران، براش فرش قرمز پهن ميكنيد؟
  • بی نام ES ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    46 10
    شان ایران و ایرانی بیش از اینهاست. وضع امروز از خود ما ناشی شده
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    6 195
    حالا ناسا بدون ایرانیها چکار میکنه؟ما که ضرر نمیکنیم،مراکز علمی بزرگ آمریکا هستن که بی دانشمند میمونن.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      66 4
      شما خوبی؟؟؟؟ الان فکر کردید ناسا رو همون ایرانی های انگشت شمار میچرخونن؟ عزیزم یه عالمه چینی و هندی و پاکستانی هستن که کارها رو بر عهده بگیرن
    • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      64 1
      تا وقتی چنین توهمی داریم به هیچ جا نمیرسیم ، دقت کن ما فقط 75 میلیون از 6.5 میلیارد هستیم
    • بی نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      477 1
      دوست عزیز ناسا 18 هزار کارمند داره که 70 نفرشون ایرانی هستن که از نیروی خدماتی بگیر تا مهندس و..بینشون هست و بودن یا نبودن اینها هم اثری روی ناسا نداره ضمن اینکه این 70 نفر تابعیت امریکا رو دارن و عملا امریکایی محسوب میشن این قانون هم روی اینها اثری نداره از این توهم که ناسا دست ایرانی ها است خودتون رو خلاص کنید توهم بدیه. بیشترین خارجی های نایا رو هندی ها تشکیل میدن که چند هزار نفر هستند.
  • متفکر A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    32 13
    نظرات زیاد بود و همه را نخوندم و شاید تکراری باشد , اما افراد عادی مثل من هرگز به فکر رفتن به آمریکا نبودیم و نیستیم . قانون بسیار خوبی است زیرا دیگر آقازاده ها و نوکیسه ها و بچه پولدار ها نمیرن آمریکا و یا اونجا بدنیا نمیان و همچنین پولهای مفت را در آمریکا خرج نخواهند کرد ...و پز گرین کارت را هم کمتر شاهد خواهیم بود
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    7 33
    دلشم بخاد با ایرانیا زندگی‌کنه.خودش متوجه کار غلطش میشه.
  • بی نام DE ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    46 0
    راه حل ندادن روادید به آمریکایی هاست این راه حل خنده دار به نظر میرسد اما کشوری که ادعای مدیریت جهاتی دارد چرا کسی را در صف گرفتن ویزا به کشورش نمی بیند همه کشورها را حقیر می خوانیم اما به وقت اش می بینیم حتی یک دوست یا شریک نداریم
  • بی نام SE ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    15 8
    سوال این هست که اصولا رفتن به امریکا لازم هست. شده جایی بریم که دعوت که هیچ منع هم شدیم سرزمین خود را اباد کنید. از طبیعت و محیط زیست حفاظت کنید.
  • بی نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    31 4
    واقعا متاسفم برای مسئولامون که این وضعیت بالاخره از ضعف سیاست خارجی نشأت میگیره. الان خیلی از دانشجوهاای که برای ۲۰۱۷ پذیرش گرفتند و تعدادشون هم خیلی زیاد هست اگر نتونن ویزا بگیرن یه فاجعه ی دیگه رخ میده. چند ده هزار، شاید هم چندبرابر این برای ارشد یا دکتری میرن آمریکا؛ که تازه فقط درس بخونن و از امکاناتشون استفاده کنند که این ذاتا حرکت درستی هست چون بعدا میتونن اگر خواستن برگردن کشور و مفید واقع بشن. تازه در این وضعیتی که هزینه های تحقیق و توسعه در کشور ما خیلی بالاست و کمر دانشجو رو می شکنه و بعلاوه، بی امکاناتی تجهیزات تحقیقاتی و آزمایشگاهی بیداد می کنه. خیلی ها زندگیشون شاید به خاطر یه ویزا داغون بشه. امیدوارم که این مساله یه طوری حل بشه.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    48 3
    ما مردم بیچاره که امریکا برو نبودیم قربونت . شما برو یه تحقیق کن عمده فرزندای خود مسئولین که بعضا مرگ برامریکا گویی شون از همه بیشتره یا امریکان یا کانادا یا اروپا. این موضوع بیشتر برای اونا ناراحت کننده خواهد بود . برای ما همون یارانه چهل و پنج تومنی رو بریزن بقیه اش رو هم با هماهنگی و بدون جنگ و دعوا و زد و خورد با همدیگر کنار بیاین یه جوری ایولللللللللللللل حال کردم با نظرت
    • بی نام A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      3 0
      اشتباه منفی دادم
  • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    15 2
    یک جور تنش توی نظرات منتشر شده هست
  • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    2 0
    چه شود
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    31 0
    فقط میتونم بگم. اوباما. بهترین فرصت ما برای ارتباطات دیپلماتیک با امریکا بود که به خوبی ازش استفاده نکردیم برجامم ده ماه اخر ریاست حمهوریش بود که بیش از این دستش بر نمی اومد
  • سعید A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    37 1
    به نظرم بیشتر از هر کسی دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع مثلاً دکتری در آمریکا ضرر میکنن، و اون همه شوق و استعداد رو باید تو همین علم و صنعت خودمون چهار سال با امثال پروفسور کامران دانشجو تلف کنن و بعد بشن دکتر مملکت
  • فری A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    5 0
    واقعا مرسی اه..
  • morteza A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    3 83
    من اگر جای تمام دانشمندانمون بودم و نخبگانی که آمریکا هستند، فقط یکسال از اونجا میومدم بیرون، پزشکها، ریاضیدانان، فیزیکدانان، همه دانشمندایی که دارند برای اونها کار میکنند. فقط یکسال، بعد میفهمید به ضررشه.
    • بی نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      28 2
      کسی کاری با اونها نداره اونها هم خیلی راغب نیستند که بخوان برای منافع یک کشور بر مبنای شریعت اسلامی کاری کنند
    • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      20 1
      اتفاقا اگر من جای اونا باشم نمیام بیرون. بیان ایران چیکار؟ مگه عقلشون رو از دست دادن؟
    • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      19 1
      چندتا دلیل نه، شما یه دلیل بگو چرا فردی که اونجا عزت داره و زندگی روبراهی داره باید برگرده؟
  • امیر A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    20 0
    اخ من نمیدونم چرا دوستان فقط همین جلو پاشونو می بینن اولا که این یک تعقیر دوما با این شرایط فکر می کنید کدام سرمایه گذاری میاد اینجا سرمایه گذاری کنه
  • الیاس A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    2 60
    دوستان عزیز کشورها یئ که ایران هم درمیان آنها قرار دارند واقعا ضعیف و بدبخت نیستند اتفاقا ایران یمن لیبی سوریه عراق ایران و حتی سودان کشورهایی هستند با موقعیتهای جمعیتی ، جغرافیایی معدنی ،نفتی و کشاورزی و ...... و دارای جوانان و مردمی با استعدادهای زیاد و روبه پیشرفت .اگر ضعیف و بد بخت بودیم هیچوقت اسمی از ما در این لیست نبود مثل همان کشورهایی که دوستان نام بردند که چرا آنها تحریم نشدند .
  • الیاس A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    3 46
    دوستان عزیز کشورها یئ که ایران هم درمیان آنها قرار دارند واقعا ضعیف و بدبخت نیستند اتفاقا ایران یمن لیبی سوریه عراق ایران و حتی سودان کشورهایی هستند با موقعیتهای جمعیتی ، جغرافیایی معدنی ،نفتی و کشاورزی و ...... و دارای جوانان و مردمی با استعدادهای زیاد و روبه پیشرفت .اگر ضعیف و بد بخت بودیم هیچوقت اسمی از ما در این لیست نبود مثل همان کشورهایی که دوستان نام بردند که چرا آنها تحریم نشدند .
  • رضا A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    28 2
    وای برما مردم ایران داریم به کجا میریم؟
  • بی نام A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    8 25
    مرسی ترامپهمه رو از آمریکا بریز بیرون ...
  • بی نام A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    2 35
    چه خبره؟ اولا مغزها جدیداکانادا رو انتخاب می کنند یه کشور بی امنیت که همه اسلحه به دستن نه جای زندگیه نه درس خوندن. اما چرا اسم ما هست چون کی به اندازه ما به این کشور فحش میده بد و بی جامیگه اوبام یه طرح مزخرف کنگره رو که کمر اقتصادو میکوبید امضاکرد. این کشورها تروریستی نیستن یمن بدبخت که بهش حمله شده میمونه سوریه و عراق ترامپ نمیدونه اکثر جنگنده هاشون اروپائی هستن؟ با ویزای سوری نمیرن؟ اما ایران از نظر وزیر دفاعشون از داعش بدتره. مشاورش مارو در لیبی مقصر دونسته.اونها می گن ما علیه آمریکا همه رو تهییج میکنیم. ما دشمن اسرائیل هستیم و این باعث این فرمان شده ما هی ملوانهاشونو میگیریم و بعد...خب کشورهای دیگه میگن آمریکا باش اونا با ما دشمنن. آمریکا تو این سالها فقط با ملت ایران دشمنی کرد.
    • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      1 1
      منظورت از مغز ها اختلاس گر ها هست مثل خاوری؟
  • پیمان IT ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    45 6
    اگر اشتباه نکنم ایرانی ها بعد از هندی ها دومین ملتی هستن که تو امریکا موفق هستن. ایرانی ها هیچ کجا انتحاری نزدن هیچ کجا با کامیون از روی مردم رد نشدن و .... این قانون بیشتر از اینکه با نظام ایران مخالف کنه ، خصومت ترامپ با ایرانی هارو نشون میده. به نظر خودم ترامپ با حرف ها و کارهایی که میکنه یه نژادپرست واقعی هست. تعجبم از اینه که چرا مردم امریکا که ادعای آزادی و تنوع نژادی دارن اجازه دادن همچین موجودی سرکار بیاد.
    • بی نام A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      21 2
      اولا کی گفته مردم آمریکا نژادپرست نیستن دوما به هر حال باید به حزب رای بدی نه به شخص
  • بی نام A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    6 19
    بسیار کار خوبی کرده بمونن تو کشورهای خودشون و اونرو آباد کنند...
  • بی نام A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    20 3
    اقدام اخیر ترامپ نشانگر این امر است که ایران در مذاکره و چانه زنی و دیپلماسی غیر محسوس بسیار ضعیف عمل کرده است. روزی که ترامپ انتخاب شد بسیاری خوشحالی میکردند که کاندیدی انتخاب شد که عداوتش با عربستان محسوس است به برادر پوتین نزدیک است و این امر ایجاد فرصت میکند برای ایران و .... نتیجه چه شد عربستان بدون سر و صدا همانطور که با پول جزایر تیران و سنافیر را از مصر گرفت سر و صدای ترامپ را هم خواباند شرکای منطقه ای ما را در اتحادی به طرف خودش کشید و ما هنوز شعار میدهیم و بس . متاسفانه این اول داستان است دعا کنیم منظورش از اینکه باید نفتشان را مال خودمان بکنیم نفت ایران نباشد
    • شمس تبریزی A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      137 2
      البته یادتون باشه که همین اواخر دولت مصر به دلیل اعتراضات مصریان از فروش صنافیر و تیران به عربستان عقب نشینی کرد. من هم یکی از همان کسانی بودم که از پیروزی ترامپ اظهار رضایت کردم. نقشه ای که او برای فلسطین داره، خون به دل هر عربی خواهد کرد و خفت و خواری اساسی بهشان خواهد داد. شاهنامه آخرش خوشه. من شخصا از آن بیدهایی نیستم که با این بادها بلرزم. شب دراز است و قلندار بیدار. با امضای یک فرمان اجرایی دنیا به آخر نمی رسه. وایسا تا به روزش به شما سلام کنم. ببینم آیا در آینده العربیه و شیوخ مفت خور خلیج بازهم میان از قضیه عدم صدور ویزا برای ما لن ترانی کنند یا مثل جنگ 1967 و 1973 همچین میزنن تو پوزشون که هفت جدشون رو یاد کنن
  • بی نام A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    1 35
    متقابلا باید همین کارو بکنیم. از کارگرش گرفته تا دکتر و گنده شون. بهترین زمان برای جلوگیری از نفوذه.
  • سید FI ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    19 55
    اونی که دولت رو مقصر میدونه یا خیلی ابله یا واقعا عوام فریبی میکنه و دنبال چیزای دیگه هست دولت به تنهایی در سیاست خارجی تصمیم گیرنده نیست و باید متاسفانه بگم چیزی حدود 60 درصد سیاست خارجی دست دولت نیست و فرمان از جای دیگه صادر میشه پس نباید این اقدانم ترامپ رو به پای ضعیف بودن دولت نوشت
  • كمال IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    7 33
    براى اشخاص عادى مثل بنده هيچ مشكلى پيش نمياد .غصه مال كسايي هست كه براى درمان و تفريح اونجا ميرن .دستش درد نكنه كارى كرد كه از ما بهتران حالشون گرفته بشه
  • بدون نام ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    5 22
    به درك كه نميزاره مرتيكه نژادپرست
  • بی نام A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    21 49
    ای وای برما ایران را در کنار چه کشور هایی آوردند
  • بی نام CA ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    31 3
    واقعا متاسفم براي خودم و همه شما . شمايي كه داريد خوشحالي ميكنيد كه ويزا ديگه نميدن به هموطنت شما كه فكر ميكني آقازاده ها گيرشون ويزا و سفارت خونه است شمايي كه فكر ميكني به جهنم كه يه جوان تمام عمر و زندگيش رو گذاشته درس خونده حالا و ديگه نميتونه بره دانشگاه شمايي كه فكر ميكني به جهنم كه يكي از اقوامتون كه اونجا داره با ويزا كار ميكنه ديگه نميتونه كار كنه وسيزده بدر بايد باهم بريم و .نه جناب اولا كه اون آقازاده اصلا نميره تو صف سفارت كه بخواد ويزا بگيره يا نه ايشون كافيه يه مقدار از پول خورداشون رو نشون بده در ظرف يك هفته براش نه تنها فرش ميندازن بلكه يه دختر بسيار زيبا هم مياد و در هنگام پياده شدن از جت شخصيشون بهشون ميگه خوش اومدين به خونه فقط يه مشت آدمايه معمولي هستن كه ضربه خواهند خورد
  • پیشرو IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    43 4
    چی میشد ما هم مثل ژاپن فقط به فکر پیشرفت کشور بودیم و پول خرج خارج از کشور نمی کردیم
    • محمد IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      4 42
      ژاپن که داشت پدر امریکا و دنیا را در میاورد کجایی داداش الان ژاپن کلا مستعمره امریکاست یه ذره تاریخ بخون لطفا
    • سجاد A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      15 2
      خدایا مارم مستعمره کن تا بزرگترین تولید کننده خودرو دنیا باشیم خدایا مارم ذلیل کن تا تویوتا 87 مدل 2017 رو با 25 هزار دلار بخریم خدایا مارو دلقک کن تا سرانه درامدمون به جای سالی 5 هزار دلار سالی 48 هزار دلار باشه خدایا مارو خار دنیا کن تا میانگین عمرمون 86 سال باشه خدایا ذلت داشتن بودجه 2هزار میلیارد تومانی عمدتا با صادرات تکنولوژی را به بودجه 100 میلیارد دلاری نفت ترجیح میدهم خدایا عزتی که شرمندگی بیکاری با وجود تحصیل تو بهترین دانشگاه کشور را به دنبال دارد نمی خواهم خدایا عزت گرسنگی و فقر را نمیخواهم خدایا عزت پراید سواری نمی خواهم خدایا عزت گرفتاری سرطان به دلیل آلودگی را نمی خواهم خدایا عزت نام تروریست داشتن را نمی خواهم خدایا من فقط ذلت و مستعمره بودن را میخواهم.
  • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    15 3
    جرا نه ما که امریکا یی هارو تو کشور نمی زاریم اونا هم ما رو نمی زارن
  • اکبر DE ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    5 33
    با سلام خدمت مدیران و کاربران این سایت محترم جدای هر گونه تفاوت دید گاه ارای کاربران محترم باید گفت اگه آمریکا ما جزء کشور های دارای مشکل بحساب اورده از کمبود کوچک بودن کشور ما نیست بلکه ناشی از دشمنی این کشور با ملت و دولت ایران است چونکه ایران امن ترین کشور خاور میانه و جهان است و با توکل بخدا و رهبری امام خامنه ای روزی خواهد آمد تمام ایادی استکبار جهانی در صف میزبانی ما ایرانها باشند چون بقول حضرت سعدی سنگ بد گوهر گر.....
    • بی نام A1 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      2 1
      چرت نگو بابا، خسته شدیم از این مزخرفات...
  • محمدرضا A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    28 3
    اقدامی فوق العاده منطقی برای گشورش انجام داده. ما که دیگه وضع روحی مردم خودمون با اون 6 کشور دیگرو میدونیم.
  • صادق A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    6 35
    کار بسیار خوبی میکنه چون هر کی از خونه ننش قهر میکرد به هر عنوانی اعم از ناهنده یا دانشجو کشور رو ترک میکرد
    • بی نام A1 ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      31 1
      شما از خونه ننت قهر کن ببینم می تونی به عنوان دانشجو بری امریکا. کسی که به عنوان دانشجو میره آدم باسوادی در رشته خودشه که باید به زبان انگلیسی کامل مسلط باشه. بعضی ها نظرهایی میدن ادم انگشت به دهان می مونه.
  • بی نام A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    28 7
    یعنی آقازادها برای تفریح دیگه نمیرن آمریکا؟
  • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    7 23
    ما هم باید آمریکایی جماعت رو تحریم کنیم
  • بی نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    5 4
    ترامپ فانه بابا فان،بزار راحت باشه
  • بی نام A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    4 19
    با سلام حتي يك روز هم براي اين محدوديت زياده ، ترامپ بايد بدونه كه اين فرمان يعني اعلان جنگ حكومت امريكا عليه ملت ايران . بنابراين فرمان ايشان ابلهانه بوده و تا كنون هيچ رييس جمهوري از امريكا با ملت ايران چنين رفتاري نداشته است
  • بی نام A1 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    21 4
    کشورخودشه راه نمیده. هر کسی هم می خواد خوشش بیاد می خواد خوشش نیاد.
  • م ر A1 ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    15 0
    اون که باید دردش بیاد که دردش نمیاد دیگه گفتن من چه فایده داره
  • محمد IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    13 4
    من فقط یه خواهش دارم از همه که سر هر مساله ای از خودشون سوال بکنن که ما فقط 80 میلیون از جمعیت 8 میلیاردی دنیا هستیم چرا ما ؟ا من نمیفهمم بعد از این همه سال معلوم شد که چه بازی خوردیم زمان مصدق الانم امسال توی تلوزیون این سوال مطرح شد که زمان تسخیر لانه جاسوسی ایا عده ای پول گرفتن واسه این کار ؟ داریم بازی میخوریم جزو معدود کشورهای دنیا هستیم که واسه پنجاه سال ایندمون هم برنامه ریزی کردن یه چیزی را مطمین هستم و اون اینه که از پیشرفت کشور ما میترسن از مردم کشور ما میترسن تمام تلاششون اینه که ما پیشرفت نکنیم من که از عراق یه دیدن داشتم فقط به این فکر میکردم صدام چی داشته که میگفته ظرف چند روز ایران را تسخیر میکنم اصلا محال که فکر این نیفته تو سرت که چند تا از کشورها بهش گفتن تو برو ما ...
    • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      21 1
      بزرگترین دشمن ما خودمون هستیم
  • بی نام A1 ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    38 6
    خوش به حال آنان که از این جهنم دره فرار کردند و رفتند.
  • امیر A1 ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    9 16
    احمقانه ترین کاری که تا به حال یک رئیس‌جمهور آمریکائی در مورد مردم ایران انجام داده رو آقای ترامپ مرتکب شده، به نظر من دولت ما هم تا زمانی که این قانون از طرف آمریکا هست باید ورود شهروندان آمریکا و صدور ویزا براشون رو محدود کنه. ترامپ یک بیزینسمن و تاجر هست و حوزه دیپلماسی و سیایت هیچ ارتباطی به تخصص این بابا نداره.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    28 2
    کارترامپ درسته ایشان میگه من بایدفقط بفکرمردم وکشورخودم باشم چرابایدپول کشور راخرج جنگ وپناهجویان سایرکشورهابکنم چراباید به کسانیکه باعث کشتاروترور وروانه کردن موادمخدربه کشورشده وباعث بیکاری امریکاییهاشده انر را پناه بدهم...چرابایدبه ایرانیها که هر روز بمافحش وناسزامیدن وپرچم ماراتش میزنند وماراشیطان بزرگ میخوانندویرابدم...چرابایدبه مسلمانهای سوریه افغان ایران وافریقاییها پناهندگی بدم بعدتوی کشورم باث کشتار وخشونت باشند...بنظرم کارش درسته کاش مسولین ما هم یادبگیرندوپول وامکانات کشورراخرج سوریه وعراق ولبنان وسایرکشورها نکنند تا انش نشانان ما بعلت نداشتن امکانات دراتش جزغاله بشن تابچه های ما زیرکپر وتوی طویله ها درس بخوانندتادختران ما ازبیچارگی وفلاکت تن به تن فروشی به همی عربهارذل ندهن...درو
  • محمد A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    5 26
    اصلا مهم نیست چون امریکا دشمن ما بوده و هست و سیاست هایی که داره با اصل نظام مشکل داره نه دولت ها.مهم اینه ما با دیپلماسی خودمون از این کارها در جهت خودمون بهره برداری کنیم.میشه با همه کشور ها تعامل کرد.فرصت بودن اوباما از دست رفت
  • هادی BE ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    13 1
    www.zamanha.com ما مشابه آقای ترامپ رو داشتیم. جناب آقای احمدی نژاد
  • بی نام LB ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    7 26
    اینکه بیشتر خوانندگان این سایت وزین همه طرف آمریکا هستن و مشکل رو گردن نظام انداختن باعث تاسف برای سایته. یه احمقی که خود آمریکاییا قبولش ندارن برای خوشحالی صهیونیستها یه لیست تشکیل داده هر کشوری رو که داغون کردن گذاشته توش تا مبادا کسی از اون کشورا بره انتقام بگیره از آمریکا اون وقت وهابیهای حرومزاده مهره آمریکا رو نگذاشته نمیفهمه اینا قلاده پاره کردن و میکنن عوامل اصلی یازده سپتامبر به ادعای خود آمریکا عموما عربستانی هستن اونوقت ما تروریست هستیم بفهمید که با ایرانی بد هستن. چه با نظام باشی چه ضد نظام. شما ایرانی هستی و نسبت به شما حساسیت دارند. چون یه مشت یانکی نفهم پاپتی هستند که روی استعدادها و دستاوردهای شما از نردبون رفتند بالا. این اقدامشون به ضرر خودشونه.
    • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      4 2
      زدی ضربتی... ضربتی نوش کن... بالا رفتن از دیوار سفارتخانه این کشور و آن کشور اینچنین عواقبی را نیز بدنبال خواهد داشت
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    31 2
    چطور انتظار داريم يك كشوري كه در تمام مناسبتهاي سال بزايش ارزوي نابودي ميكنيم وپرچمش را اتش مي زنيم و هر انچه از ما براي براي نابوديش بذايد دريغ نخواهيم كرد براي صدور ويزايمان مشكل ايجاد كرده است اينطور ناراحتيم خيلي كار بوده در اين سالها به ايرانيها اعتماد كرده و اجازه داده در ان كشور زندگي و كار كنند من يكي كه نمي فهمم چطور مي تونند به دشمن خودشان اجازه كار و زندگي بدهند
  • هاشم IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
    0 0
    ترامپ آمریکا را به قهقرا خواهد برد. درود بر پوتین عزیز؛ روس والامقام.
  • ناشناس IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
    6 0
    ترامپ حق داره فقط دلم می خواهد بگرده هر چی آقازاده است با پس گردنی دیپورت کنه تا دل مردم خنک بشه
  • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
    6 0
    شما انتظار دارین یه آدم عاقل افرادی رو که در یک کشور سراسر فساد رشد کردن به راحتی به کشورش راه بده. خوب وضع مملکت خیلی داغونه. سخت افزاری و نرم افزاری. منم جای ترامپ بودم علاوه بر این هفت کشور جند تای دیگه رو هم محدود می کردم. ما هم دوست نداریم مردم از کشورهای بدتر از خودمون بیاین و وضعمون رو از اینی که هست بدتر کنن
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
    7 1
    انصافا با توجه به اینکه ما سی و هشت سال است اعتقاد داریم امریکا شیطان اکبر و مظهر کفر است و همچنین با توجه به اینکه آمار تولید پرچم امریکا در کشور ما از خود امریکا بیشتر استاین اقدام ترامپ کاملا قابل درک و منطقی است اما موضع گیری های حق به جانب ما در قبال این تصمیم رییس جمهور جدید ایالات متحده اندکی غیر واقعی و ناشی از هیجان کاذب و بدور از منطق و واقعیات موجود است
  • بی نام AT ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
    7 0
    فكر كردم بيايم مثل هميشه كه دوستامون كشوراى در پيتي هستن و ميليون ميليون ازمون پول ميگيرن تا با ما دوست باشن با اين هفت تا كشور ايتلاف كنيم و بزنيم تو دهن امريكا اما بعدش ديدم ريس ايتلاف حتما يا افغانستان يا يمن ميشه و به كرامتمون برميخوره واسه همين بيخيالش شدم راستى يادتون مياد جيبوتى رو مسخره ميكردين؟ با پاسپورت جيبوتى ميشه رفت امريكا اما با پاسپورت ايرانى نميشه رفت جيبوتى
  • بی نام A1 ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
    3 0
    ديويد ديويد أو اس آ