ایرنا نوشت: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام برنامه های سفر روز پنجشنبه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان را اعلام کرد.

عباس بیرامی روز چهارشنبه در گفت و گو یی گفت: محمود واعظی بر اساس برنامه ریزی ها در این سفر در 10 برنامه در شهرستان های استان شرکت خواهد کرد.
وی افزود: مهمترین این برنامه ها، بهره برداری و راه اندازی 250 طرح اینترنت پرسرعت روستایی در استان است که به صورت همزمان و نمادین در روستای آبزای بخش چوار شهرستان ایلام کلید می خورد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام اظهار کرد: شرکت در نشست شورای اداری استان با حضور روسا و مدیران کل دستگاه های اجرایی دیگر برنامه مهم سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان است.
بیرامی یادآور شد: واعظی پس از ورود به فرودگاه ایلام راهی گلزار شهدای گمنام بهشت رضا این شهر می شود و سپس به دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام می رود.
وی شرکت در کارگروه توسعه صادرات، دیدار با فعالان اقتصادی و بازرگانان ایلامی و نیز بررسی مسائل و مشکلات حوزه صادارت استان را از دیگر برنامه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان عنوان کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام افزود: راه اندازی مرکز آپا (آمادگی پشتیبانی امداد رایانه ای) در دانشگاه ایلام و بهره برداری از چندین طرح مخابراتی جزو برنامه های سفر واعظی به این استان است.
وی تاکید کرد: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از شرکت در این برنامه ها راهی استان کرمانشاه می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =