هفتمین جلسه پدافند غیرعامل شهرداری ساری با شرکت رابطین شهرداریهای مناطق و سازمانها در سازمان عمران شهرداری ساری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مازندران- در اين جلسه كمال آقاميري مديرعامل سازمان عمران شهرداري ساري ضمن سخناني با اشاره به اهميت پدافند غير عامل در ساختار مديريت شهري گفت:همه ما عضو مجموعه بزرگ شهرداري ساري هستيم و با درك درست پدافند غير عامل همواره تلاش داريم براي كاهش آسيب پذيري اين مهم را در بحث عمراني و شهرسازي بكار بنديم.

وي افزود: سازمان عمران شهرداري ساري با توجه به بهره مندي از نيروهاي متخصص در حوزه راهسازي و آزادسازي حريم و معابر عمومي و داشتن نيروهاي توانمند فني و ناوگان بزرگ لجستيكي و با نگاه ويژه به مقوله پدافند غير عامل نقش موثري در شرايط بحراني استان داشته است.

آقاميري ادامه داد: رعايت الزامات زيربنايي در پروژه هاي عمراني در راستاي پدافند غير عامل و لحاظ كردن مباني اين نوع از پدافند در اجراي پروژه هاي عمراني زيربنايي از ضروريات است.

در ادامه اين جلسه جواد نيكزاد دبير پدافند غير عامل شهرداري ساري نيز در سخناني با تقدير از همه رابطين پدافند كه همواره پرتلاش بوده اند گفت: سازمان عمران شهرداري كه از متوليان پروژه هاي عمراني شهر است هميشه در بحرانها در خط مقدم بوده و با تجهيز و ساماندهي ماشين آلات و لجستيك خود خدمات موثري را در حوادث غير مترقبه ارائه نمود.

نيكزاد گسترش و لحاظ پدافند غير عامل را در تمامي پروژه هاي عمراني شهري از مهمترين اقدامات شهرداري دانست و خاطر نشان كرد: اين اقدامات حاصل بررسي هاي كارشناسي در همه زمينه هاست.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =