از فشرده شدن جدول تا افزایش تعداد اجرای محمد علیزاده

اعلام سه روز عزای عمومی، تغییراتی را در نحوه برگزاری جشنواره موسیقی فجر به وجود آورده است، از جمله فشرده شدن جدول و افزایش تعداد اجراهای محمد علیزاده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت آيت‌اله هاشمی رفسنجانی، جشنواره موسيقی فجر كه پيش از اين قرار بود از روز چهارشنبه 22 دی آغاز شود با دو روز تاخير و از جمعه 24 دی شروع می‌شود و اول بهمن به پايان می‌رسد. با توجه به اين جابجايی، تغييراتی هم در جدول اجراها به وجود آمده است كه جزييات آن را در جدول جديد می‌بینید.

از جمله این تغییرات می‌توان به فشرده شدن ناگزیر اجراها اشاره کرد. به عنوان مثال اجرای ساعت 18:30 در روز شنبه 25 دی در برج آزادی بین دو گروه حاوا (قشقایی- پروین بهمنی) و دیلمون (گیلان- محمود فرضی‌نژاد) تقسیم شده است.

به همین صورت، اجرای ساعت 21:30 در روز دوشنبه 27 دی در تالار وحدت به دو گروه خنیاگران مهر (بهزاد عبدی و وحید تاج) و ارکستر نیلپر (نوید گوهری- جشنواره موسیقی معاصر تهران) تعلق گرفته است. وضعیت شوسان تریو از فرانسه و گروه آزار از ارمنستان هم به همین شکل است، این دو گروه در همان روز ساعت 18:30 در تالار رودکی روی صحنه می‌روند.

از جمله دیگر تغییرات جشنواره، افزایش تعداد اجراهای محمد علیزاده است تا این خواننده پاپ نیز هم اندازه با حامد همایون و در چهار نوبت روی صحنه برود و هر دو رکورددار تعداد اجرا در جشنواره سی‌و‌دوم باشند. از سوی دیگر از دو اجرای ژیوان گاسپاریان نوازنده ساز دودوک و اهل ارمنستان، تنها یک اجرا در جدول دیده می‌شود.

طبق اعلام ستاد خبری سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر،  علاقه‌مندانی که پیش از این اقدام به خرید بلیت کرده بوند می‌توانند با توجه به زمان‌ها و مكان‌های تغيير يافته با همان بليط‌ها در كنسرت ها حضور يابند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از 24 دی تا اول بهمن به ریاست حمیدرضا نوربخش برگزار می‌شود.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =