۱۳ نفر
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۳
 ما را گازانبری حصر خانگی کنید لطفا!

به جرات می توان گفت که تاخت و تاز کرونا ، اولین رویداد اپیدمی در جامعه ایرانی است که عالم سیاست به آن پشت کرده است و جز لیسندگان ضریح و تحقیرکنندگان عرصه دین آن هم با مداحی های کرونایی هیچ صدایی از هیچ دلواپسی بر نمی آید !

 کجا هستند آن هایی که مردانه مرد و گاز انبری جمع و جور می کردند ؟ کجایند طوطیان ناسره گفتاری که همین سه ماه پیش حنجره پاره کنان از مردم می خواستند به خیابان بریزند و اصلاح طلبان را تکه پاره کنند؟

تریبون داران عاشق لایو اینستاگرام با تئوری هایی که در قوطی هیچ عطاری پیدا نمی شود ، چه شدند  ؟‌ آن قربان صدقه رفتن ملت تا یکروز مانده به دوم اسفند چرا بر زبان کسی نمی چرخد ؟ خیالتان تخت! کسی نمی خواهد قرنطینه خانگی تان را بشکنید و پا به پای سربازان فداکار ملت در بیمارستان ها  با این مصیبت دست و پنجه نرم کنید یا غم آن کارگر شهرداری راداشته باشید که بی هیچ ماده ضدعفونی یکه و تنها در شهر می چرخد و دستکش و ماسک های رها شده را جمع می کند .
هیچ کس نمی خواهد شنونده  ضجه مردمانی باشید که در شهرهایشان ناقوس خطر روزها و روزهاست که به صدا درآمده   اما قرنطینه نمی شوند . هیچ کس  نمی خواهد که شما به تصمیم گیرندگان گوشزد کنید که خسارت روزانه ۶۱ میلیون دلار قطعی اینترنت آبان ماه سنگین تر است یا قرنطینه کردن چند شهر ،  فقط چند شهر میهمان پذیر و در معرض خطر !
هیچ کاری نکنید! فقط دست از سرمان بردارید . فردایی که می آید ، فردایی که مردم از این خاکستربلند شدند و در  پس داغ عزیزان خود کمر راست کردند ، فقط رجزخوانی تان را بگذارید برای همین چاردیواری خودتان  ! بگذارید ما خودمان شریک غم های خودمان باشیم ،در آخرالزمانی که غریبانه ناله می کنیم  که  لطفا گازانبری ما را حصر خانگی کنید! اما کسی پیدا نمی شود که صدایمان را به فریادرسی برساند .

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =